• HELLO.


    Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Caprice schreef:
    (...)

    Once again: hij is niet zielig hahaha


    Haha klopt :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Raccoon schreef:
    (...)


    :c ( we hebben beide 3 personages dus snap ik wel) maar als ik hem zou veranderen, dan zou ik hem wel helemaal een nieuwe wending geven dus andere fc etc etc. Misschien dat hij een spreuk heeft gebruikt dat hem een ander persoon maakt idk :') Misschien dan zou ik wel liever met hem spelen ...


    Haha, het hoeft niet per se een spreuk te zijn. We kunnen gewoon doen dat hij de hele tijd al zo was.
    Van mij mag je je hele gang gaan, ik snap wel dat je dan even 100% wat anders wilt. Al ben ik wel benieuwd naar wat dan is.
    Maar als je echt liever gewoon 2 wil hebben, then you must do that.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:11 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Mae is jarig op 20 April.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    hahahahahaha August is jarig in Augustus helemaal hilarisch.
    oke maar kijk, ik heb james dus maar rhoswen gemaakt, maar ik weet niet of dat met zijn karakter gaat passen, maar het zal wel.
    bleh, ik haat rol maken. karakter is nog wel oke, maar de rest is echt ugh.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Als Calice nog niet met Sas heeft gepost woensdag (omdat ze te druk is op vakantie of prive e/d), dan maak ik even een post om Sas/ Gabi/ Alex/ Gus stukje af te sluiten voordat het feest begint.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Caprice schreef:
    (...)

    Haha, het hoeft niet per se een spreuk te zijn. We kunnen gewoon doen dat hij de hele tijd al zo was.
    Van mij mag je je hele gang gaan, ik snap wel dat je dan even 100% wat anders wilt. Al ben ik wel benieuwd naar wat dan is.
    Maar als je echt liever gewoon 2 wil hebben, then you must do that.


    Is goed :') misschien dat hij dan ook wel drugs gebruikte maar na het incident van nu totaal niet meer dan? ( ik ga eerst effe een nieuwe fc zoeken en dan een karakter erop plakken)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wie wil er vriendjes worden met James? (Nog liever heb ik haters - hij voert geen fuck uit voor school en is nogal een rebel (oeieoeieoeieoeieoi stoere man hoor) wow dubbele haakjes)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Volgens mij was calice tm aanstaande zondag weg. Maarja.

    @raccoon: prima. Overigens gebruikt em wel nog x3

    @above: emiel houd van rebellen, wel vriendjes dus.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:47 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Millard schreef:
    Wie wil er vriendjes worden met James? (Nog liever heb ik haters - hij voert geen fuck uit voor school en is nogal een rebel (oeieoeieoeieoeieoi stoere man hoor) wow dubbele haakjes)


    Haha misschien kan ik Fin een maatje van hem laten worden :')

    dan zijn ze beiden yolo's


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Caprice schreef:
    Volgens mij was calice tm aanstaande zondag weg. Maarja.

    @raccoon: prima. Overigens gebruikt em wel nog x3

    @above: emiel houd van rebellen, wel vriendjes dus.


    Tja ik weet het niet maar wil er ook niet buitensluiten maar een open einde is ook zo zuigend omdat ze donderdag willen skippen :'c. Dan sluit ik het liever even af met Gabi als Calice geen tijd heeft, wat ik ook zeker begrijp.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Iedereen heeft van die badass rebels. Gabi kan zo nooit vrienden krijgen met haar karakter, haha x'D ok ze heeft er wel een paar, but still.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Snap ik wel ja. Dan wacht je gewoon even.
    Ja, well, ik hou gewoon van alternatieve persoontjes. Al is em niet zo rebels hoor.


    Aan niets denken is ook denken.

    ugh shitpost


    take me back to the basics and the simple life

    Philip schreef:
    (...)

    Tja ik weet het niet maar wil er ook niet buitensluiten maar een open einde is ook zo zuigend omdat ze donderdag willen skippen :'c. Dan sluit ik het liever even af met Gabi als Calice geen tijd heeft, wat ik ook zeker begrijp.


    Ik kan ook later skippen als jullie dat echt willen, maar het leek mij zelf wat fijner om het donderdag te doen, gezien je dan nu nog vier dagen de tijd hebt om te posten en een beetje qua dates/jurken/whatever af te ronden. We zien donderdag anders nog wel even, als jullie dat fijner vinden?


    take me back to the basics and the simple life

    Caprice schreef:
    Snap ik wel ja. Dan wacht je gewoon even.
    Ja, well, ik hou gewoon van alternatieve persoontjes. Al is em niet zo rebels hoor.


    Ja maar Gabi zou niks van Emiel overlaten omdat ze best judgy is. :'c. Ach mss word ze minder judgy als Gabi en Alex toch met elkaar om leren gaan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya