• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 20:00 ]


    Slightly drunk.

    Waarom krijg ik altijd ideeën om mijn profiel te veranderen om 12 uur 's avonds, terwijl ik morgen weer half 9 op moet?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Haha, je kan er veel over zeggen. ;D En voor mij is het eigenlijk best belangrijk om te weten. c: Ik denk dat ik er in ieder geval voor gezorgd heb dat er geen awkwarde stiltes waren.


    ah nou dan is het helemaal goed


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Troje schreef:
    (...)

    gosh Felies daar ben je weer met je korte mouwen ;'D maar wel leuke foto's (:


    Euhm, ik was bij mijn oma blijven slapen. En ik moest enkel in en uit de auto stappen. En toen moest ik opeens blijkbaar naar FACTS gaan, want ik was vergeten dat dat vandaag was. Ik dacht dat ik volgende week moest gaan, maar dat klopte niet helemaal. x) En het was echt niet koud.


    What would Emma do?

    wow shit ik weet mijn cijfcode niet meer van m'n laptop, hoe :') ik typ het elke dag wel vier keer in. Blackout of zo? god


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    *raakt licht in paniek*

    hoe kan ik mijn wachtwoord vergeten? :') hoe moeilijk is het om een cijfercode van acht cijfers te onthouden die je ELKE DAG GEBRUIKT :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ''#the awkward moment when you don't know if you're watching The Flash or Prison Break''


    TUMBLR STOP MET ZO GRAPPIG ZIJN HAHAHAHHAA


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom kan mijn hoofd niet gewoon beslissen wat ik van je vind? Vriend of vriendje?
    Of zit er gewoon te veel in de weg waardoor ik niet kan beslissen? Like, jouw ouders, hoe retezwaar jij het gaat hebben, sinds jij nog wel van me houdt.
    Ik wil gewoon huilen in een hoekje en dat iemand anders deze beslissing voor me maakt. Ik- ach laat maar zitten. Ik zal er waarschijnlijk pas achter komen als ik drie kinderen heb en in m'n millimeter crisis zit. Vervolgens een echtscheiding en ik heb de liefde van m'n leven gemist. Jammer voor mij dan.


    Deep inside, I've never felt alive

    'Hoe kan een story van een gebande user in de top lijst staan?

    Urgh, rot een eind op met jullie dreunende kut muziek. Het is half 1 's nachts, misschien moeten jullie er rekening mee houden dat de meeste mensen op dit tijdstip willen slapen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat moment dat je zo verkouden bent dat zelfs neusspray niet meer werkt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Halve hartaanval omdat mijn macbook's geluid raar deed. Stop scaring me, pls.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Okay, that was unexpected..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^ I choked on my drink

    Nachtvissen in animal crossing dan maar, want ik heb toch al veel te weinig geslapen de afgelopen paar dagen.


    because i knew you, i have been changed for good

    seanchai schreef:
    ^ I choked on my drink

    Nachtvissen in animal crossing dan maar, want ik heb toch al veel te weinig geslapen de afgelopen paar dagen.

    I'm sorry darling c:


    — Inner peace, it's hard to find. —