Scarlett Rose River
17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Getting drunk with Sirius ~ Sirius room/ Great hall

{ Dress}
'Please, geil niet op mijn broertje terwijl ik bij je ben. Ik heb geen idee met wie hij gaat en het kan me ook niks schelen,' zegt Sirius. Mijn wangen worden rood, niet alleen van de alcohol maar ook omdat ik weet dat Sirius gelijk heeft. Ik heb over Regulus nagedacht op een seksuele manier, meerdere keren zelfs. Maar kan je dat mij kwalijk nemen. Hij ziet er goed uit en als tie net zoals zijn grote broer is, is hij ook zeker niet verkeerd in bed. 'Ik geil niet op hem, hij is gewoon een vriend van me, net als jij.', zeg ik terwijl ik nog een shotje neem. En nog een tot we het laatste shotje achterover hebben gegooid. De deur gaat open en precies datgene waar ik bang voor was gebeurt. Peter komt binnen. Aan zijn hoofd te zien vindt hij het net zo erg, misschien zelfs erger dan ik zelf om elkaar tegen te komen. Met wangen zo rood als een tomaat kijkt hij naar Sirius. 'H-Hey', stamelt hij. Een deel van mij vind het sneu voor Peter. Het was nooit mijn bedoeling om hem te bespringen. Net als ik mijn excusses wil maken voor de vorige keer begint Peter heel raar te doen. 'Ik... ga naar het... je weet wel.' , zegt hij en zo snel als hij kwam is hij ook weer weg. Vragend kijk ik naar Sirius. Ik zou juist degene zijn die Peter ontwijkt en niet andersom. ' 'Nawhh... hij is bang voor je.' , zegt Sirius grijnzend terwijl hij me op mijn kont slaat. Lachend knijp ik in zijn goedgevormde kont. Ondertussen stuur ik Peter een whatsapp met de vraag waarom hij weg rende of hij serieus bang was. Een slechte smoes krijg ik als antwoord. Hij moest naar de wc, yeah right. Ook heeft Regulus geantwoord.
Met jou altijd. Zie ik je op het feest? X. Een glimlach siert mijn lippen.
Ben er al, zeg maar waar en wanneer Xx. Misschien dat er vanavond wel iets meer gaat gebeuren. Al blijft Regulus, Sirius zijn kleine broertje en Caleb zijn beste vriend. Fuck, waarom blijf ik de hele tijd aan hem denken. Eenmaal bij de bar aangekomen bestellen zowel Sirius als ik een fire whiskey. Eigenlijk gaat verschillende soorten drank door elkaar drinken negen van de tien keer verkeerd. Maar vanavond maakt dat me allemaal niet uit. James voegt zich bij ons en ik glimlach vriendelijk naar hem. James en ik zijn nou niet echt vrienden, maar ik heb zeker geen hekel aan hem. 'Het feest is amper begonnen en jullie vallen al bijna om,', zegt hij en ik begin te lachen. 'Kan allemaal nog veel erger.' Al moet ik toegeven dat ik al best wel wankel begin te worden. Aan de andere kant zie ik hem staan, Caleb, hoewel ik het helemaal niet wil, staar ik een beetje naar hem. In de hoop dat hij het niet doorheeft. Wat ziet hij er goed uit in pak, nee Scarlett, focus! Ik schud me hoofd en bestel nog een fire whiskey. Vervolgens neem ik een grote slok en voeg me weer bij het gesprek van Sirius en James.
[ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 16:45 ]
Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead