• Waarschuwing: zeiktopic

    Ik kan momenteel NS wel schieten. Ik heb donderdag op vrijdag zes uur geslapen, vrijdag op zaterdag drie uur en vannacht vijf uur en alle drie de dagen praktisch aan één stuk door bezig geweest. Ik moest al ver reizen, een uur met de auto en dan nog 2.5 uur met de trein, alleen nu is die 2.5 uur 3.5 geworden omdat de NS (hoe kan het ook anders) vertraging heeft en ben ik pas kwart voor 11 thuis. Ik was half zes vertrokken, dus eigenlijk is hetzelfs 5 uur reizen. Oh, en mijn avondeten bestond uit een broodje hotdog van de HEMA (het laatste wat ik daarvoor heb gehad was één broodje om half 1). Het enige wat nog meevalt is dat ik een zitplek heb in de supervolle trein nu, want een uur staan had ik echt niet volgehouden.


    Koekje voor degene die het gelezen hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wow, dat suckt echt super hard! Heel veel sterkte!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Treinen lopen volgens mij nergens goed. In januari zat ik opeens in een wildvreemde stad om 9u 's avonds vast omdat de treinen richting mijn stad opeens besloten om niet meer te rijden.
    Veel sterkte alleszins.


    Take me to wonderland

    Wow, succes! Wat dat betreft zijn treinen alleen leuk als ze geen vertraging hebben. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NS is echt om gek van te worden en vooral als je moet overstappen heb ik nooit vertrouwen in NS.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Bah, zo irritant. Ik kom gezellig met je mee zeuren. Ik zat vandaag ook op het station te wachten, de trein die ik moest hebben die het snelst was, zou 5 minuten vertraging hebben. Ik alles in de gaten houden, borden, online. En ineens reed die trein niet meer, zonder waarschuwing. En natuurlijk was één minuut ervoor de indirecte trein weggereden, die me sneller had gebracht dan die 40 minuten wachten. Bah


    Miep

    Ugh, ja. Heb zelf bij tentamens altijd vertraging en dan ga ik al een uur eerder om die vertraging tegen te gaan, kom ik alsnog als laatste de zaal binnen... NS rijdt alleen goed tijdens de promotiedagen met die gratis meereiskaartjes :p

    Een ietwat positief dingetje: nu kun je wel als een gek geld claimen bij de NS wegens die vertraging :p. Heb een keer zelfs met studentenov nog 7,50 kunnen winnen, dan heb je als troost die twee broodjes gratis :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Nawh succes. Met de NMBS is het niet veel beter. Die staken meer dan ze rijden --'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dat si verschrikkelijk he? Al heelmala als je vaker met de trein moet, zoals jij en geen echte enadere keuze hebt. Niet echt geloof ik dan.
    Hopelijk gata NS ooit beter rijden (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Vreselijk! Ik heb sowieso een hekel aan reizen met de trein. Met een klein beetje geluk zit ik niet met drukke kinderen opgescheept.

    Dat klinkt echt verschrikkelijk. Hier is het zo erg dat je blij bent als je met de NS kan reizen. Veolia is het vreselijkste bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt. Sinds Arriva het volgend jaar over gaat nemen, geeft Veolia er gewoon de brui aan, met het gevolg dat de reiziger gemiddeld drie tot vier keer zo lang over zijn reis doet.


    Take risks and conquer your fears.

    Wolfram schreef:
    Vreselijk! Ik heb sowieso een hekel aan reizen met de trein. Met een klein beetje geluk zit ik niet met drukke kinderen opgescheept.


    Inderdaad. Kinderen in de trein zijn zo irritant, ughh.


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Inderdaad. Kinderen in de trein zijn zo irritant, ughh.


    Ja ik zat gisteren in de trein naar Amsterdam, en zat ik opgescheept met een gezinnetje van wel 5 kinderen. De hele tijd gillen en zo. Ben er wel achter gekomen dat die trein een stilte cabine had dus was ik daar maar snel naartoe gegaan.

    Dit topic sprak me gelijk aan. Ik heb ook zo vaak NS trouble.
    En dan zeggen mensen van de NS: Ja, dat komt niet allemaal door de NS, bla bla. Nou. Wel voor het grootste gedeelte.


    Aan niets denken is ook denken.

    Het meest zielige verhaal wat ik over de NS heb is dat mijn zus en ik op tijd, ruim op tijd, van huis waren vertrokken om een voorlichting in de middag te halen, en dat we gewoon de hele tijd vertraging en een terugrijdende trein hebben gehad, waardoor we aankwamen toen de voorlichting al voorbij was en iedereen al weg was.

    Naast het uber zielige verhaal van de winter, toen NS heel veel treinen plat moest leggen en de vertraging de spuigaten uitliep. Toen zagen ze zich genoodzaakt om gratis chocolademelk uit te delen en een gevulde koek. Nu moet ik zeggen dat dat wel een klein beetje goed doet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ns is gewoon rot. Ik ga met de trein naar school en een paar maanden terug had ik maar 2 lesuren (100 minuten les) , maar ik moest wel gaan want ik moest een verslag inleveren. Ik moest dat verslag ook nog printen dus ik wou een trein eerder nemen, die reed niet. De volgende reed ook niet, de trein die ik uiteindelijk nam had ook nog eens 15 minuten vertraging. Uiteindelijk heb ik nog iets van 20 minuten les meegemaakt ofzo. En toen ik een poosje terug meeloopdagen had had ik 2x 5 minuten om over te stappen en 2 keer had mijn trein 5 minuten vertraging. Z


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one