• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    I guess this is it. Us. Saaaad.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je krijgt in de loop van de dag een mail,' zeiden ze gisteren. Ik heb nog steeds niks gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    Je krijgt in de loop van de dag een mail,' zeiden ze gisteren. Ik heb nog steeds niks gehad.

    Mensen kunnen niet meer communiceren! Wist je dat nog niet? ^^

    En het wordt alleen nog maar erger.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Mensen kunnen niet meer communiceren! Wist je dat nog niet? ^^

    En het wordt alleen nog maar erger.


    Ja, super vervelend want het is echt een belangrijke mail. Ik zit mezelf echt op te vreten nu.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sommige mensen snappen de hint 'Zou je die gsm niet even wegdoen?' echt niet -.-


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Froyo schreef:
    (...)

    Ja, super vervelend want het is echt een belangrijke mail. Ik zit mezelf echt op te vreten nu.

    Snap ik. Had ik ook toen ik een mail had moeten krijgen met toelatingsopdrachten voor de opleiding .-. Na vier dagen nog steeds niks, dus toen maar gemaild. Gelukkig wel uitstel gekregen, thank god. Maar dat ze het dan afschuiven op "technische problemen" en niet gewoon eerlijk toegeven dat ze zelf iets fout hebben gedaan.-.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Snap ik. Had ik ook toen ik een mail had moeten krijgen met toelatingsopdrachten voor de opleiding .-. Na vier dagen nog steeds niks, dus toen maar gemaild. Gelukkig wel uitstel gekregen, thank god. Maar dat ze het dan afschuiven op "technische problemen" en niet gewoon eerlijk toegeven dat ze zelf iets fout hebben gedaan.-.


    Ik had gisteren een mail gehad. Maar deze is teruggetrokken en toen kreeg ik nog een mail met de opmerking dat ik in de loop van de dag een nieuwe mail zou krijgen. Nou was dat om 16.46 dus ik had niet verwacht dat ik nog een nieuwe mail zou krijgen want ik had de mails pas gezien toen het 18.30 en mensen zitten meestal niet zolang op het kantoor. Maar sinds gisteren zit ik toch met goede hoop te refreshen en had mezelf erbij neergelegd dat ik vandaag de mail zou krijgen. De halve dag is ondertussen voorbij en ik heb nog niks binnen gehad. Heel vervelend want dat mailtje gaat een groot deel van mijn toekomst bepalen en dus super belangrijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm, misschien nog een mail erachteraan doen? Zijn het wss gewoon vergeten, de sukkels.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Hmm, misschien nog een mail erachteraan doen? Zijn het wss gewoon vergeten, de sukkels.


    Dan zouden ze 67 mails vergeten zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    6 voor Nederlands examen taalverzorging, tevreden. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    pink fluffy unicorns...


    What would Emma do?

    En toen was je na 1 nacht al niet meer tevreden met je profiel .-.

    + asdfoiesulhfdzkjdza profielfrustraties ><

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 12:00 ]


    Slightly drunk.

    Ok. Ik ga mijn dood tegemoet.


    She's imperfect but she tries

    Ik: Vergeet je make-up niet mee te nemen.
    Mijn bff: Nee, zoiets vergeet ik toch niet.
    Mijn bff: *Vergeet make-up*

    Deze had ik kunnen zien aankomen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    Sommige mensen snappen de hint 'Zou je die gsm niet even wegdoen?' echt niet -.-


    wij begrijpen elkaar


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys