• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    Pfff wat Ben jij een vervelend iemand.
    Altijd uitdagen en stoken .-.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, maar... niet helemaal. Geloof me, deze personen zie ik niet als bro's. Wat een raar woord is dat eigenlijk...


    Frenemies? (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    NOG 1 DAG asdghjkl


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik voel me zelfs zo kut dat ik niet eens kan slapen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kay laat maar, ik durf toch niet. Nog steeds niet. I'm such a disappointment.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    The suspence is killing me! D: Ik snap niet hoe mensen dit konden zien in een tijd voor het internet er was en je een week moest wachten op een nieuwe aflevering...


    What would Emma do?

    Square schreef:
    (...)

    Frenemies? (nerd)


    Hoe noem je een relatie nadat één van de twee de ander zijn ledematen afhakt en hem in de lava gooit, omdat die persoon overliep naar de dark side, maar ze wel goede vrienden waren daarvoor en het allemaal zeer tragisch is en ik ben dol op tragische verhalen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kom je er net achter dat je username ook wat te maken heeft met olie en zo. Ok dan.


    16 - 09 - '17

    Uso schreef:
    Kom je er net achter dat je username ook wat te maken heeft met olie en zo. Ok dan.

    Olie? Lolol


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog tenminste een week wachten tot een nieuwe username.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Whut? Ik heb toch niets gedaan? :')


    What would Emma do?

    Triskele schreef:
    (...)
    Olie? Lolol


    Ja, iets van olie in Amerika.


    16 - 09 - '17

    Uso schreef:
    (...)

    Ja, iets van olie in Amerika.


    Hahah :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uso schreef:
    Kom je er net achter dat je username ook wat te maken heeft met olie en zo. Ok dan.

    For me it's still lie in Japanese but, okii :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Hoe noem je een relatie nadat één van de twee de ander zijn ledematen afhakt en hem in de lava gooit, omdat die persoon overliep naar de dark side, maar ze wel goede vrienden waren daarvoor en het allemaal zeer tragisch is en ik ben dol op tragische verhalen?


    Ahhh, die twee. Uh, zeer ongelukkige BFFs? ZOBFFs klinkt wel leuk als je het uitspreekt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan