• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 20:00 ]


    Slightly drunk.

    Helicoprion schreef:
    I had fun today. c:

    Deze knapperd stond bij de ingang.


    Uiteraard moest ik daar ook mee op de foto. Niet dat ik goed op foto's sta, maar look! c:


    En ook de cap kon niet ontbreken!


    En dan mijn aankopen! Mijn nieuwe poster, met als bovenste opschrift, dat er is afgevallen: reasons why I should be an avenger.


    DEZE CUTIE


    En mijn nieuwe Deadpool comic!



    Alleen maar Deadpool aankopen gedaan. x)

    IK HEB DEZELFDE POSTER GEKOCHT SDFGHJKL;
    I wanna scream 'I love you' from the top of my lungs but I'm afraid that someone else will hear me


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LoveIy schreef:
    (...)
    IK HEB DEZELFDE POSTER GEKOCHT SDFGHJKL;
    I wanna scream 'I love you' from the top of my lungs but I'm afraid that someone else will hear me


    HIJ KOSTTE MAAR DRIE EURO EN IK WAS VERLIIIEEEFD.


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    ---



    leuke foto's Felicia! Had je nog matches (wbw)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Regenboogvis schreef:
    (...)


    leuke foto's Felicia! Had je nog matches (wbw)


    Geen idee, ik krijg het pas een van de dagen te weten. De meeste jongens schreven zo te zien wel iedereen op, dus het zou me niet verbazen. x)


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    HIJ KOSTTE MAAR DRIE EURO EN IK WAS VERLIIIEEEFD.

    BIJ MIJ WAS ER EEN ACTIE; 3 VOOR 5 OFZO EN ASDFGHJKL IK HEB DIE, EEN ZELDA POSTER VOOR MIJN ZUS EN EEN IRON MAN POSTER GEKOCHT TOEN WANT LIKE OMG ZE WAREN PERFECT


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Geen idee, ik krijg het pas een van de dagen te weten. De meeste jongens schreven zo te zien wel iedereen op, dus het zou me niet verbazen. x)


    spannend haha. Dat is wel en beetje gek, ik zou een top 3 laten maken ofzo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    LoveIy schreef:
    (...)
    BIJ MIJ WAS ER EEN ACTIE; 3 VOOR 5 OFZO EN ASDFGHJKL IK HEB DIE, EEN ZELDA POSTER VOOR MIJN ZUS EN EEN IRON MAN POSTER GEKOCHT TOEN WANT LIKE OMG ZE WAREN PERFECT


    Bij mij ook! Het was dezelfde stand denk ik. x) Links achteraan in de hal. Ik had er drie moeten nemen, maar ik had nog maar drie euro en de vriendin die mee was, moest er geen hebben. :c


    What would Emma do?

    Regenboogvis schreef:
    (...)

    spannend haha. Dat is wel en beetje gek, ik zou een top 3 laten maken ofzo


    Haha, dat is inderdaad een beter idee. :'D Maar over het algemeen was het niet zo goed georganiseerd. Gelukkig ben ik nogal redelijk babbelziek, ik snap niet hoe je zoiets anders moet doen. :/


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Bij mij ook! Het was dezelfde stand denk ik. x) Links achteraan in de hal. Ik had er drie moeten nemen, maar ik had nog maar drie euro en de vriendin die mee was, moest er geen hebben. :c

    aaww dat is jammer! Maar je hebt hem en omg, hij is zo leuk hè! Ik zag hem liggen en mijn mond viel open omdat ie zo awesome is.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LoveIy schreef:
    (...)
    aaww dat is jammer! Maar je hebt hem en omg, hij is zo leuk hè! Ik zag hem liggen en mijn mond viel open omdat ie zo awesome is.


    Haha, bij mij ook! Ik ben er echt zo blij mee. Ik stond letterlijk te piepen tegen die verkoper ...


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Haha, dat is inderdaad een beter idee. :'D Maar over het algemeen was het niet zo goed georganiseerd. Gelukkig ben ik nogal redelijk babbelziek, ik snap niet hoe je zoiets anders moet doen. :/


    ik ook over het algemeen, maar het lijkt me zo ongemakkelijk dat ik er waarschijnlijk alsnog niets uit zou krijgen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Regenboogvis schreef:
    (...)

    ik ook over het algemeen, maar het lijkt me zo ongemakkelijk dat ik er waarschijnlijk alsnog niets uit zou krijgen.


    Stiekem zou ik een topic moeten maken, maar een topic is werk.
    Haha, een handig feit aan FACTS is dat je weet dat de andere persoon ook hvan dezelfde dingen houdt. Een zeer handige vraag: DC of Marvel? (wbw)


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Stiekem zou ik een topic moeten maken, maar een topic is werk.
    Haha, een handig feit aan FACTS is dat je weet dat de andere persoon ook hvan dezelfde dingen houdt. Een zeer handige vraag: DC of Marvel? (wbw)


    hahah true. Ja, dat is natuurijk waar, je hebt wel gemeenschappelijke interesses. Maar je wil toch wel een beetje origineel zijn haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Regenboogvis schreef:
    (...)

    hahah true. Ja, dat is natuurijk waar, je hebt wel gemeenschappelijke interesses. Maar je wil toch wel een beetje origineel zijn haha.


    Haha, je kan er veel over zeggen. ;D En voor mij is het eigenlijk best belangrijk om te weten. c: Ik denk dat ik er in ieder geval voor gezorgd heb dat er geen awkwarde stiltes waren.


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    I had fun today. c:

    Deze knapperd stond bij de ingang.


    Uiteraard moest ik daar ook mee op de foto. Niet dat ik goed op foto's sta, maar look! c:


    En ook de cap kon niet ontbreken!


    En dan mijn aankopen! Mijn nieuwe poster, met als bovenste opschrift, dat er is afgevallen: reasons why I should be an avenger.


    DEZE CUTIE


    En mijn nieuwe Deadpool comic!



    Alleen maar Deadpool aankopen gedaan. x)


    gosh Felies daar ben je weer met je korte mouwen ;'D maar wel leuke foto's (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys