• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    Troje schreef:
    (...)

    Oh, dat programma weer (joehoe)

    GODDAMNIT STOMME UGH HERSENEN? :'D


    Wel, het duurt even voor ik 6 seizoenen heb uitgekeken. x)


    What would Emma do?

    Slapen Tris en de bende in een hotel in het derde deel van Divergent? Want ik kwam daarnet op het idee, geeft een mooi kantje aan de scène in m'n NaNo-project. En nu bedenk ik plots dat dat wel eens in Divergent zou kunnen voorkomen. Meh.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Slapen Tris en de bende in een hotel in het derde deel van Divergent? Want ik kwam daarnet op het idee, geeft een mooi kantje aan de scène in m'n NaNo-project. En nu bedenk ik plots dat dat wel eens in Divergent zou kunnen voorkomen. Meh.


    Bedoel je het Compound?

    @Felicia; ik doe het op een week (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yesssssssss. *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik morgen alles verpest ben ik er klaar mee. Dan is het zo ongeveer wel op.


    Happy Birthday my Potter!

    Somnus schreef:
    Yesssssssss. *O*


    You're welcome ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Troje schreef:
    (...)

    Bedoel je het Compound?

    @Felicia; ik doe het op een week (cat)


    Ik op iets meer, want ik heb een kat om te irriteren tussendoor.


    What would Emma do?

    Ondanks mijn schrijfontwijkendgedrag ben ik wel trots op mijn 1577 woorden voor vandaag *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Misschien moet ik toch maar gaan slapen, want ik ga dood door de hoofdpijn, en die vlagen van misselijkheid en koude rillingen helpen ook niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    #Leerontwijkendgedrag


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    love of my life tol gf thank you for existing ?


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb een Iphone. Whihihihi.


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    Ik heb een Iphone. Whihihihi.


    Why so happy ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    (...)

    Why so happy ;')


    Gewoon, omdat ik nu kan snapchatten enzo C:


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    (...)

    Gewoon, omdat ik nu kan snapchatten enzo C:


    Kon dat niet met je vorige? Wat had je hiervoor?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.