• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 20:00 ]


    Slightly drunk.

    Triskele schreef:
    Ik ben waardeloos.

    Wie je dat heeft gezegd of heeft laten geloven is echt een klootzak oeps want lieverd: dat ben je niet. Echt niet!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Peccata schreef:
    (...)
    Wat ben ik dan? Een holle boom zonder blaadjes? :X


    Weet ik niet.
    Ik ben gewoon een loser die overal bang voor , nergens meer lol in heeft, slecht slaapt, rusteloos is en geen emoties wil tonen, behalve boosheid en verdriet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LoveIy schreef:
    (...)
    Wie je dat heeft gezegd of heeft laten geloven is echt een klootzak oeps want lieverd: dat ben je niet. Echt niet!


    Dan ben ik een klootzak, want ik vind het mezelf :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    (...)

    Dan ben ik een klootzak, want ik vind het mezelf :/

    Oh shit, dan heb ik dat niet gezegd, want serieus: dat ben je écht niet. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Camp NaNoWriMo begint en ik zit opeens in een enorme schrijfdip. Dat heb ik ook weer heel mooi gepland -.- Waarom moet ik net nu zo onzeker worden over mijn schrijfstijl?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    IEEEEEEEEHHHHHHHHHH SPIIIIIIIINNNNNNNNN IEEEEHHHHHHHHHHH


    Slightly drunk.

    LoveIy schreef:
    (...)
    Oh shit, dan heb ik dat niet gezegd, want serieus: dat ben je écht niet. :c


    Van mijn beste vriendin mag ik niet liegen. Ze vind dat ik loog toen ik zei dat ik een loser ben en waardeloos ben, maar het is de waarheid. I just want to be happy and have fun.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HIJ ZIT PRECIES BOVEN MIJN BED EN OP HET PLAFOND IEEEEEEEHHHHHHH


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    HIJ ZIT PRECIES BOVEN MIJN BED EN OP HET PLAFOND IEEEEEEEHHHHHHH

    Omgomgomgomg
    Okey. Stay calm. Pak je kussen. klim langzaam uit het bed. Pak de stofzuiger. Slurp het Muggle-beest de dood in


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Triskele schreef:
    (...)

    Van mijn beste vriendin mag ik niet liegen. Ze vind dat ik loog toen ik zei dat ik een loser ben en waardeloos ben, maar het is de waarheid. I just want to be happy and have fun.

    It's okay. Maar het betekend echt niet meteen dat je een loser óf waardeloos bent <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    JA JA JA toch blij dat het nog gelukt is het hoofdstuk vandaag nog af te ronden! c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    JA JA JA toch blij dat het nog gelukt is het hoofdstuk vandaag nog af te ronden! c:

    You are soooo gooooodd *O* *O* *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Omgomgomgomg
    Okey. Stay calm. Pak je kussen. klim langzaam uit het bed. Pak de stofzuiger. Slurp het Muggle-beest de dood in

    Maar dan moet ik de stofzuiger pakken. Van beneden. En aansluiten op het stopcontact. En op mijn bed gaan staan. En als je mijn luiheidsniveau kent weet je dat dat hem niet gaat worden. c:

    + Okay soms voel ik me dan wel een regelrechte dude in plaats van een chick, maar wat spinnen betreft ben ik echt wel een meid/jankerd/whatever x)

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 23:15 ]


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    En toen had ik in anderhalf uur en 2000 woorden een gruwelijke martelscene geschreven :Y)

    Naiss ^^ daar hou ik wel van

    Salamon schreef:
    (...)
    Naiss ^^ daar hou ik wel van

    Die ik in mijn allernieuwste story zal plaatsen... dus als je hem wilt lezen... kuch dit is geen reclame kuch


    Slightly drunk.