• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Wauw, zelfs de krant heeft iets over Civil War op de voorpagina. Geen ontsnapping mogelijk. Het is wachten op de eerste spoiler.


    Als ik ook maar één spoiler tegenkom, dan denk ik dat ik compleet offline ga. Ik moet Age of Ultron, Ant-man en de spiderman films kijken voor ik heen kan met ze, dus tja... (ouders opvoeden) (no_chears)


    Happy Birthday my Potter!

    Dear Lord, protect my parents and family please.
    Van deze kerel kan je alles verwachten

    Ik wil gewoon tijd voor mezelf en niet alles moeten hoeven delen. Mama hoeft niet met mijn muziek mee te luisteren en ik heb ook geen zin om met wie dan ook nu te praten. Pfsh. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Toen trok je je luxaflex eraf en stikte je in een bom stof...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DeadpooI schreef:
    (...)

    IK GA MORGEN AVOND MAAR HET IS TOCH GEEN MARATHON D: Ik zal wel in je GB komen hangen als het nodig is.

    // Ik ben echt ziek en ik moet een presentatie gaan geven. Fuck my life... :W


    Aw, jammer dat die marathon niet gelukt is. Anderzijds was ik wel al best wel doodop en was de zaal belachelijk warm toen Civil War begon, dus in ieder geval ga jij er lekker fris in. :'D EN JA KOM MET ME PRATEN STRAKS. (bloos) (En beterschap!)



    Krolock schreef:
    (...)
    Omygawddddd
    Ik wou dat ik er al over kon praten maar ik zie m morgenavond pas


    Overmorgen dan! :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Echt weer iets voor mij om in de vakantie ziek te worden. *zucht*


    -

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Wauw, zelfs de krant heeft iets over Civil War op de voorpagina. Geen ontsnapping mogelijk. Het is wachten op de eerste spoiler.


    Urghhh, ik houd me zo hard in. Ik heb zoveel dingen te zeggen, mijn God. D:

    Btw, geen spoiler, maar ik was dus gisteren bij een marathon van alle Cap films achter elkaar en alleen voor de eerste film zat een echt reclameblok, gelukkig, maar vervolgens kregen we wel bij iedere film opnieuw een trailer voor The Force Awakens en dat was zeer verwarrend, want het ging niet eens over de dvd of zo, het was letterlijk gewoon een TFA trailer drie keer op een avond. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo'n zin in MPS! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Urghhh, ik houd me zo hard in. Ik heb zoveel dingen te zeggen, mijn God. D:

    Btw, geen spoiler, maar ik was dus gisteren bij een marathon van alle Cap films achter elkaar en alleen voor de eerste film zat een echt reclameblok, gelukkig, maar vervolgens kregen we wel bij iedere film opnieuw een trailer voor The Force Awakens en dat was zeer verwarrend, want het ging niet eens over de dvd of zo, het was letterlijk gewoon een TFA trailer drie keer op een avond. :')


    Nou ja, als je wilt, mag je mij alles verklappen. Het zal nog wel even voordat ik een goede versie op internet kan vinden.

    Zoveel Star Wars? Hoe afschuwelijk! Hahaha.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ERNSTIGE DUBIO want nu wil ik civil war het liefst zo snel mogelijk zien voordat ik spoilers tegenkom maar damnit, als het enigszins is als ik denk dat het is wil ik hem het liefst helemaal niet zien uhgaudkjask

    en dan nu nog het vinden van een filmbuddy


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ERNSTIGE DUBIO want nu wil ik civil war het liefst zo snel mogelijk zien voordat ik spoilers tegenkom maar damnit, als het enigszins is als ik denk dat het is wil ik hem het liefst helemaal niet zien uhgaudkjask

    en dan nu nog het vinden van een filmbuddy

    Als je rond utrecht woont kun je met mij mee c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eeeeeeen er komt nog eens dag bij voor Civil War... Bedankt zus.


    What would Emma do?

    Joehoe, het is al bijna een week vakantie en alsnog zijn er kinderachtige dingen op tv op de zenders waar ik altijd naar kijk. Dat is nooit in de vakantie -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou het bootje dat ik gevouwen heb na de vakantie nog steeds varen in de wasbak van school?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jerker schreef:
    (...)
    Van zout eten gaat je bloeddruk omhoog. En wat je anemie betreft: ijzertekort?

    Ja, ik eet veel dropjes om mijn bloeddruk hoger te hebben.
    En ijzertekort inderdaad. Maar ik kan niet tegen de ferro die ze vaak geven, dus moet ik weer eens naar de huisarts.

    // het duurt nog zo lang tot het 5 uur is.. gelukkig kan ik na die tijd weer vakantie houden voor 3 dagen, voordat ik weer 2 stage dagen heb. O well, nu "verspil" ik mijn vakantie niet alleen aan gamen. Such a waste of time (dance)

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 12:55 ]