Scarlett Rose River
17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Getting drunk with Sirius

{ Dress}
Een aantal dagen waren voorbij gegaan zonder dat ik echt iemand heb gesproken. Deze dagen heb ik vooral met een dikke deken en grote kop chocolade melk in mijn bed gelegen. Denkend over het afgelopen jaar, maar het liefst zo min mogelijk over Caleb. De jongen die ik eerst mijn beste vriend noemde, het voelt alsof ik hem al een eeuwigheid niet meer heb gesproken. Het lijkt een eeuwigheid geleden dat ik die lieve glimlach zag, of zijn lekkere geur rook. Een diepe zucht verlaat mijn mond, moet ik er dan echt aan gaan geloven.. Ben ik echt verlieft op Caleb Hughes? De grootste player van heel Hogwarts. Het kan niet, het mag niet. Voor mij was het de grootste reden om in bed te blijven, nou ja bijna de grootste. Natuurlijk kan ik de avond met Peter niet vergeten. Ik dacht dat we naar hetzelfde op zoek waren, een fijne avond, een afleiding, een geluksmomentje. Maar dat was alles behalve waar Peter naar zocht. Hij zocht voor een vriend, iemand die hem wilde helpen, niet iemand die hem gelijk wil bespringen. Ik haat mezelf af en toe echt. Met een boogje liftte ik van mijn bed omhoog. Vanavond is het kerst gala in de grote hal. Ik staar naar mijn jurk, hij is zo mooi maar zonder date is het ook niks. Normaal gesproken was ik samen met Caleb gegaan, maar hij heeft niet eens meer tijd voor me. Ineens schiet me een idee te binnen, Sirius. Ik app een van mijn beste vrienden en tot mijn grote opluchting heeft hij nog geen date. Terwijl ik me klaar ga maken, hoor ik wie Caleb meeneemt. Dat Franse meisje, Lana. Het maakt me zenuwachtig, wat als er iets gebeurt tussen hen. Ik pak een fles vodka uit mijn kast, met nog een klein bodempje. Met een grote slok gooi ik de alcohol naar achter. Het brandende gevoel in mijn keel neemt mijn gedachtes weg. Hoewel ik blijkbaar niet de enige ben die wel een ontsnapping kan gebruiken. Sirius zit ook behoorlijk in de put, maar dat kan ik hem ook niet kwalijk nemen. We zitten immers bijna in hetzelfde schuitje. We zijn allebei verlieft op iemand die ons toch niet moet, of ons geen kans meer wilt geven. Die ene gedachten dreigt om mijn stemming over te nemen. Dat moet juist niet gebeuren, Caleb moet denken dat ik blij ben, gelukkig zelfs nu hij me aan de kant heeft gezet. Ik pak de grootste fles uit mijn kast en kleed mij om. Snel doe ik wat make up op en kijk in de spiegel. Een tevreden grijns siert mijn lippen als ik, met de fles, richting de kamer van Sirius loop. Ik klop aan terwijl ik een grote slok neem. 'Feest committee.', roep ik hard naar de deur.
'
[ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 17:21 ]
Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead