• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Anne, Hanna, Hanne, Anouk, Annick. Het zijn hele creatieve mensen daar.


    Dat is ook wel heel knap x)

    Eigenlijk moeten we even een Q Starbucks meeting doen en onze usernames erop laten zetten. Kijken welke er goed opkomen en welke totaal niet x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    (...)

    Dat is ook wel heel knap x)

    Eigenlijk moeten we even een Q Starbucks meeting doen en onze usernames erop laten zetten. Kijken welke er goed opkomen en welke totaal niet x)


    Deal. :Y)


    OTOFT: zo. Wordt een productieve dag vandaag. Zo geen zin in eigenlijk. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Anne, Hanna, Hanne, Anouk, Annick. Het zijn hele creatieve mensen daar.

    Of mensen met een bak stront in hun oren. :Y)


    Slightly drunk.

    Iroquois schreef:
    (...)

    Dat is ook wel heel knap x)

    Eigenlijk moeten we even een Q Starbucks meeting doen en onze usernames erop laten zetten. Kijken welke er goed opkomen en welke totaal niet x)


    That would be awesome. Ik heb er wel al eens eentje gehad met Princess Anna of Arendelle. Dat was ook echt leuk c:


    Happy Birthday my Potter!

    Yaayy, ik zal alvast een topic maken x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Altijd leuk om op deze manier wakker te worden (cat)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    ik heb eigenlijk nu genoeg van je, weet je dat


    Je bent een ster.

    Alexia is wel echt een heel mooi meisje om te zien

    V a n d a a g. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Om even in te haken op het Starbucks verhaal. Mijn naam is dus Erieka. Ze maken er Erika van of Erica en zelfs een keer Erieca. WTF :W


    26 - 02 - '16

    Lol, je hoeft me niet te roepen dat ik naar beneden moet komen om me vervolgens dom te noemen, dat weet ik al lang. Save your breath.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    View schreef:
    Om even in te haken op het Starbucks verhaal. Mijn naam is dus Erieka. Ze maken er Erika van of Erica en zelfs een keer Erieca. WTF :W


    Als je een naam hoort waarvan je niet weet hoe je het spelt, vraag je het toch gewoon even, Starbucks mensen? :W


    Happy Birthday my Potter!

    Mentys schreef:
    Lol, je hoeft me niet te roepen dat ik naar beneden moet komen om me vervolgens dom te noemen, dat weet ik al lang. Save your breath.


    Je bent helemaal niet dom. Misschien doe je wel eens iets doms, maar dat doet iedereen wel eens. Ik ook. Maar jij bent zeker niet dom. Iemand naar beneden roepen om iemand dom te noemen, das pas dom. (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Je bent helemaal niet dom. Misschien doe je wel eens iets doms, maar dat doet iedereen wel eens. Ik ook. Maar jij bent zeker niet dom. Iemand naar beneden roepen om iemand dom te noemen, das pas dom. (cat)

    awwww.... Dankje <3 :$


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Had no sleep, had no breakfast, lost friends, got new scars in return, but I keep saying "I'm fine."


    "It means no worries, for the rest of your days"