• ik ben echt jaloers op mijn eigen tweeling zus >.< ik weet niet waarom maar ik ben het gewoon...ik leg het wel ff uit:

    mijn -tweeling- zus zit op een andere school en is best populair en ze heeft meer dan 5 vriendinnen. en ik heb er maar 3 en ik kan het allen goed vinden met de jongens en een paar meiden -mijn vriedinnen- . mijn zus is slimmer zij doet een niveau hoger. en ik lager >.< . mijn zus is echt overal beter in dan ik . ik kan allen beter tekenen ,schilderen en frans.
    en mijn zus is veel mooier dan ik -zeggen veel mensen- en mijn zus is mooi slank en ik ben gewoon normaal maar ik ben er wel jaloers op.



    ik moest het ff kwijt.......


    i love me dreams

    ze heeft meer dan 5 vriendinnen. en ik heb er maar 3
    Dat wil niks zeggen toch? En iedereen heeft z'n eigen specialiteiten en dat ze een hoger niveau doet wil ook niks zeggen.


    your eyes are like stars in the night.

    iedereen is mooi op zijn eigen manier..

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 13:24 ]


    Life is a beautiful struggle

    kijk niet naar wat zij wel heeft en jij niet kijk naar wat jij heb en zij niet er is heus wel iets wat jij heel goed kan en zij niet


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je gaat je alleen maar rotter voelen als je jezelf zo de hele tijd met je zus blijft vergelijken. Jij hebt ook je talenten, je betere punten. Zet jezelf niet zo in de schaduw van je zus: (ik spreek uit ervaring).


    It's time to be happy again.

    Vergelijken met je zus moet je nooit doen. Iedereen is een individu, en jij hebt/kan echt wel dingen die zij niet heeft/kan. Ieder mens heeft namelijk zijn eigen positieve en negatieve punten. Zij is écht niet meer dan jij.


    ars moriendi

    Probeer gewoon op de dingen te letten waar jij beter in bent <3

    Lieverd, ik snap wel dat het pijn kan doen om een tweelingzus te hebben die overal 'beter' in lijkt te zijn. Maar niemand is beter dan een ander persoon!
    Ten eerste maakt het niet uit hoevéél vriendinnen je hebt, maar wié je vriendinnen zijn.;) Je kunt een hele school vol vriendinnen hebben, maar als zij je nooit steunen en je niet accepteren zoals je bent is het geen echte vriendschap te noemen.
    En een niveau hoger betekent niet dat je intelligenter of slimmer bent. Het betekent dat je minder moeite hebt met leren. En dat jij daar nou net iets meer moeite mee hebt, dat is helemaal niets om je voor te schamen! <3 Je kunt ook een hele intelligent en prachtig persoon zijn met een lager niveau.
    En jij bent prachtig, óók qua uiterlijk! 'Slank' is geen synoniem voor 'mooi'. Jij hebt jouw eigen schoonheid, en dat is iets om trots op te zijn.;)
    Een vergeet niet dat ze altijd je zus blijft, en dat je familie en vrienden altijd van je zullen blijven houden zoals je bent!

    Succes!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Kuyt schreef:
    Vergelijken met je zus moet je nooit doen. Iedereen is een individu, en jij hebt/kan echt wel dingen die zij niet heeft/kan. Ieder mens heeft namelijk zijn eigen positieve en negatieve punten. Zij is écht niet meer dan jij.


    effort never betrays you

    het is moelijk om niet met haar 6e vergelijken want ze praat er voortdurend over -echt zwaar irri- er mag wel een slotje op(A)


    i love me dreams

    Misschien kun je proberen om er met je zus over te praten? (: Je kunt haar misschien vertellen hoe je je voelt, op een rustige manier. Na alles blijft ze toch je tweelingzus. Dat betekent toch dat jullie elkaar kunnen vertrouwen? ;)
    Of misschien kun je je met je ouders erover praten? (: Of met een vriendin? Er zullen heus een hoop mensen zijn die naar je willen luisteren en je willen helpen!

    Succes!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    weet je,,als jij beter kan schilderen,tekenen en Frans,dan is dat toch ook al veel?
    en ik krijg het gevoel dat jouw zus een klein beetje een ego heeft. Dan vind ik jou veel leuker :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je kan niemand vergelijken. Iedereen is anders


    We're hiding behind skin that's too tough

    Wees blij met jezelf, hoe je bent...


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Je moet jezelf niet vergelijken met je zus. Wees blij met de drie vriendinnen die je hebt. Kijk niet naar de dingen die je zus kan en die jij niet kan, kijk naar de dingen die jij wel kan.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Prosecco schreef:
    Je gaat je alleen maar rotter voelen als je jezelf zo de hele tijd met je zus blijft vergelijken. Jij hebt ook je talenten, je betere punten. Zet jezelf niet zo in de schaduw van je zus: (ik spreek uit ervaring).


    All this dampness is damp.