• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]

    Sconelario schreef:
    (...)
    Fuck her (cat)

    Ja uhm.. *zucht* lol this is so fucked, can I cry already?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okay... (no_chears)


    Deep inside, I've never felt alive

    Mentys schreef:
    (...)
    Ja uhm.. *zucht* lol this is so fucked, can I cry already?


    Mihihi


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ben ik nou serieus de enige die dingen onthoudt? Het lijkt of mijn leven steeds minder belangrijker wordt. Jij hebt problemen met mijn intimiteit, ofja, een gebrek daaraan. Ik doe moeite, ja echt.
    Maar je bewijst voor jezelf het grootste tegendeel hoeveel moeite je voor mij doet. Thanks, dude. Echt, onze relatie wordt hier zoveel beter op :W


    Deep inside, I've never felt alive

    In mijn eentje wijn zuipen want loneliness is taking over


    Slightly drunk.

    Echt leuk dit...
    Maar ik ken mijn plek
    Prima joh
    Ik help nog eens ergens mee


    "It means no worries, for the rest of your days"

    MEHRRII (H)
    Omg dit is echt lief <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sconelario schreef:
    MEHRRII (H)
    Omg dit is echt lief <3

    LUF JOE A LOT

    Beste users, het LJH is niet bedoeld om stekende berichten te plaatsen over andere users, of als plek om ruzie te maken. Wij willen jullie erop wijzen dat hier bemiddelaars voor zijn, of dat men elkaar kan blokkeren en negeren, wanneer dit de enige oplossing blijkt. We willen het LJH niet weer moeten sluiten, omdat enkelen de sfeer verpesten. We vragen jullie daarom vriendelijk om geen mogelijk kwetsende of uitlokkende berichten over andere users te plaatsen. Dit moet een plek blijven waar iedereen veilig zijn hart kan luchten, zonder dat hier stekende berichten over elkaar worden geplaatst.


    Happy Birthday my Potter!

    Waar gaat dit over? ^
    Het komt ineens zo random.

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 21:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EichenHouse schreef:
    Waar gaat dit over? ^
    Het komt ineens zo random.

    Sorry :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    EichenHouse schreef:
    Waar gaat dit over? ^
    Het komt ineens zo random.


    Op zich is het ook niet heel belangrijk waar het deze keer over gaat en zeker niet iets dat we nu hier moeten gaan bespreken. Het is namelijk ook zeker in zijn algemeenheid bedoeld, want het is iets dat terug blijft komen en dat gewoon niet zou moeten gebeuren. Quizlet moet een gezellige plek zijn waar iedereen zich veilig moet voelen zichzelf te zijn en zichzelf te uiten c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil echt janken, godverdomme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Ik wil echt janken, godverdomme.

    Nooo : (
    *huhk*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het voelt echt telkens als thuiskomen zodra ik een HP film kijk. Geldt ook voor LotR trouwens. Gotta love those movies.