• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    Nee, je kan niet dansen.
    Nee, je bent niet stoer.
    Stop je nu met me constant musical.ly video"s sturen?
    Dankje


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Why the F praat ik nog met je? Je bent niet geïnteresseerd in me qua vragen hoe het met mij gaat terwijl ik je al gezegd heb me kut te voelen en je zeurt gewoon door over je ex. Iedere. Keer. Weer.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is zo fijn om te weten dat ik nu in principe nog maar 4 punten hoef te halen op dat programmeertentamen om het vak te halen. Nu alleen nog zorgen dat ik mezelf weer aan het werk krijg.
    Haha, dit was blijkbaar mijn 500ste forumpost. ^^

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 21:03 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Dit irriteert me echt zo ontzettend erg.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Dit irriteert me echt zo ontzettend erg.


    Wat? Dan kan ik meedoen, want ik heb afleiding nodig hoewel ik aan het schrijven ben en ik goed op dreef zit :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Wat? Dan kan ik meedoen, want ik heb afleiding nodig hoewel ik aan het schrijven ben en ik goed op dreef zit :'D


    Haha, een van mijn video's wou echt absoluut niet laden... Ik heb een andere gevonden.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Haha, een van mijn video's wou echt absoluut niet laden... Ik heb een andere gevonden.


    Voor WIDM? (wbw)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 21:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Voor WIDM? (wbw)


    Heb ik al uitgezien. ;D Ik kijk nu Lost.


    What would Emma do?

    Eindelijk vrij. Eindelijk naar huis.

    seanchai schreef:
    Dat moment waarop je basically een heel personage uit hebt gewerkt maar een beetje vastzit op een faceclaim. Goddamnit


    De struggles.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het idee dat ik naar Arnhem ga verhuizen maalt mij enthousiast en bang tegelijkertijd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    *zucht*


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Heb ik al uitgezien. ;D Ik kijk nu Lost.


    Oh, dat programma weer (joehoe)

    GODDAMNIT STOMME UGH HERSENEN? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil niet Ik wil niet Ik wil niet Ik wil niet Ik wil niet... Beter neem ik een pil voor het slapengaan anders gaat dit niet goed komen. Wel blij mijn vader even te hebben gezien maar die presentatie en het tentamen van morgen ga ik sowieso verpesten :c


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ik wil niet Ik wil niet Ik wil niet Ik wil niet Ik wil niet... Beter neem ik een pil voor het slapengaan anders gaat dit niet goed komen. Wel blij mijn vader even te hebben gezien maar die presentatie en het tentamen van morgen ga ik sowieso verpesten :c


    Komt vast toch goed. Ik geloof in je! :3
    <3


    OTOFT: paaaaap, wees nou eens klaar. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •