• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]

    Angewomon schreef:
    (...)
    Helaas (:
    Ik check altijd meteen andere sites en die konden wel geladen worden.

    // ehh, bij nader inzien denk ik dat ik vandaag wel eens kan gaan flauwvallen. Ik zak nu steeds even kort weg, als een soort schokje.

    // het heeft vannacht gevroren. Het wordt echt weer winter (yeah)


    Kan je niet iets eten of drinken? Of komt het door iets anders?


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Kan je niet iets eten of drinken? Of komt het door iets anders?

    Ik heb net miserabel gegeten en wat gedronken. Dus hopelijk gaat het zo beter. (: maar het zou goed kunnen dat het wat anders is, gezien mijn bloedarmoede, lage bloeddruk en oogontstekingen :8

    Angewomon schreef:
    (...)
    Ik heb net miserabel gegeten en wat gedronken. Dus hopelijk gaat het zo beter. (: maar het zou goed kunnen dat het wat anders is, gezien mijn bloedarmoede, lage bloeddruk en oogontstekingen :8


    Oh meh, ik hoop dat het toch een beetje helpt. En wens je maar veel beterschap!


    Happy Birthday my Potter!

    Angewomon schreef:
    (...)
    Ik heb net miserabel gegeten en wat gedronken. Dus hopelijk gaat het zo beter. (: maar het zou goed kunnen dat het wat anders is, gezien mijn bloedarmoede, lage bloeddruk en oogontstekingen :8

    Van zout eten gaat je bloeddruk omhoog. En wat je anemie betreft: ijzertekort?


    Slightly drunk.

    Holy Shit mega hagelstenen. Ben ik even blij dat de Mercedes in de garage staat...


    Happy Birthday my Potter!

    Bwaaahhh, tis te vroeg. Laat gaan slapen en op tijd opstaan is toch niet helemaal mijn ding.
    Maar ik heb Toby op schoot which is a good thing. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    It hurts that you obviously don't trust me as much as I trust you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kom op Veerle. Nog even doorbikkelen. Nog drie daagjes en dan heb je een paar weekjes vakantie voordat het nieuwe avontuur begint. Come on. You can do it. I hope so, at least.


    The truth is out there.

    Hier schijnt de freaking zon ;3


    Slightly drunk.

    Ik heb het gevoel dat ik in een zombie ben veranderd. En waarom doen mijn oren altijd vreemd als ik ziek ben?


    What would Emma do?

    Vanavond eindelijk weer raggen!!

    In een panty welteverstaan. Dat is nou niet echt heel erg verstandig. Maar goed.

    Woohoo. Niet Dunkelheit meer (met die schijtvervelende i die als L diende), maar Katatonia. :W
    .

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 10:24 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wauw, zelfs de krant heeft iets over Civil War op de voorpagina. Geen ontsnapping mogelijk. Het is wachten op de eerste spoiler.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kijk deze. En niet lachen. NIET LACHEN.

    Je ligt dubbel, hè? -.-"


    Slightly drunk.

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Wauw, zelfs de krant heeft iets over Civil War op de voorpagina. Geen ontsnapping mogelijk. Het is wachten op de eerste spoiler.


    Ik ga morgen avond al en ik heb zo veel schrik om per ongeluk iets online te lezen in die 24 uur. :W


    What would Emma do?

    Civil War was zo perfect hehe.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."