• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Hoe noem je een relatie nadat één van de twee de ander zijn ledematen afhakt en hem in de lava gooit, omdat die persoon overliep naar de dark side, maar ze wel goede vrienden waren daarvoor en het allemaal zeer tragisch is en ik ben dol op tragische verhalen?


    #juststarwarsthings


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ajin schreef:
    (...)
    For me it's still lie in Japanese but, okii :'D


    Whut? Betekent dat dat ook al? Wauw... en dat terwijl ik gewoon iemands achternaam neem, haha.


    16 - 09 - '17

    Ik heb het e-book van Nowhere boys. *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb mijzelf beloofd niet meer stap te zetten bij mijn crush. Ik heb al meer dan genoeg geprobeerd. I guess it's his turn now.

    He isn't even trying.

    En toen kwam de emotional breakdown voor deze week. Ik ga mn mentor maar gwn een mail sturen zodat ik er niet onderuit kan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Ahhh, die twee. Uh, zeer ongelukkige BFFs? ZOBFFs klinkt wel leuk als je het uitspreekt. :'D


    Not bad.

    Schuyler schreef:
    (...)

    #juststarwarsthings




    Daar werkte ik langer aan dan ik wil toegeven.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb de liedjes van Fallout 4 in mijn hoofd.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    oh nee kut dit liedje heb ik drie dagen in mijn hoofd gehad why are we listening to this I don't want this.


    because i knew you, i have been changed for good

    Kenways schreef:
    En toen kwam de emotional breakdown voor deze week. Ik ga mn mentor maar gwn een mail sturen zodat ik er niet onderuit kan.


    Ik heb geen idee wat er precies aan de hand is, maar het klinkt niet fijn en alsof je er ontzettend mee zit, dus heel veel succes. Je kunt het. Het zal waarschijnlijk een hele opluchting zijn als je die mail eenmaal hebt gestuurd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SonOfGondor schreef:
    (...)



    Daar werkte ik langer aan dan ik wil toegeven.


    Oh mijn God, Marleen, dat is prachtig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    D:


    What would Emma do?

    Wow what? Wat moet ik hiervan vinden? Hmm. Nu ben ik over nog meer dingen confused...

    +

    Shit. Betekend dit dat men vindt dat ik veel eet of was t slechts een grapje? Ik werk dr al aan om minder te eten. D:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 23:58 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    jfc ik heb geen behoefte aan deze reverse racism discussie ga me er niet bij betrekken doei


    because i knew you, i have been changed for good

    Boettgeri schreef:
    D:


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee wat er precies aan de hand is, maar het klinkt niet fijn en alsof je er ontzettend mee zit, dus heel veel succes. Je kunt het. Het zal waarschijnlijk een hele opluchting zijn als je die mail eenmaal hebt gestuurd.


    Dankje c: Ik loop er nu geloof ik al 2 jaar mee dat ik eens hulp zou moeten zoeken, althans, ik hoor het al zolang aan van anderen (GGD included), dus het wordt misschien maar eens hoog tijd. Ik heb alleen het idee dat ik de arme man lastig val met allerlei zaken waar hij toch niks mee kan en tja, daar heeft niemand weer iets aan :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."