• HELLO.


    Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Philip schreef:
    Iedereen heeft van die badass rebels. Gabi kan zo nooit vrienden krijgen met haar karakter, haha x'D ok ze heeft er wel een paar, but still.


    Ze heeft Alexander :Y) dat is genoeg toch?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ze heeft Alexander :Y) dat is genoeg toch?


    Haha ja sort off. Alex is toch een giant baby die iedere keer Gab...Gab...Gabi krijst x'D ahahah.

    Ik ben wel benieuwd hoe het gaat op de ball, though gezien het nu nogal een trio kwa ball date is. Ik denk dat als Gus haar gewoon aan Alex geeft dat ze het niet gaat waarderen, though x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Haha ja sort off. Alex is toch een giant baby die iedere keer Gab...Gab...Gabi krijst x'D ahahah.

    Ik ben wel benieuwd hoe het gaat op de ball, though gezien het nu nogal een trio kwa ball date is. Ik denk dat als Gus haar gewoon aan Alex geeft dat ze het niet gaat waarderen, though x'D


    Hahaha laat hem die vergelijking maar niet horen x'D

    Eeehhh, Alex steelt haar gewoon :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Hahaha laat hem die vergelijking maar niet horen x'D

    Eeehhh, Alex steelt haar gewoon :Y)


    Omg ik heb echt de raarste fantasie in mijn hoofd... don't judge maar ik heb nu in mijn hoofd dat batman song van dudududu batman... batman..! en dat dan opeens uit het niets alex, Gabi grijpt en iedereen is opeens like omg... waar is Gabi? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Omg ik heb echt de raarste fantasie in mijn hoofd... don't judge maar ik heb nu in mijn hoofd dat batman song van dudududu batman... batman..! en dat dan opeens uit het niets alex, Gabi grijpt en iedereen is opeens like omg... waar is Gabi? x'D


    Hahahahahahaha ik zie het al helemaal voor me


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Hahahahahahaha ik zie het al helemaal voor me


    Ik zou overigens bijna Gabi's verjaardag veranderen. Gewoon om Alex niet de eerste te laten zijn. eheh x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik zou overigens bijna Gabi's verjaardag veranderen. Gewoon om Alex niet de eerste te laten zijn. eheh x'D


    Hahaha
    Ze is toch al ouder :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Hahaha
    Ze is toch al ouder :')


    Whut echt? is Gabi ouder? D': wauw. Hoe oud is Alex dan? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Uhh welke tijd is t in de rpg eigenlijk? Dus welke datum??


    Aan niets denken is ook denken.

    hi guys, jullie zijn geweldig - gn


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Philip schreef:
    (...)

    Whut echt? is Gabi ouder? D': wauw. Hoe oud is Alex dan? x'D


    Ze zijn allebei zeventien, maar aangezien we momenteel ergens in september ongeveer zitten (geloof ik) is Gabi eerder jarig dus ongeveer een maand ouder


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Caprice schreef:
    Uhh welke tijd is t in de rpg eigenlijk? Dus welke datum??


    SKIP TIME!
    We skippen door naar zaterdag 30 augustus, 15.00. Op zondag 31 augustus zal er een groot feest zijn ter gelegenheid van het begin van het schooljaar, dit is op de 25e tijdens het avondmaal aangekondigd. Leerlingen mogen zich kleden hoe ze zich maar willen, al wordt iets 'formeels' of iets anders dan een spijkerbroek en shirt wel gewenst. De schoolleiding ziet iedereen het liefst in nette gala-kleding, al zullen ze iets wat minder netjes niet verbieden. De leerlingen hebben deze zaterdag de tijd om het dorp verderop in te gaan, en hier eventueel kleding te kopen voor het feest. De lessen deze dag zijn uitgevallen, om ook daadwerkelijk iedereen deze mogelijkheid te geven
    Wel heb ik graag dat je afmaakt wt je personage aan het doen was, dan ib je post (of later met een neiuwe post) aangeeft dat je skipt, en dan weer verder sxhrijft. .


    take me back to the basics and the simple life

    Necessity schreef:
    (...)

    Ze zijn allebei zeventien, maar aangezien we momenteel ergens in september ongeveer zitten (geloof ik) is Gabi eerder jarig dus ongeveer een maand ouder


    Alex valt gewoon op rijpere vrouwen ('x.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Alex valt gewoon op rijpere vrouwen ('x.


    Dat klinkt net alsof hij op 50+ valt hahaha


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    Dat klinkt net alsof hij op 50+ valt hahaha


    Stiekem is Gabi gewoon een van de personages uit het boek 'De Heksen' van Roald Dahl. c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya