• In het LJH topic hadden we het over gezond leven, voornamelijk sporten en minder snoepen en aangezien ik zelf al wat doelstelling heb voor de komende maand, leek het mij wel leuk om een topic aan te maken en zo alles met elkaar te delen en elkaar misschien te steunen. Dus, wie doet er mee met een maand meer sporten en veel fruit eten in plaats van snoepen (of misschien heb je wel een hele andere gezonde doelstelling voor de volgende maand)?!
    Het hoeft niet per se om af te vallen te zijn. Ikzelf wil bijvoorbeeld daarnaast voornamelijk ook mijn conditie verbeteren en mijn spieren trainen. Daarnaast is het gewoon heel gezond goed te sporten, buiten te zijn en fruit en groente te eten. Houd ook altijd in de gaten dat je bmi niet te laag wordt. Mensen die juist meer willen leren eten of aan willen komen zijn hierom ook zeker welkom in dit topic, want ondergewicht is ook niet je van het natuurlijk en misschien hebben andere users daar ook nog wel leuke tips voor! Kortom, alles wat te maken heeft met jouw leven gezonder maken is hier welkom! Misschien wil je wel een hele maand geen alcohol nuttigen of stoppen met roken bijvoorbeeld. Alles mag ^^

    Note: Plaats hier overigens geen gewichten. Dat is niet toegestaan op Q, omdat het mensen onzeker kan maken





    Users die meedoen aan de April Health Month:
    Username
    Dumbledory
    Gibbs
    Tabai
    Peccata
    Sable
    Wasikowska
    Spongekip
    Serenata
    Loebas
    Stingray
    Yata
    Anaklysmos
    Shazi
    Mignon
    Capybara
    Naam
    Anna
    Yolanda
    Laura
    Nikki
    Erieka
    Fren
    Jip
    Loïs
    Sofie
    Megan
    Xanthe
    Mieke
    Cheryl
    Lotte
    Qing
    Verbeteringen
    Zombies Run, MJ Experience, rekoefeningen, Planking challenge, fruit ipv snoep
    Wandelen (met hond), niet meer snoepen, normale eettijden, geen frisdrank
    1x per week wandelen, gezonder eten, minder water drinken
    Afvallen (Sonja Bakkeren), 2x per week sporten
    Geen frisdrank en energiedrank
    Meer Yoga en minder vlees
    Anderhalve liter water per dag, na het avondeten geen eten meer
    Dieet verbeteren/aanpassen
    Zeker voelen in lichaam/bikini klaar, zoveel mogelijk fietsen naar werk
    Buiten wandelen, rugoefeningen en meer vitaminen binnen krijgen
    Meer badmintontrainingen, minder snoepen, meer gezondere dingen, meditatie oppikken, meer water
    5km achter elkaar hardlopen, afvallen
    Door de weeks geen snoep en frisdrank
    30 Days Shred
    Weer normaal kunnen lopen



    Algemene tips:

    • Voor mensen die te lui zijn om écht te sporten is Yoga een perfecte oplossing, misschien dus een poging waard?
    • Er bestaan talloze health apps en sport apps, je kan altijd kijken of daar iets voor je tussen zit!
    • Afvallers kunnen alcohol het best zoveel mogelijk vermijden.
    • Haal Opkikkertjes in huis. Heb je honger of ben je bang te gaan snaaien, neem dan zo eentje en die is zo zout, dat je daarna wel even twee keer nadenkt om iets te pakken. Ideaal voor het vier-uursdipje. Een soort cup a soup maar dan simpeler.
    • De app MyFitnessPall
    • Gezonde snacks (komkommer, tomaat, wortel paprika, rijstwafel)

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 9:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, hehe, nou ja, dan is er inderdaad geen probleem. Ik vind water altijd zo saai.


    Slightly drunk.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Planking, Squat, Wall sit, something like that?


    Klinkt opzich wel wat, ja. :3 Thanks!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Ik heb mijn portie frisdrank inmiddels al omgeruild voor een glaasje water. :Y)


    Goed zo Yo! *O* I'm proud. Keep this up!


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Goed zo Yo! *O* I'm proud. Keep this up!


    Komt goed! Want ik heb toch geen zin om een nieuwe fles frisdrank open te moeten maken. Ik ga dit volhouden, en iedereen die hier aan mee doet kan het ook! I'm sure! :3
    (Ik heb het nu over alle verbeteringen die jullie willen maken. Niet puur over het water nu, hahaha. )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Yes, het wordt hier al lekker gezellig.

    Ik ga denk zaterdag maar meteen beginnen met hardlopen/zombies run spelen, want ik krijg er zo echt zin in. Helaas kan ik morgen nog niet beginnen daarmee. Wel al met het mijden van snoep though :Y)


    Hardlopen kan ik helaas niet vanwege mijn been, dus echt meer sporten zit er niet in. Ik dans wel, dus dat is al heel wat. Wat is zombies run?
    Goed zo! Mijdt het snoep!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik zit eigenlijk al in een Herbalife 6-weken challenge, dus ik doe op dit moment mijn best al, maar na de skivakantie wil ik graag:
    -Meer badmintontrainingen bijwonen
    -Weer minder koeken| paaseieren | etc. gaan eten en meer gezondere dingen, want Pasen is slecht voor je lijn (cat)
    -Mijn meditatie weer oppikken.
    -MEER WATER DRINKEN (die vind ik zelf heel belangrijk)

    Wel nog een paar tips!
    Noten, ongesuikerde yoghurt, soep of Wasa crackers met philadephia zijn ook heel geschikt als tussendoortjes.
    Zorg er voor dat je voldoende water drinkt.
    BMI is niet altijd goede indicator om te zien hoe gezond een persoon is!
    Een hongergevoel is niet wat je wil, het is zelfs enorm slecht, het kan veroorzaakt worden door zowel honger als dorst.

    Wel dat is het zo een beetje ik wil dus graag meedoen :Y)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 22:53 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    (Psst. Ik heet Fren.)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Schuyler schreef:
    (...)

    Hardlopen kan ik helaas niet vanwege mijn been, dus echt meer sporten zit er niet in. Ik dans wel, dus dat is al heel wat. Wat is zombies run?
    Goed zo! Mijdt het snoep!


    Een app waarbij je zeg maar luistert tijdens het hardlopen naar een verhaal. Je zit volgens dat verhaal midden in een zombie Apocalypse en bent een "runner", je rent om spullen te zoeken en pakken voor de basis die je dan na het rennen op kan bouwen telkens. Als je het aanzet, wordt je dus soms ook achtervolgt door zombies, dan moet je met 20% versnellen om geen spullen te verliezen, dat zorgt dus voor interval trainingen. Het is eigenlijk gewoon om het hardlopen extra leuk te maken :p

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 22:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Is het dan ook eng of gewoon leuk? ^^


    I am an idiot, I move.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Een app waarbij je zeg maar luistert tijdens het hardlopen naar een verhaal. Je zit volgens dat verhaal midden in een zombie Apocalypse en bent een "runner", je rent om spullen te zoeken en pakken voor de basis die je dan na het rennen op kan bouwen telkens. Als je het aanzet, wordt je dus soms ook achtervolgt door zombies, dan moet je met 20% versnellen om geen spullen te verliezen, dat zorgt dus voor interval trainingen. Het is eigenlijk gewoon om het hardlopen extra leuk te maken :p


    Wow, dat klinkt echt zo awesome. Ik ga het eens downloaden, om te kijken hoe het precies werkt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Fisher schreef:
    Is het dan ook eng of gewoon leuk? ^^


    Leuk. Het is overigens niks anders dan een standaard audio fragment. Het past niet aan aan je omgeving oid, dus niet super persuasief, maar mijn docent Jasper zei dat het wel een goed narratief had. Ik heb het alleen nog niet vaak genoeg gespeeld om er echt heel goed over te kunnen oordelen, behalve dat ik het wel leuk vindt. Het is eigenlijk gewoon een soort audioboek dat je stimuleert te rennen ^^ En je hebt natuurlijk je basis die je beter kan opbouwen als je beter rent ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn moeder: Lus je nog zoete verwenbroodjes? :') Ik heb sws geen trek though, maar ik vond het wel grappig.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb nu alweer trek. :'D Mjah, ik heb de hele dag trek dus ik moet maar aan het gevoel wennen. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Ik heb nu alweer trek. :'D Mjah, ik heb de hele dag trek dus ik moet maar aan het gevoel wennen. x)

    That... is a bad thing :') Gaan slapen met een hongergevoel is een no-no


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Haha lol. K doe wel mee. K had eerst als doel, half jan om meer kracht sport te doen I kinda falled. Ik wil nu gwn veel water drinken, regelmatig goed/gezond te eten
    Ik ben echt een extreme en voag eter xd ik heb vrijdag random t skieleren opgepakt en heb t nu elke dag nog gedaan, ik geniet van t bewegen en buiten zijn. Ik wil meer (skieleren)bewegen en op me eten letten :)


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!