• HELLO.


    Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Caprice schreef:
    Er is echt niets op tv like ik kijk nu tlc -dat zegt genoeg- dus ja haha


    nuff said. Ik keek dst eens met een vriendin en was een soort plastische chirurgie erop voor mensen die verminkingen hadden. Uch dat was vreselijk. I was like. I can't watch.. But I must.. :'c.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wacht dan wel met gus om te posten. Hopelijk kan ik vanavond, but i feel so sick. Mijn keel is een grote schaafwond en er is overvloed aan slijm erin :'( i feel like crying. Ergste moment om ziek te zijn :c

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 7:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Beterschap


    Bowties were never Cooler

    Waar spreken Dimitri en Iza af?? En... Wie wil met Iza optutten (Mae??)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    Waar spreken Dimitri en Iza af?? En... Wie wil met Iza optutten (Mae??)


    hmm in de leerlingenkamer? of voor de grote zaal/eetzaal/waar het fees gegeven wordt?

    En Sasha en Gabi kunnen ook samen klaarmaken?

    Raccoon schreef:
    Ik wacht dan wel met gus om te posten. Hopelijk kan ik vanavond, but i feel so sick. Mijn keel is een grote schaafwond en er is overvloed aan slijm erin :'( i feel like crying. Ergste moment om ziek te zijn :c


    Ah beterschap <3

    calice schreef:
    (...)

    hmm in de leerlingenkamer? of voor de grote zaal/eetzaal/waar het fees gegeven wordt?

    En Sasha en Gabi kunnen ook samen klaarmaken?


    Ja je mag gabi besturen. Kan pas zondag avond posten xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    sandordinja schreef:
    Waar spreken Dimitri en Iza af?? En... Wie wil met Iza optutten (Mae??)


    ja natuurlijk ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    James is wel af denk ik (buiten de vakken en relaties maar eh ja). Ik weet echter niet zo goed hoe ik in kan springen met hem.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hmm. Ik heb Gail die niemand bij het gala heeft en practically ook niemand kent, dus miss kunnen ze elkaar -for some reason- ontmoeten?


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Hmm. Ik heb Gail die niemand bij het gala heeft en practically ook niemand kent, dus miss kunnen ze elkaar -for some reason- ontmoeten?


    Ja sure, het is denk ik best raar als James midden in het jaar komt, maar daar besteed ik anders wel gewoon geen aandacht, uitleg of beschrijving aan. Hij is dus gewoon nieuw en wil wel kennis making met zijn nieuwe klasgenoten. Ze kunnen elkaar dus wel gewoon meeten ergens in de gangen of op het feest?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    (...)

    Ja sure, het is denk ik best raar als James midden in het jaar komt, maar daar besteed ik anders wel gewoon geen aandacht, uitleg of beschrijving aan. Hij is dus gewoon nieuw en wil wel kennis making met zijn nieuwe klasgenoten. Ze kunnen elkaar dus wel gewoon meeten ergens in de gangen of op het feest?


    Is goed. Maar op de gang doen dan?


    Aan niets denken is ook denken.

    calice schreef:
    (...)

    hmm in de leerlingenkamer? of voor de grote zaal/eetzaal/waar het fees gegeven wordt?

    En Sasha en Gabi kunnen ook samen klaarmaken?


    Bij de 'ingang' van het feest doen?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Millard schreef:
    (...)

    ja natuurlijk ^^


    Top! ;)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Is er iemand naar wie ik Claudai zou kunnen sturen? (Niet als date, gewoon dat ze elkaar toevallig tegenkomen (: )


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.