• The Rivers
    "Don't get too close. The Rivers will get you"


    “Knowledge is power. Power to do evil...or power to do good. Power itself is not evil. So knowledge itself is not evil.”


    “There is only one thing that makes a dream impossible to achieve: the fear of failure


    Topics
    Rollentopics:
    O1
    Praattopics:
    O1
    Speeltopics:
    The Rivers
    River City, beter bekend als The Rivers, is een kleinschalige stad in het westen van Amerika. In principe is het een stad als geen ander. Er is veel werkgelegenheid, zowel voor hoger- als lageropgeleiden, scholen en genoeg aanbod als het aankomt op vrijetijdsbesteding. River City staat echter bekend om criminaliteit. In een korte tijd is de stad de meest criminele stad van Amerika geworden. Alles in de onderwereld begint bij de maffiabende van Marco DeLuca. Deze man heeft zich al jaren gevestigd in de stad en heeft de controle over de drugskartel van The Rivers, de wapenhandel in de stad en de illegale prostitutie. De politie is er al jaren mee bezig om deze man in de gevangenis te krijgen, maar dat is moeilijker dan het lijkt. DeLuca heeft overal handlangers, zowel bij de politie als de hoge banken van de stad. Door zijn extreme welvaart is hij in staat om alles en iedereen om te kopen. Marco DeLuca is ongrijpbaar.
          De FBI heeft een nieuw plan om de bende van DeLuca op te doeken. Er worden tientallen spionnen ingeschakeld om te infiltreren in de stad en uiteindelijk DeLuca te verraden tegenover de FBI. Verschillende ervaren spionnen worden geplaatst in de clubs waar DeLuca komt, in de hoge hotels van The Rivers en zelfs in de drugshandel waar de maffiabaas zich actief mee bezighoudt. Zal het hen lukken om DeLuca voor eens en altijd neer te krijgen of is de man te machtig om geraakt te worden?

                                                                                                                                                                                                                           
    River City: information

    Iedereen die buiten de criminaliteit staat, heeft een doorsnee baan: docent, winkelmedewerker, fabrieksmedewerker, tuinier etc. Als je echter betrokken bent bij de criminele activiteiten van DeLuca bevind je je in een bepaalde circuit. Vaak ben je dan werkende als zijn handlanger, bankmedewerker, barman, drugssmokkelaar, prostituee, serveerster in DeLuca's favoriete club etc. Als je eenmaal in deze kring bent beland, is het praktisch onmogelijk om eruit te komen. DeLuca en zijn mannen kennen iedereen en zullen ook niemand met geheimen weg laten komen.
    DeLuca Mansion
    Marco DeLuca is samen met zijn gezin woonachtend in een immens groot huis in de buitenwijken van River City. Zijn huis wordt 24/7 streng bewaakt en je kunt er alleen binnenkomen op uitnodiging van DeLuca zelf.
    Club Embassy
    Club Embassy is de favoriete club van DeLuca. Het is een nachtclub die al jaren bestaat, maar sinds de interesse van DeLuca echt succes kent. Vaak werken hier de mooiste vrouwen van River City die graag een centje bij verdienen. Werken in die club verdient dan ook erg goed. De vrouwen die er werken, neigen vaak naar prostitutie maar ze zijn in principe barvrouwen. Vaak gaan ze met hun gasten naar huis, wetende dat ze dan meer geld kunnen verdienen. Ze zijn dit niet verplicht, alles gaat in principe uit vrije wil. Een aantal jaar geleden heeft Marco DeLuca de club opgekocht zodat hij er zijn eigen regels kon maken.
    Wapen- en drugshandel
    DeLuca heeft zijn macht bereikt door zijn succesvolle wapen- en drugshandel vanuit de stad. De maffiabaas heeft ondertussen geen actieve bijdrage meer aan deze handel, omdat hij rijk genoeg is om die vier generaties na hem nog een rijk leven te bieden. De handel gaat echter door en dan onder de leiding van DeLuca's rechterhand: Fabio DiMartino.


    Roles
    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: 24+ (ik ben bereid om uitzonderingen te maken, maar dan wel met een goed verhaal)
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Hoe is degene terecht gekomen waar hij/zij nu is?
    Woonplek: In wat voor huis/appartement/flat woont jouw personage? Pas als je echt hoog staat in de maffia zul je echt extreem rijk zijn
    Relaties: Deze worden afgesproken in het praattopic. Ben origineel, niet iedereen is vrienden aangezien het een duistere wereld is
    Extra:

    Naam | User | Beroep | Pagina
    Inwoners: The Rivers
    Mannen
    • Felix Galante | mikelljakson | Maffia | 1.2
    • Riccardo DiMartino | Dumbledore | Maffia | 1.3
    • Johnny Cosa | mikelljakson | Maffia | 1.4
    • Fabio Francesco DiMartino| Dumbledore | Maffia | 1.6
    • Giovanni Alessandro Costanzo | Malec | Maffia | 1.7
    • Isaac Mercer | Mignon | Politie | 1.8
    • ? | Feliana | ? | ?
    • ? | Millard | ? | ?
    Vrouwen
    • Bella Nakoma DiMartino | Malec | ? | 1.3
    • Reese Whiteheart | Sempre | Serveerster | 1.6
    • Juliette D'Angelo-Bishop | Mignon | Serveerster | 1.6
    • Ljubica Violeta Marfa Nataliya Gomulka | Avalance | Wapenhandel | 1.9
    • Alessandra Havana Morello | Shazi | Maffia | 1.8
    •Iolanthe Sophia Fuensanta | Asriel | / | 1.9


    Spionnen
    Mannen
    • Gabriele Michele D'Angelo | AlecLightwood | Griffier | 1.4
    • Emmanuel Alfie Cornelissen | IncroyabIe | Bankmedewerker | 1.4
    • Fox Alastor Cyriacus | Asriel | Barman | 1.6

    Vrouwen
    • Ophelia Nini Harisson | IncroyabIe | Bartender | 1.3
    • Romy Eleanor Coleman | Raccoon | Stripper | 1.3
    • Agatha Aisla Northvill | Unrequited | Bankmedewerker | 1.4

    • Alvera Varinia Fuensanta | Deryth | Stripper | 1.6


    Rules
    • River City is een fictieve stad. Heb je er vragen over? Ask me!
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    • Reserveringen blijven vier dagen staan
    • Maximaal twee personages: minstens één man
    • Een post is minimaal 300 woorden
    • Geen ruzie OOC, alleen IC
    • Dit is een 16+-RPG. Geweld, vloeken en seksuele handelingen mogen beschreven worden
    • Bestuur geen personages van anderen
    • Geen perfecte personages
    • Ik heb hier veel tijd ingestoken, dus denk goed na of je meedoet
    • Heb je vragen? Stel ze!
    • Sluit anderen niet buiten
    • Have fun!
    • Thanks to IncroyabIe for the amazing cover!


    Begin
    Het is zeven november rond een uur of negen 's avonds. Het is koud buiten, eigenlijk te koud voor de tijd van het jaar en het regent hard. De meeste mensen zitten achter de tv, terwijl de onderwereld juist 's avonds tot leven komt. Op straat wordt, ondanks de regen, volop gehandeld en de clubs van DeLuca stromen langzaamaan vol met gasten die snakken naar een drankje en wellicht een praatje met een mooie dame. Er hangt een vreemde sfeer in de stad. Iedereen lijkt gespannen alsof er iets ernstigs gaat gebeuren.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ____________________________________________________________
    JULIETTE D'ANGELO-BISHOP • JULES • Gabriele & Felix
    ____________________________________________________________


    Verveeld doolde mijn blik door het steeds drukker wordende café. Het voelde vreemd. Vreemd om zelf op de barkruk te zitten, in plaats van achter de bar te staan. Vreemd om mezelf niet te hoeven haasten om de goede naam van Club Embassy hoog te houden en bovenal vreemd om mijn teerbeminde collega's dit wèl te zien doen. Ik vroeg me af waarom ik hier mijn vrije avonden niet vaker sleet, maar op datzelfde moment werd die vraag beantwoord: een stevige hand rond mijn schouder liet me opkijken, waarbij ik recht in het donker vertrokken gezicht van Gabriele keek.
          Fuck.
          Zijn woorden, maar voornamelijk de toon waarop deze naar buiten vloeiden, gaven maar al te duidelijk aan dat hij niet erg vrolijk was om me hier te zien. Hoewel ik mezelf hier normaal beledigd om zou voelen, wist ik wat hij van deze plek vond en ik besloot hem dan ook braaf uit te laten praten, waarbij mijn mondhoeken zich tot een sussende glimlach op krulden.
          "Je bent gemeen," murmelde ik uiteindelijk goedgemutst toen hij uitgepraat was, waarbij ik zijn overduidelijk geïrriteerde toon niet aan mijn hartje liet komen. Ik kende Gabriele - god, ik was met hem getrouwd - en ik had tegenwoordig wel wat beters te doen dan mezelf zorgen maken of ik zijn Italiaanse temperament wellicht had getart. Een veelbetekenende glimlach, een zachte liefkozing en één nacht was vaak alles wat ik nodig had om hem weer aan mijn kant te krijgen. Het feit dat er nog altijd een trouwring aan mijn vinger pronkte, was het levende bewijs dat ik hier tot nu toe altijd in geslaagd was.
          Ook nu liet ik één van mijn vingers zijn kaaklijn volgen, terwijl mijn blik onbevreesd de zijne zocht. "Ken je me nu inmiddels nog niet goed genoeg om te weten dat ik veel, veel, veel liever een avond met jou doorbreng? En zelfs nog honderd keer meer als je die mooie glimlach van je laat zien in plaats van die norse blik, want je weet hoe..."
          Mijn zin kon ik niet afmaken, want ik werd onderbroken door een man die zich bij ons voegde. Hoewel ik bij lange na geen vloeiend Italiaans kon, kon ik het met een Italiaanse echtgenoot nog altijd iets beter verstaan dan het zelf spreken, waardoor ik zonder al te veel moeite zijn woorden wist te ontcijferen - al helemaal toen hij zichzelf ook voorstelde.
          "Dat mag je," gaf ik toch eerst mild toe aan zijn compliment. Het behoefde geen geheim te blijven dat noch ik, noch eender welke vrouw met gezond verstand, het vervelend vond om op zijn tijd een compliment te krijgen. "Al moet ik daarbij zeggen dat het dapper is zoiets tegen een vrouw te zeggen terwijl haar man nog geen meter verder staat - voornamelijk als zijn humeur toch al op standje tikkende tijdbom staat." Ik schonk hem een meewarig glimlachje, wierp een plagerige blik naar Gabriele, al wist ik niet zeker of hij iets dergelijks op het moment zou kunnen waarderen, alvorens ik mezelf ook voorstelde.
          "Jules, Jules D'Angelo." Voor de goede vrede liet ik mij meisjesnaam hier maar bij weg, braaf dat ik was en om Gabriele nog enigszins te kunnen sussen. "Maar die naam is je ongetwijfeld ook al wel eens ter ore gekomen, gok ik zo," vervolgde ik met een goedbedoelde knipoog.
         


    Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep


    Isaac komt vanavond!


    She's imperfect but she tries


    Gabriele Michele D'Angelo

    Ze leek wat overvallen door mijn aanwezigheid hier, misschien wel betrapt. Toch veranderde haar blik al snel en krulde haar lippen iets omhoog en de glimlach die me altijd wel iets wist te kalmeren. Ik was nogsteeds verre van blij met haar, maar het scherpste randje van mijn woede was eraf. Ik was heel temperamentvol, maar ik kon niet boos op haar blijven. Liefde werkte op een vreemde manier, en zelfs mijn felle Italiaanse temperament kon door deze prachtige dame, die ik gelukkig mijn vrouw mocht noemen, bedwongen worden. Nu kwam het nogsteeds naar boven, en zou het nog wel even duren voor ik haar weer helemaal had vergeven. Toch was ze goed op weg, en dat wist ze volgens mij ook. Ik rilde lichtjes bij haar aanraking en pakte haar hand, om een kus op haar handrug te zetten met een kleine grijns, die iets breder werd door haar woorden. Ze wist precies wat ze moest zeggen om me om haar vinger te winden. Ik wou soms wel eens dat ik er iets aan kon doen, zeker als ik boos was, maar anders waren we nooit getrouwd, dus daar was ik ook wel weer blij om. Net toen ik haar aan wilde spreken op het feit dat ze precies zei wat ze moest zeggen om me direct met haar in bed te doen belanden, kwam Felix aanzetten. Zijn woorden, en vooral zijn toon vielen me compleet verkeert. Ik liet haar hand vallen en keek hem met moord in mijn ogen aan. Niemand flirtte met mijn vrouw, en al helemaal niet met mij in de buurt, en zeker niet op deze manier. Ik kende Felix en wat hij deed met de dames met wie hij flirtte. Verschrikkelijk oneerbiedig en zeker niet dat ik hem ook maar een seconde zo over mijn dame liet denken. Mijn vuisten balden zichzelf en ik begon licht te trillen. Zij probeerde hem nog te waarschuwen en het zacht te brengen, maar ik was het echt zat. Ik greep Felix grom aan zijn shirt en trok hem met een grom naar me toe. "Uscire di nostri volti più velocemente possibile. Mai e poi mai il coraggio di guardare anche a mia moglie come quello nuovo, o ti strappare il cuore a mani nude e nutrire il vostro corpo per la vostra famiglia." siste ik hem toe. Ik gaf hem nog een felle linkse hoek tegen zijn kaak, voor ik hem naar achter duwde, hopend dat hij zou vallen. Hierna greep ik Juliette's arm, waarschijnlijk een stuk ruwer dan ik zou hebben gedaan voor Felix zich ermee begon te bemoeien. "Andiamo, Bella" zei ik tegen haar, voor ik me nog even op Felix richtte. "In patria si sarebbe morto ormai" beet ik zijn kant op, voor ik mijn vrouw met me mee sleurde naar buiten naar mijn auto. Daar pas liet ik haar los, om de autosleutels uit mijn tas te pakken en de deur te openen. Ik was nu echt veel te boos om nog rationeel na te denken, of Engels te spreken. Ik wilde nu gewoon naar huis, Vodka drinken, en mijn vrouw alle hoeken van de slaapkamer laten zien. Ik gooide mijn aktetas op de achterbank en wachtte tot Juliette zou instappen. Het was een lange dag geweest en dit was niet het einde waar ik op had gehoopt. Nu had mijn vrouw geluk dat Felix me mijn woede op haar had doen vergeten, maar een veel fellere woede kookte nog altijd in mijn aderen, en het zou nog een flinke tijd duren voor die was bekoeld.

    Vertalingen:
    Uscire di nostri volti più velocemente possibile. Mai e poi mai il coraggio di guardare anche a mia moglie come quello nuovo, o ti strappare il cuore a mani nude e nutrire il vostro corpo per la vostra famiglia.
    Scheer je van ons weg zo snel als je kan. Als je ooit er ooit maar aan denkt om zelfs maar zo naar haar te kijken, rijt ik je hart eruit met mijn blote handen en voer je lichaam aan je familie

    Andiamo, Bella
    We gaan, schoonheid

    In patria si sarebbe morto ormai
    In het vaderland was je al lang dood geweest

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 20:36 ]


    Bowties were never Cooler

    Felix Galante


    Ik had haar zin overduidelijk onderbroken aangezien de twee nu enkel mij aanstaarde, ik had mijn donkere ogen in die van haar geboord en licht geglimlacht bij haar woorden en haar toestemming om haar een goedbedoeld complimentje te geven.
          ‘’Al moet ik daarbij zeggen dat het dapper is zoiets tegen een vrouw te zeggen terwijl haar man nog geen meter verder staat - voornamelijk als zijn humeur toch al op standje tikkende tijdbom staat.’’ Mijn ogen vertrokken zich nu in de richting van Gabriele, wat mijn zekerheid tot puntje nul herbracht. Terugtrokken was te ver gezocht nu dus het enigste wat ik nog kon proberen was mij er uit proberen te lullen. ‘’Jules, Jules D’Angelo. Maar die naam is je ongetwijfeld ook wel eens ter ore gekomen, gok ik zo,’’ ze schonk mij een goedbedoelde knipoog waarbij ik zwakjes glimlachte. Het werd me al gauw duidelijk dat Gabriele totaal niet mijn grappige bui zag hangen en nadat ik mijn drankje had aangenomen werd ik hard aan mijn – nog wel net gekochte – overhemd getrokken.
          ‘’Uscire di nostri volti più velocemente possibile. Mai e poi mai il coraggio di guardare anche a mia moglie come quello nuovo, o ti strappare il cuore a mani nude e nutrire il vostro corpo per la vostra famiglia.’’ Ik liet zijn woorden rustig tot mij door dringen maar ook daar leek de jongeman mij geen tijd voor te geven. Mijn kaak voelde zich op hetzelfde moment bont en blauw worden en door de harde duw die hij mij gaf belandde ik met mijn rug tegen de bar aan en gooide ik het glas wat ik zojuist in mijn handen geduwd had gekregen richting hem die maar op een haarfijn miste. Hij trok aan de arm van Jules en ik had even hard op mijn lip gebeten, mijn kaak voelde opgezwollen en pijnlijk maar ik negeerde het. Hoe vaak het mij wel niet duidelijk gemaakt werd om pijn zo min mogelijk te laten merken.
          ‘’In patria si sarebbe morto ormai.’’ Ik fronste en wees met mijn vinger naar hem, nog wat duizelig van de klap maar nog steeds met twee voeten op de grond. ‘’ Figlio di puttana,’’ schold ik en schudde mijn hoofd. ‘’Kom maar niet meer bij mij in de buurt,’’ schreeuwde ik hem na voordat ik mij ruw omdraaide en voor nog een drankje vroeg en mijn kaak kort vasthield en hem al gauw genoeg weer losliet. Als hij dacht dat ik het hierbijj liet zitten had hij het mooi mis.


    Figlio di puttana = hoerenzoon

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 21:37 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Someone for felix since i have no idea waar the praattopic is en wie nog meedoet lol


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mikelljakson schreef:
    Someone for felix since i have no idea waar the praattopic is en wie nog meedoet lol


    Ik heb ook al gezocht (':


    Mhm?

    Van mij mag hij Alessa en Fox wel joinen, ik weet alleen niet of hij nu wel in een bui is om met zijn ex te praten ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gab kan hem anders zo wel boos bellen...


    Bowties were never Cooler

    mikelljakson schreef:
    Someone for felix since i have no idea waar the praattopic is en wie nog meedoet lol


    Ik wil wel, maar zit nu al een eindje vadt met Ruby :/, ik weet dat Sempre het momenteel niet gemakkelijk heeft thuis, maar vind het wel jammer dat ik hierdoor niets kan doen :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Volgens mij is er na het eerste praattopic geen nieuwe meer geopend, of mijn zoekmachine laat me in de steek en geeft alleen het gesloten praattopic aan. :')

    Ik zit iig met Alvera te wachten op een post van Ricci.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Velaris, AlecLightwood ; is allebei goed als dat kan aangezien ik dan vast wel een post vol kan krijgen c; en wordt vast wel leuk die twee ! :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik kan Jules ook gewoon koppig niet in de auto laten stappen. (A)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik kan Jules ook gewoon koppig niet in de auto laten stappen. (A)


    Denk je echt dat Gab haar dan niet gewoon in de kofferbak gooit en meeneemt naar huis met haar gillend in de achterbak?


    Bowties were never Cooler

    Ik probeer morgen weer te antwoorden met Ricci.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik probeer morgen weer te antwoorden met Ricci.


    Zou je dan eventueel ook een praattopic kunnen aanmaken? (:


    Mhm?

    Frisk schreef:
    (...)

    Zou je dan eventueel ook een praattopic kunnen aanmaken? (:


    Die wordt aangemaakt, maar ik zit nu op mijn telefoon. Velaris vroeg dit ook, dus ik heb aangegeven dat zij dit ook mag doen. c:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 22:22 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking