• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    Lily_Evans schreef:
    Ugh ik ben echt misselijk van de zenuwen. Ik ben echt bang dat ik straks ga kotsen


    You can do it. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    KyloRen schreef:
    (...)
    Adem in, adem uit en herhaal tegen jezelf "ik kan het".
    Niet te veel nadenken.


    Thanks. I'll try my best. Blug, ik heb al kalmerende shit genomen vanochtend, maar volgens mij helpt het niet bijster veel. Ik ben zó blij als vandaag voorbij is.


    Happy Birthday my Potter!

    O damn, en toen schoot het in mijn rug, godverdomme, echt het perfecte moment ervoor .-.


    Slightly drunk.

    Natuurlijk kom ik er nu achter dat op het laatste moment de tijden nog even waren veranderd en we er pas om kwart voor tien moesten zijn ipv negen uur. Ik had het echter veel te druk dat nog in de gaten te houden, want ja, ik was gisteren gewoon of aan het leren voor het tentamen of bij mijn vader in het ziekenhuis. Echt hoor. En morgen ligt het internet er waarschijnlijk ook nog eens de hele middag uit, dus ik moet vannacht mijn opdracht maar afmaken. WTF. Vanmiddag zullen waarschijnlijk ook wel precies alle dingen gevraagd worden die ik niet weet, mij kennende. Echt, het ongeluk is aan mijn zijde -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Natuurlijk kom ik er nu achter dat op het laatste moment de tijden nog even waren veranderd en we er pas om kwart voor tien moesten zijn ipv negen uur. Ik had het echter veel te druk dat nog in de gaten te houden, want ja, ik was gisteren gewoon of aan het leren voor het tentamen of bij mijn vader in het ziekenhuis. Echt hoor. En morgen ligt het internet er waarschijnlijk ook nog eens de hele middag uit, dus ik moet vannacht mijn opdracht maar afmaken. WTF. Vanmiddag zullen waarschijnlijk ook wel precies alle dingen gevraagd worden die ik niet weet, mij kennende. Echt, het ongeluk is aan mijn zijde -_-

    Neem warme choco en koekjes. Verlicht het leed wellicht ^^


    Slightly drunk.

    Fijn dat je reageert als ik zeg dat ik mijn toets ga verkloten.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Peccata schreef:
    (...)
    Neem warme choco en koekjes. Verlicht het leed wellicht ^^


    Dan moet ik dat ergens gaan zoeken en halen. Ik ben op de grond gaan zitten leren voor het lokaal :')


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Dan moet ik dat ergens gaan zoeken en halen. Ik ben op de grond gaan zitten leren voor het lokaal :')

    Hmmm... Dan weet je dat je voor de volgende keer een thermoskan moet meenemen :3 Doe ik ook altijd, als ik in de bieb ga zitten leren. Thermoskan met halve liter thee, en een survivalkit met eten.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Hmmm... Dan weet je dat je voor de volgende keer een thermoskan moet meenemen :3 Doe ik ook altijd, als ik in de bieb ga zitten leren. Thermoskan met halve liter thee, en een survivalkit met eten.


    ... Ik houd het wel gewoon op mijn water en brood wat ik altijd mee heb :')


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    ... Ik houd het wel gewoon op mijn water en brood wat ik altijd mee heb :')

    Ik vind water saai en brood saai. Conclusie is dat ik daar niet op kan studeren (:


    Slightly drunk.

    Je bent heel lief, maar ook verwarrend. I don't get you and that sucks. Pfsh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pfff

    Omg. HAHAHA dit faalt zwaar. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jip, als er een 90% kans is dat je spijbelt als je niet gaat en een 10% kans dat het warrige rooster in je voordeel is, gok dan niet op de 10%, want dat is best wel dom.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eerst zit je allemaal te zeggen dat je haar niet aardig vindt maar als zij erbij is is het opeens je beste vriendin.


    "Ignite, my love. Ignite."