• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Whut? Hoe dan? :W


    Dat vraag ik me ook serieus af. Naast dat Danny in mijn belevenis een jongensnaam is, lijkt Wendy er niet eens zo gek veel op. Ik bedoel, een w of een d :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Stop met te doen alsof met mensen met autisme hulpeloze puppy's zijn. Deze mensen zijn net zo normaal al ieder ander en dat degene nu eenmaal Meg autisme bestempelt is of niet elke keer in het nieuws te verschijnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iroquois schreef:
    (...)

    Dat vraag ik me ook serieus af. Naast dat Danny in mijn belevenis een jongensnaam is, lijkt Wendy er niet eens zo gek veel op. Ik bedoel, een w of een d :')


    Ja maar ook de D in wenDy valt serieus op als je het uitspreekt. Het kan dan al onmogelijk Danny zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Iroquois schreef:
    (...)

    Dat vraag ik me ook serieus af. Naast dat Danny in mijn belevenis een jongensnaam is, lijkt Wendy er niet eens zo gek veel op. Ik bedoel, een w of een d :')

    Starbucks is gewoon kut. :Y)


    Slightly drunk.

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Ja maar ook de D in wenDy valt serieus op als je het uitspreekt. Het kan dan al onmogelijk Danny zijn.


    Dat dacht ik ook al ja :') Naja, blijkbaar klinkt mijn w als een d en mijn d als een n. Ik zal erop letten als ik ooit eens met iemand een gesprek aanknoop x)

    @Jerker true true, al kan ik er wel om lachen. Heb al besloten ooit eens Connor op te geven. Kijken wat ze er dan van gaan maken x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Of Nikki. Want zelfs mijn tante schrijft dat nog verkeerd. Kan nooit goed gaan.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Of Nikki. Want zelfs mijn tante schrijft dat nog verkeerd. Kan nooit goed gaan.


    Wat is er moeilijk aan Nikki? x) Of schrijven ze het dan soms met een c?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nikky. Nicky. Nicki. Nienke (???) HET IS NIKKI FUCK YOU JA

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 9:33 ]


    Slightly drunk.

    Ik heb grote neigingen om Les Mis voor de duizendste keer te kijken, maar ik moet best wel leren voor examens
    STRUGGLES


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jerker schreef:
    Nikky. Nicky. Nicki. HET IS NIKKI FUCK YOU JA


    Ik moet nu geheel willekeurig terugdenken aan een post ooit van ene Mark die naar Starbucks ging. Hij zij dat het Mark met een k was. Ze hebben er toen Karc van gemaakt :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Is dat dom of humor? Ik ga voor dom.


    Slightly drunk.

    Als we vandaag zoveel praten als gisteren ben ik blij. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jerker schreef:
    Is dat dom of humor? Ik ga voor dom.


    Whahahaha ik denk gewoon humor. Het hele naam verkeerd schrijven is een marketing strategie van Starbucks. Mensen delen namelijk dit soort dingen om iedereen te laten zien wat ze nu weer van iemands naam hebben gemaakt. Ik vind het wel grappig, maar ik dacht dat dit in Nederland niet zo was. Blijkbaar wel x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pontmercy schreef:
    Ik heb grote neigingen om Les Mis voor de duizendste keer te kijken, maar ik moet best wel leren voor examens
    STRUGGLES


    dit dus, behalve het te hoeven leren voor examens haha


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jerker schreef:
    Nikky. Nicky. Nicki. Nienke (???) HET IS NIKKI FUCK YOU JA


    Anne, Hanna, Hanne, Anouk, Annick. Het zijn hele creatieve mensen daar.


    Happy Birthday my Potter!