• Goed, ik heb Windows Media Player, jaja, wonder ^^
    Maar goed, normaal hadden alle liedjes dat Windows Media Player teken, waardoor het dus met Windows Media Player wordt afgespeeld. Maar nu zie ik dat icoontje niet meer, en wordt het daarmee ook niet meer afgespeeld, maar ik heb het nodig als een Windows Media Player bestand, omdat ik het anders niet naar de PSP van mijn zusje kan sturen. Dus hoe maak ik van dat onbekend bestand een Windows Media Player bestand?:'D
    x.


    ok

    hoi

    nou ik weet niet of het werkt maar klik eens op dat liedje en dan rechts klikke en dan krijg je soort van menu en dar klikken op afspele met en krijg je mogelijkheden en daar hoort windows media player tusse te stan

    x


    I'm dying but I know our love will live

    druk er met de reachtermuisknop op, dan op , afspelen met windows media player drukken, of rechtermuisknop dan: openen met> en dan windows media player kiezen ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    @ IKhartjeBill & Rickjuh
    Dat probeer ik dus ook, en het speelt dan wel met Windows Media Player af, maar nog steeds wordt het geen bestand van Windows Media Player ¬¬'
    x.


    ok

    rechtermuis klikken eigenschappen en dan op openen met wmp dan worden het allemaal wmp dan kun je het met wmp afspelen :P

    @ IKhartjeBill & Rickjuh
    Dat probeer ik dus ook, en het speelt dan wel met Windows Media Player af, maar nog steeds wordt het geen bestand van Windows Media Player ¬¬'
    x.


    kan kloppen, dan kan het zijn dat je winamp, of andere muziekspeler op je pc hebt geinstaleert.

    Als je die verwijdert moeten ze weer normaal veranderen.

    Maarja , anders open je ze gewoon met rechtermuisknop :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    rechtermuis klikken eigenschappen en dan op openen met wmp dan worden het allemaal wmp dan kun je het met wmp afspelen :P

    Probeer ik, gaat niet, maar bedankt.:D
    x.


    ok

    (...)

    kan kloppen, dan kan het zijn dat je winamp, of andere muziekspeler op je pc hebt geinstaleert.

    Als je die verwijdert moeten ze weer normaal veranderen.

    Maarja , anders open je ze gewoon met rechtermuisknop :)

    Ja, dat klopt, winamp ofzo?:'D
    Maar als ik dat bij de software wil verwijderen, staat er dat ik hem via Firefox ofzo moet verwijderen, en dat kan ik weer niet openen ¬¬'
    x.


    ok