• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]

    Ik raak zo geïrriteerd van slechte ondertiteling.


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik wil ook komen klagen over Starbucks. Bij mij plaatsen ze er overal een h tussen. Sharita, Saritah, Saritha, sarhita. Nee. Ga weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    Ik wil ook komen klagen over Starbucks. Bij mij plaatsen ze er overal een h tussen. Sharita, Saritah, Saritha, sarhita. Nee. Ga weg.


    Vreemd genoeg schrijven ze mijn naam altijd juist. (cat)


    What would Emma do?

    DeadpooI schreef:
    (...)

    Vreemd genoeg schrijven ze mijn naam altijd juist. (cat)


    Bij mij laatst ook een keer. De beker staat nog steeds op mijn kamer. En omdat het de lente edition was en er vogels op stonden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haal die tampon eens uit je reet, domme kut.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Om 11 uur was de rommelmarkt alweer weg. Zonde van het slechte weer vandaag.

    // meh, abo verloren. Dat is jammer.

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 12:20 ]

    Maar bij Starbucks doen ze het er ook gewoon om, hoor. In Duitsland ben ik een keer naar de Starbucks geweest en werd ik 'Jap' genoemd en mijn vriend Bart werd 'Butt'. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik schaam me echt dat ik heb uitgesproken wat ik voelde bij de vraag 'wat wil je'. Nu zullen ze wel al helemaal denken dat ik geestelijk ziek ben JC c':

    Starbucks schrijft mijn naam ook vaak goed. Zelfs een keer in hartje Londen. Daar was ik wel verbaasd om


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    DunkeIheit schreef:
    Haal die tampon eens uit je reet, domme kut.

    Nee, andersom. Tampon uit je kut halen, domme reet. Anders gaat er iets niet helemaal goed, geloof ik....

    // Note to self: doe geen krentenbollen in de magnetron.

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 13:22 ]


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    (...)
    Nee, andersom. Tampon uit je kut halen, domme reet. Anders gaat er iets niet helemaal goed, geloof ik....

    // Note to self: doe geen krentenbollen in de magnetron.


    Als bananen in je oren kunnen, kan je ook tampons in je reet krijgen, right?

    Als bananen in je oren kunnen,

    Ik probeer me dit anatomisch voor te stellen, maar... ARE YOU KIDDING ME


    Slightly drunk.

    Juist... Ik heb weken geleden al rondgevraagd wie wat gaat doen vandaag, iedereen heeft wat te doen maar niemand die me mee heeft gevraagd...
    Dan maar thuis vervelen


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Jerker schreef:
    (...)
    Ik probeer me dit anatomisch voor te stellen, maar... ARE YOU KIDDING ME


    [youtube]http://youtu.be/BvC8Fs0oKCQ[/youtube]

    Ahh hij doet het niet. Jammer. Zoek even op Bert en Ernie: banaan in je oor.

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 13:33 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh, Bert en Ernie. Dat verklaart al een hoop .-.


    Slightly drunk.