• Even tussen alle vissengrapjes door

    Het meest spannende van de uitgave van mijn boek vond ik nog wel het wachten op de cover. Ik heb serieus nachtmerries gehad over foeilelijke covers. Dat was allemaal onnodig, want ik ben helemaal verliefd op het uiteindelijke resultaat en ik kan niet wachten om hem te delen hehe. c; Wat denken jullie ervan? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wow, echt prachtig!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat gaaaaaaf!


    26 - 02 - '16

    Oh Natas, je kent me waarschijnlijk heel vaag, maar ik ken jou wel en ik ben trots op je. :Y) en op je cover hehehe

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 12:51 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind hem mooi, maar zelf ben ik niet echt een fan van drukke covers. Voor mij persoonlijk staat er te veel op de cover, maar dat is echt puur mijn eigen smaak! Je mag zeker trots zijn :'D


    The soul needs autumn.

    Wauw, mooi! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    lijkt me spannend.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ah zo vet Natas. Het is echt zo cool. Je zal altijd een groot voorbeeld en een inspiratie voor mij blijven. Ik ben ontzettend benieuwd naar je boek ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw echt mooi, Natas! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Saorsa schreef:
    Ik vind hem mooi, maar zelf ben ik niet echt een fan van drukke covers. Voor mij persoonlijk staat er te veel op de cover, maar dat is echt puur mijn eigen smaak! Je mag zeker trots zijn :'D


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    dooddoenervis schreef:
    Wow, echt prachtig!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Supergaaf!! Ik kan niet wachten tot ik hem kan lezen!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Aah Natas! Zo mooi!

    Oh, die is echt heel gaaf!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh, gaaf jong! Ik zalm zeker lezen als hij uitkomt! (cat)

    Pun aside, Ik ben echt benieuwd


    #WWED - What Would Emma Do?

    JJAJAJAJAJAAJAJAJAAa IK ZAG HEEEETTT <3
    Ennnn met die cover heb ik een vriendin van mij ook enthousiast gemaakt, als het van haar ouders mag, wil ze hem ook graag lezen *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.