• Bron
    Het komt er dus op neer dat Wilders folders wilde uitdelen tegen het referendum, maar een heel deel mensen zijn gaan protesteren en hem zo de stad uit hebben gewerkt. Ik denk niet dat het een 1-april grap is, want het filmpje zit er nogal overtuigend uit, maar dit is gewoon geweldig! Ik ben zo trots op Maastricht. :').


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jaa ik ook! Moest stiekem wel een beetje lachen van t filmpje XD

    Goed gedaan, Maastricht! Ik ben allang niet meer extreemlinks, maar ik moet nog steeds even weinig hebben van fascisten en extreemrechts in het algemeen. Bah.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En terecht!


    Queer zijn is gewoon alles

    Het is nooit echt fijn als iemand wordt weggejaagd of de politie het gevoel heeft dat ze erbij moeten komen (al zal dat waarschijnlijk vrijwel altijd zo zijn als Wilders ergens verschijnt met zijn halve kleuterklas aan kleerkasten), maar ik kan eigenlijk ook niet oprecht zeggen dat ik medelijden met hem heb. Meer of minder Wilders is voor mij geen erg moeilijke vraag. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is nooit echt fijn als iemand wordt weggejaagd of de politie het gevoel heeft dat ze erbij moeten komen (al zal dat waarschijnlijk vrijwel altijd zo zijn als Wilders ergens verschijnt met zijn halve kleuterklas aan kleerkasten), maar ik kan eigenlijk ook niet oprecht zeggen dat ik medelijden met hem heb. Meer of minder Wilders is voor mij geen erg moeilijke vraag. :')


    Inderdaad. Je roept het gewoon over jezelf af als je standaard beveiligers rond je hebt lopen en bij zo'n dingen de politie als uitrukt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt