• HELLO.


    Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Wat zou Dimi doen als hij zijn zusje en Emiel ziet dansen?


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Wat zou Dimi doen als hij zijn zusje en Emiel ziet dansen?


    Ik twijfel dus een beetje.. aan de ene kant is het natuurlijk voor de spanning leuk als hij boos wordt...
    maar aan de andere kant wil ik ook niet dat Dimi dingen verpest voor Svetlana. dus ik twijfel nog.
    maar denk dat ik toch wel ga voor dat Dimi hem een beetje flipt..
    aangezien hij Emiel ook geen chille gast vindt.

    calice schreef:
    (...)

    Ik twijfel dus een beetje.. aan de ene kant is het natuurlijk voor de spanning leuk als hij boos wordt...
    maar aan de andere kant wil ik ook niet dat Dimi dingen verpest voor Svetlana. dus ik twijfel nog.
    maar denk dat ik toch wel ga voor dat Dimi hem een beetje flipt..
    aangezien hij Emiel ook geen chille gast vindt.


    Hell will open...Tears will flow... People will cheat... All out mayhem probably


    Bowties were never Cooler

    Let's fight. No, just kidding :')


    Aan niets denken is ook denken.

    MatthewMMurdock schreef:
    Wat zou Dimi doen als hij zijn zusje en Emiel ziet dansen?


    Wat zou Dimi doen als hij erachter komt dat Emiel die eerst met zijn zusje danst, vervolgens vunzig doet met één van zijn beste vriendinnen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Haha, maar dat is later op de avond ^^


    Aan niets denken is ook denken.

    Millard schreef:
    (...)

    Wat zou Dimi doen als hij erachter komt dat Emiel die eerst met zijn zusje danst, vervolgens vunzig doet met één van zijn beste vriendinnen?


    Terwijl hij Svetlana's date is? Denk dat hij hem dan wel zou slaan.. maar anders niet hoor.
    Liever geen gevechten natuurlijk haha.
    Maar wat moet dat moet...

    Gevechten sowieso aan het einde please.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Gevechten sowieso aan het einde please.


    FIGHT FIGHT FIGHT

    Als in dat je liever geen gevechten hebt en die daarom het liefst op het eind hebt, of dat je het juist wel wil?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Haha iemand is enthousiast. Als in dat het me niet uitmaakt, er mag best een gevecht zijn hehe. Maar aam het einde omdat je anders gelijk de sfeer verpest en gescheurde pakken hebt o.i.d. en dat is niet cool.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Haha iemand is enthousiast. Als in dat het me niet uitmaakt, er mag best een gevecht zijn hehe. Maar aam het einde omdat je anders gelijk de sfeer verpest en gescheurde pakken hebt o.i.d. en dat is niet cool.


    Jaa precies hierom wil ik eigenlijk geen gevecht op het feest beginnen, ik heb een gezelligere avond gepland voor Dimi
    Maar hij kan natuurlijk we de dag erna Emiel nog even opzoeken...

    calice schreef:
    (...)

    Jaa precies hierom wil ik eigenlijk geen gevecht op het feest beginnen, ik heb een gezelligere avond gepland voor Dimi
    Maar hij kan natuurlijk we de dag erna Emiel nog even opzoeken...


    oeeeh badboy (ik vind een gevecht wel leuk)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Eerst leuke dates, jonges. Later kunnen gebroken harten en gebroken neuzen/kaken altijd nog de sfeer verpesten. Na middernacht enzo


    Bowties were never Cooler

    wat vinden jullie overigens van james?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Precies. James is tof


    Aan niets denken is ook denken.