• Ik ben nu 13 en slaap nog steeds met de knuffel die ik kreeg bij mijn geboorte. :/

    Is het kinderachtig.

    0.0% (0 stemmen)
     
    Ja

    100.0% (34 stemmen)
     
    nee

    Ik ben bijna 20 en ik slaap nog af en toe met knuffels, ik hou van knuffels.
    Maak je geen zorgen, het is niet kinderachtig, iig niet in mijn ogen :')

    Ik vind van niet. Ik slaap wel met de sjaals van mijn vriend in mijn armen. Ik kan namelijk niet goed slapen zonder iets vast te hebben.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Crossbow schreef:
    Ik ben bijna 20 en ik slaap nog af en toe met knuffels, ik hou van knuffels.
    Maak je geen zorgen, het is niet kinderachtig, iig niet in mijn ogen :')


    Ik ook! ^^
    Knuffels zijn zacht en knuffelbaar, en
    daarnaast ook nog eens cute!

    Nortia schreef:
    Ik vind van niet. Ik slaap wel met de sjaals van mijn vriend in mijn armen. Ik kan namelijk niet goed slapen zonder iets vast te hebben.


    He, toevallig! Ik ook! (;

    Nee hoor! Ik sliep tot mijn zestien/zeventiende echt nog met knuffels in mijn armen. Inmiddels liggen ze wel nog op bed maar heb ik ze niet meer perse nodig.
    Niks om je voor te schamen, vind ik.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nope. Waar moet Mr. Darcy de awesome warme naar lavendel ruikende panda anders slapen pfffft (joehoe)

    Oké, nee maar het is gewoon chill iets te knuffelen in je slaap, althans dat vind ik dan. Deken, kussen, een knuffel, zolang ik maar iets heb om te knuffelen slaap ik prima.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik slaap nog steeds samen met mijn trouwe vriend hond. Ik zou zonder kunnen maar dat wil ik niet. Hij is zo zacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb zelf een stronthekel aan knuffels, maar dat is vanwege mijn personal space die te groot is (mijn vriend wordt namelijk ook altijd opzij geschoven als ik slaap), maar ik slaap het lekkerste als ik mijn kussen vastheb, ofwel "knuffel". Dusja, dat is eigenlijk mijn knuffel x'D
    Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar hoor. Juist superleuk ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    nope, vind ik niet.
    plus ik slap er zelf ook ngo mee, maar sowieso vind ik dat niet kinderachtig.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben 21 en slaap altijd met mijn knuffel tijger (: Hoewel mijn vriend me ook altijd knuffelt, moet ik echt iets vast hebben om in slaap te vallen haha


    I was an angel living in the garden of evil

    Nee, ik vind het niet kinderachtig. Er zijn nog genoeg mensen die al wat ouder zijn die nog met knuffels slapen.


    16 - 09 - '17

    Om eerlijk te zijn, ken ik meer jongeren die mét een knuffel slapen dan zonder, dus ik denk dat het doodnormaal is. Ik sliep vroeger met bergen knuffels (en dekens, en kussens, en vanalles en nog wat...) totdat ik een paar keer luizen heb gehad - yay speelplein - en geen zin had om dat allemaal duizend keer te wassen.


    Mhm?

    Ik ben echt in de 20 en slaap nog steeds met mijn knuffelkonijn die ik al mijn hele leven heb. Niets mis mee.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Niks ergs aan, ik heb ook een beer en ik kan wel zonder slapen.....Maar het ligt gewoon lekker.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Er zijn echt zó ontzettend veel mensen die met knuffels slapen, er heerst alleen een taboe op waardoor het lijkt alsof niet het doet. Zelf heb ik wel wat knuffels in bed liggen ik ben in middels afgekickt van mijn lievelingsknuffel Kwekkwek, maar ik zou hem nog voor geen goud kwijt willen. Je moet gewoon lekker doen wat jezelf wil. Overigens heb ik mezelf wel geleerd om zonder knuffels te kúnnen slapen wanneer nodig, want als je met vriendinnen of met de klas gaat slapen kan het soms zijn dat je je er ongemakkelijk bij gaat voelen.


    ©1998