• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]

    mooi zo'n blindengeleidehond


    Je bent een ster.

    aaaah ok toch straks civil war in van die coole stoelen die bewegen en zo maar daMnit ik ben er wel oprecht echt zenuwachtig voor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Enn terug naar huis. Thuis maar even info opzoeken voor mn Avengers fanfic die ik wil gaan schrijven hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat is al dat Civil War ineens hier? Waar is dat van xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh ik snap niet dat dingen niet gewoon eens mee kunnen werken. Echt alleen al de kleinste dingen. Dat zou echt zo fijn zijn. En heel veel kostbare tijd schelen. Het is niet dat ik niets te doen heb of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Tyler & Bolt are so cute together and Jon is just azkvdmkldfijaecmkalsdj I wanna marry him


    Slightly drunk.

    EichenHouse schreef:
    Wat is al dat Civil War ineens hier? Waar is dat van xd


    Civil war is de nieuwste Captain America film hehe en hij is awesome omg


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    en nu dan de grote vraag, ga ik me eerder aankleden en door de regen fietsen om goedkope snacks van de jumbo mee naar binnen te sneaken of doe ik het verantwoordelijke en koop ik geen junkfood


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    Nou ja, als je wilt, mag je mij alles verklappen. Het zal nog wel even voordat ik een goede versie op internet kan vinden.

    Zoveel Star Wars? Hoe afschuwelijk! Hahaha.


    Ja, ik had al verwacht dat je dat vreselijk zou vinden. :Y) Er was ook een trailer van Rogue One, trouwens, al was die maar één keer. :'D
    En aw, je gaat er niet heen in de bioscoop?



    Wiarda schreef:
    ERNSTIGE DUBIO want nu wil ik civil war het liefst zo snel mogelijk zien voordat ik spoilers tegenkom maar damnit, als het enigszins is als ik denk dat het is wil ik hem het liefst helemaal niet zien uhgaudkjask

    en dan nu nog het vinden van een filmbuddy


    Jip, ik zou naar Alkmaar komen, no kidding, maar ik zie dat je al iemand hebt gevonden dus GOEDZO
    EN JE WILT HEM WEL ZIEN want het is wel erg maar als je bang bent waar ik denk/weet dat je bang voor bent dan kan ik je best wel gerust stellen. Het heeft een verbijsterend-dicht-in-de-buurt-van happy end voor een film waarbij je de hele tijd alleen maar wilt dat ze eindelijk stoppen met vechten en weer gezellig samen shoarma gaan eten (tot de after credits scene, want what the fuck, jongens, maar daar praten we niet over).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    EichenHouse schreef:
    Wat is al dat Civil War ineens hier? Waar is dat van xd


    Van Marvel, de derde Captain America film. Hij is vandaag uitgekomen en hij is geweldig, dus daarom is er opeens zo'n ophef over. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *breathes deeply*
    I hope this will work


    "It means no worries, for the rest of your days"

    What's a seagull and a bay together?

    A bagel. HAHAHAHAH.


    Slightly drunk.

    Wiarda schreef:
    en nu dan de grote vraag, ga ik me eerder aankleden en door de regen fietsen om goedkope snacks van de jumbo mee naar binnen te sneaken of doe ik het verantwoordelijke en koop ik geen junkfood


    Koop junkfood. Je overleeft zo'n film niet zonder goedkope (en veel) snacks.

    OT: Reageer nou, alsjeblieft. Soms heb ik zo'n hekel aan die tijdverschillen tussen Europa en Amerika. :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Square schreef:
    (...)

    Jip, ik zou naar Alkmaar komen, no kidding, maar ik zie dat je al iemand hebt gevonden dus GOEDZO
    EN JE WILT HEM WEL ZIEN want het is wel erg maar als je bang bent waar ik denk/weet dat je bang voor bent dan kan ik je best wel gerust stellen. Het heeft een verbijsterend-dicht-in-de-buurt-van happy end voor een film waarbij je de hele tijd alleen maar wilt dat ze eindelijk stoppen met vechten en weer gezellig samen shoarma gaan eten (tot de after credits scene, want what the fuck, jongens, maar daar praten we niet over).

    Dat is zo lief maar oh goddank ja serieus dat was het ding waar ik bang voor was en wat ik never ever ever mee wilde maken maar goddANK

    Mijn broertje gaat met me mee en wij waren die losers die dachten dat we dolby stoelen hadden gereserveerd maar nu blijkt dat het gewoon vipstoelen zijn met een verstelbare rugleuning (?? waarom zou je dat willen) en een hoofdeinde en daar heeft mijn moeder dan vijf euro extra voor betaald, maar hé, gelukkig hebben we een bioscoop waarbij iedereen onder de achttien korting krijgt en ik ga er volop gebruik van maken in dit laatste halfjaar


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "je doet nu net alsof ze zelf ervoor gekozen heeft ziek te worden."

    Ja nou sorry maar ze gedraagt zich echt zo. Alles is ellendig en shit, en ik vraag me af waarom ik hier in godsnaam ben komen wonen aangezien ik aandacht wilde en het nu weer kwijt ben aangezien alles en iedereen ellendig is en kut en ik wil mezelf van een trein afgooien


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."