• Hoi,

    Ik heb de hulp nodig van creatieve mensen;) en ik dacht waar kan ik die beter vinden dan op Q.

    Mijn opa en oma hebben een gouden bruiloft dit jaar. Nu wordt er van de kleinkinderen(waaronder ik) verwacht dat we iets maken/geven/doen.

    Hebben jullie tips?
    Het moet voor meerdere leeftijden te doen/maken/kopen zijn. Nl: 21,17,15,13,7

    Tips worden gewaardeerd!
    Thankssss x


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Een boekje maken met al jullie favoriete momenten die je hebt gehad met opa/oma. Kleine en grote dingen :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat dacht je van een fotoshoot en dan een foto op canvas? Als je dat met zijn allen deelt en bij een goede fotograaf doet heb je een leuk en betaalbaar cadeau.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Groot schilders doek kopen, dat in vlakken verdelen en er dan een groot hart op tekenen, dan kan iedereen een deel op zijn eigen wijze opvullen. Of iets met handafdrukken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Thanks voor de tips allemaal! Ik ga het in de groep gooien :)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Een fles met een kurk waar een brief in zit

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 10:30 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Wij hebben toen een fotoalbum cadeau gedaan met allemaal foto's van ons met opa en oma. En daarna iets erin geschreven van voren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn opa en oma waren dit afgelopen jaar. Ik heb bij schoonmama in de bloemenwinkel een workshop mee gevolgd maar dan met andere bloemen en shizzle. Resultaat al het groen is er nog steeds heel.mooi. de rozen zijn al wel weg maar de rest kan eeuwig blijven. Gezien het al november was.

    Oma vond het geweldig gezien het ook zelfgemaakt was

    Ook hebben we met iedereen een familie fotosbolt gegeven voor mooie fotos

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 10:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    Wat dacht je van een fotoshoot en dan een foto op canvas? Als je dat met zijn allen deelt en bij een goede fotograaf doet heb je een leuk en betaalbaar cadeau.(:



    Dit. Als je via vakantieveilingen kijkt heb je veel leuke aanbiedingen. Laatst ben ik bij shoots&more geweest via vakantieveilingen. Super leuke en mooie foto's en ze zitten door heel het land.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik schijf ieder jaar voor mijn vriendin een boek maar ik denk dat het iets te veel werk is XD

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 13:14 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry