• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    True, het helpt gewoon als ik het vertel oid. Dan onthoud ik het beter. Ik heb er nu wel weer een lijstje bij though, dus het is dubbel nuttig :Y)


    Dan is het juist goed. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me zo genegeerd. Overal en altijd


    Slightly drunk.

    Ik ben niet goed in vriendschappen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 17:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik stress 'm zo voor mijn Nederlands cijfer D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Triskele schreef:
    (...)

    What is the problem?

    Ik wil graag spelletjes bestellen, maar de enigste optie daar is PayPal en dat heb ik niet, noch weet niet hoe te gebruiken. Ik gebruik altijd alleen iDEAL. En nu stelt Troje voor om het aan iemand hier op Q te vragen, zodat ik diegene terugbetaal, maar het probleem is dat zowat niemand mij mag.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 17:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gummibeertjes, waaraan heb ik 73 likes verdiend. I feel pwetty en het is m'n bad hair day :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Somnus schreef:
    (...)
    Ik wil graag spelletjes bestellen, maar de enigste optie daar is PayPal en dat heb ik niet, noch weet niet hoe te gebruiken. Ik gebruik altijd alleen iDEAL. En nu stelt Troje voor om het aan iemand hier op Q te vragen, zodat ik diegene terugbetaal, maar het probleem is dat zowat niemand mij mag.


    Ik zou het best willen doen hoor. Als je mij de site stuurt en de spelletjes, kan ik een account aanmaken, stuur jij het geld en koop ik het voor je. c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Peccata schreef:
    Ik voel me zo genegeerd. Overal en altijd


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Triskele schreef:
    (...)

    Ik zou het best willen doen hoor. Als je mij de site stuurt en de spelletjes, kan ik een account aanmaken, stuur jij het geld en koop ik het voor je. c:

    Je weet niet hoe blij je mij hiermee maakt als je dit echt voor mij wilt doen! c: Ik kan je mijn ww ook wel geven van de site, zodat jij geen nieuwe aan hoeft te maken (en hij zet het op het account zelf). Ik vertrouw je er verder wel mee, maar als je dit echt wilt doen moeten we dit verder via pb/fb bespreken.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 18:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    (...)
    Je weet niet hoe blij je mij hiermee maakt als je dit echt voor mij wilt doen! c: Ik kan je mijn ww ook wel geven van de site, zodat jij geen nieuwe aan hoeft te maken (en hij zet het op het account zelf). Ik vertrouw je er verder wel mee, maar als je dit echt wilt doen moeten we dit verder via pb/fb bespreken.


    Is goed. Stuur maar even een pb, dan ga ik kijken en stuur ik je mijn gegevens ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm going to Hell for this.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Triskele schreef:
    (...)

    Is goed. Stuur maar even een pb, dan ga ik kijken en stuur ik je mijn gegevens ^^

    Ik ben ermee bezig, maar internet doet moeilijk :<


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Somnus: Elk probleem heeft een oplossing :Y)

    OMG OMG THIS IS SO BAD NO NO NO NO NO NO HOW WHY.
    Writer's block I hate you. You're fucking serious like moet je alles niet opslaan omdat m'n pc uitviel omdat JIJ GEEN FUCKING MELDINGEN DOORLAAT DAT M'N ACCU LEEG WAS...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    WAIT NO. Omg thanks to autosave


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De layout van je verhaal inleiding maken. Lastig.

    Ik ben benieuwd of er nog steeds mensen zijn die vampier verhalen lezen..

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 18:55 ]