• Die foto is pas genomen. Maar hij zegt in een interview ( ook pas geleden, van Australië ) dat ze alleen maar vrienden zijn. Vind het wel raar aangezien de hele wereld weet dat ze iets hebben. Ik vin dhet juist leuk dat ze samen zijn, maar hij moet niet liegen. Maar ja, hij heeft recht op privacy dus. En hij blijgt nog steeds hot. Ghehe, die foto is cute.

    Wie is het?


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij heb ik ook vaak bij een jongen op schoot gezeten zo en ik had er niks mee ;P ook gwn vrienden :P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    C18 schreef:
    Wie is het?

    Justin bieber en selena gomez, ik vind ze echt leuk samen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    C18 schreef:
    Wie is het?


    Justin Bieber & Selena Gomez. :Y)

    Ach ja, ze zullen wel hun redenen hebben om te liegen, als ze dat al doen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Fellatio schreef:
    Volgens mij heb ik ook vaak bij een jongen op schoot gezeten zo en ik had er niks mee ;P ook gwn vrienden :P

    Ze hebben zelfs een foto genomen toen ze stonden tezoenen...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    (...)
    Ze hebben zelfs een foto genomen toen ze stonden tezoenen...


    Ik heb ook vaak.. laat maar zitten dat heb ik niet gedaan...

    Pff ik wou ff 1 keer voor hem opkomen ok :( verpest et nou niet XD

    Mja, hij moet et zelf weten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I guess it's his life to ruin?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    C18 schreef:
    Wie is het?

    Niemand.


    Has no one told you she's not breathing?

    C18 schreef:
    Wie is het?

    Dat vond ik wel een geniale opmerking. :Y)
    on-topic: Laat hen gewoon.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tjsa iedereen liegt wel eens he.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat is niet helemaal waar. Justin heeft nooit gezegt dat ze niet zijn vriendin was, hij zei alleen 'She's my best friend' en ontweek de vraag verder met die zin.

    En ik vind ze opzich wel schattig bij elkaar, maar Selena laat hem toch wel een keer vallen. We should let them be happy now they are.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 18:23 ]

    Abilities schreef:
    I guess it's his life to ruin?


    Alleen maar tranen van geluk

    Boeieeeeeh.
    Laat ze gewoon lekker? Niet dat ik JB leuk vindt, integendeel, maar hij is eh, 17? En dan is het normaal om een vriendin te hebben, interessant dat het dan Selena is.
    Neem niet te persoonlijk op trouwens haha, het is gewoon even in het algemeen zo - al die topics over hen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kennybeest schreef:
    Dat is niet helemaal waar. Justin heeft nooit gezegt dat ze niet zijn vriendin was, hij zei alleen 'She's my best friend' en ontweek de vraag verder met die zin.

    En ik vind ze opzich wel schattig bij elkaar, maar Selena laat hem toch wel een keer vallen. We should let them be happy now they are.

    Misschien is hij wel degene die haar laat vallen? Kan ook nog, natuurlijk.

    En sorry, maar als mijn vriendje bedreigd zou worden met de dood omdat we een relatie hebben, zou ik de relatie ook verzwijgen.

    Justin liegt over alles,
    vroeger was hij leuk maar hij misbruikt het "beroemd zijn"