• HELLO.


    Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Caprice schreef:
    (...)

    Oh, dat was ook nog een serieus idee?
    Ik weet niet of ik daar voorstander van ben.... maar zelf weten x3

    @ above: absolutely agreed!!!


    Weet niet :') pff ik heb echt gewoon geen inspi voor Finn. Het komt gewoon niet


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Weet niet :') pff ik heb echt gewoon geen inspi voor Finn. Het komt gewoon niet


    Nou ja. Het hoeft ook niet direct uit je vingers te komen -om het zo maar te zeggen-


    Aan niets denken is ook denken.

    Neels Visser!! meestal kan ik geen mannelijke faceclaims vinden die ik echt goed vind, dusja aan mij heb je niet zoveel.
    Of misschien Robbie Beeser, je weet wel, dat model waarmee ik gedm'd en gesnapt heb (cat)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    Neels Visser!! meestal kan ik geen mannelijke faceclaims vinden die ik echt goed vind, dusja aan mij heb je niet zoveel.
    Of misschien Robbie Beeser, je weet wel, dat model waarmee ik gedm'd en gesnapt heb (cat)



    Slimpie Neels is August al :'). Najah dat word gewoon nog even doorzoeken ( ik heb een lichte twijfel over enkele)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vielleicht Matt Lanter, Hunter Parrish, Ben Barnes oder John Patrick Amedori (he looks a bit nerdy)


    Aan niets denken is ook denken.

    Raccoon schreef:
    (...)


    Slimpie Neels is August al :'). Najah dat word gewoon nog even doorzoeken ( ik heb een lichte twijfel over enkele)


    Oh ahaha, dikke vette facepalm.

    Edit; keep Neels



    Finn en Mae heh

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 22:22 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Omg, zie hoe tiny. Dat is toch niet gezond? Ze is zestien, niet twaalf. Of ligt het aan mij?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Dat ziet er niet gezond uit :x


    Aan niets denken is ook denken.

    Millard schreef:
    (...)

    Oh ahaha, dikke vette facepalm.

    Edit; keep Neels



    Finn en Mae heh


    * August en Mae :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    * August en Mae :')


    oh mijn god, ik moet echt beter gaan lezen en opletten. sorry :x


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    (...)

    oh mijn god, ik moet echt beter gaan lezen en opletten. sorry :x



    No probbs :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    We gaan vanavond waarschijnlijk iets voor zevenen skippen, want anders ga ik het sowieso vergeten ivm trainen :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb nog even met Dimitri en Sasha gepost, waren niet hele nuttige posts, maar ik wou het even afsluiten voor die twee voor de skip.
    En wat verjaardagen betreft:
    Dimi op 5 november
    (remember, remember the 5th of november... haha oke sorry, een van mijn favo films)
    En Sasha op 1 januari

    Vincent is 21 December jarig
    Svetlana 28 October

    Dit stond toch ook al in t rollentopic?


    Bowties were never Cooler

    Geen alcohol, for real? haah...


    Aan niets denken is ook denken.