• HELLO.


    Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Philip schreef:
    @ Deamus ik vind het wel goed maar ik heb geen flauw idee wanneer Calice terug komt van vakantie en of ze het heel druk heeft ( wat ik me kan voorstellen en haar echt niet kwalijk voor neem. Ik hoop wel dat we de tijd nog krijgen om onze stukje af te ronden (alex, august, gabi en sas.) :'c

    Edit: Gabi is 21 december jarig.


    Aha, hopen dan. Want ik wil wel kippen naar het feest, velen hebben een outfit/date en een aantal zijn nu bezig, dus donderdag lijkt me redelijk. Kunnen jullie niet een post maken zonder haar?

    @Gandhi: vast wel ^^ wie was je personage again? Serieus ik ben hier slecht in :x


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    (...)

    Aha, hopen dan. Want ik wil wel kippen naar het feest, velen hebben een outfit/date en een aantal zijn nu bezig, dus donderdag lijkt me redelijk. Kunnen jullie niet een post maken zonder haar?

    @Gandhi: vast wel ^^ wie was je personage again? Serieus ik ben hier slecht in :x


    Well, ze heet Sara Tali en komt uit Israël en voor de rest zal ik haar ook nog eens moeten doorlezen haha. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Deamus schreef:
    (...)

    Aha, hopen dan. Want ik wil wel kippen naar het feest, velen hebben een outfit/date en een aantal zijn nu bezig, dus donderdag lijkt me redelijk. Kunnen jullie niet een post maken zonder haar?

    @Gandhi: vast wel ^^ wie was je personage again? Serieus ik ben hier slecht in :x


    Ik snap wat je bedoeld en voel me ook lullig om dit aan jou te vragen maar voel me ook lullig als ik nu haar skip. Ik wil d'r niet buiten sluiten ofzo :'c.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alexander - 13 januari
    Clau heb je al

    Funfact: ik heb Alex gemaakt met de verjaardag 13 augustus, maar toen moest hij ouder zijn dan gus voor een post, dus is hij een paar maanden ouder geworden :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Raccoon schreef:
    August -> 5 Augustus

    Manuello -> ? geen datum afgesproken met de tweeling

    Fin -> 2 februari


    Hmm eigenlijk zou ik het liefst Finn willen dumpen (ik verwaarloos Manuello nu heel erg en hoe erg ik het ook vind voor Caprice vind ik Fin ook geen leuk personage meer voor mezelf om te spelen :c )


    Hmm I don't really like dat. Als Finn weg is, gaat Em ook bijna dood denk ik.
    Idee: Kun je hem gewoon niet herschrijven naar een personage wat je wel aanstaat? Dat we de relatie tussen hen gewoon hetzelfde laten maar de rest kun je helemaal maken zoals je wilt?

    Overigens heb ik het een beetje met Marcello. Maar ga daar denk ik wel mee door, komt wss dat het nog niet voelt als mijn personage.

    Uhh bd verzinnen.
    Doe maar 17 december dan (das mijn eigen haha) ~ voor Emiel
    What's Manu en Marce hun bd?

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 19:40 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Millard schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon lekker een badass die niet zoveel doet voor school (maar toch hoge cijfers haalt heh). Nou ja, niet dat ik niks doe hoor. Ik zit nu met mijn ellebogen op mijn Nederlands boek deze reactie te typen, nadat ik het hoofdstuk even snel doorgelezen had.
    Het programmeren van een website is toch juist leuk? Doe je het dan met html of iets anders? Ik ben begonnen met te leren programmeren op code.org (lekker kneuterig).


    Ja het is wel leuk. In het begin. Als je niet de hele tijd vast komt te zitten, en als commentaar krijgt dat de code complexer moet maar je niet weet hoe je dat moet doen. Naja, ik kom er wel uit. Uiteindelijk..
    Html / css met dreamweaver


    Aan niets denken is ook denken.

    Iza is jarig op 30 december ;)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Necessity schreef:
    Alexander - 13 januari
    Clau heb je al

    Funfact: ik heb Alex gemaakt met de verjaardag 13 augustus, maar toen moest hij ouder zijn dan gus voor een post, dus is hij een paar maanden ouder geworden :Y)


    Dat zorgt alleen maar dat Alex nog meer ervaring heeft op dating gebied. Oh no. Ik durf te wedden dat Alex al een lady killer was bij zijn geboorte ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gandhi schreef:
    (...)

    Well, ze heet Sara Tali en komt uit Israël en voor de rest zal ik haar ook nog eens moeten doorlezen haha. :')


    Oooooooh. Zij was toch ook friends with Zuze?

    @Philip: ja oke, dat snapnik wel. Maar ik ga donderdag wel skippen :')

    De verjaardagen zet ik er zo in!


    take me back to the basics and the simple life

    Philip schreef:
    (...)

    Dat zorgt alleen maar dat Alex nog meer ervaring heeft op dating gebied. Oh no. Ik durf te wedden dat Alex al een lady killer was bij zijn geboorte ('x


    Natuurlijk was hij dat :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Natuurlijk was hij dat :Y)


    Not for long. Muhahaha x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Not for long. Muhahaha x')


    Naawww zielige Alex xd Let op zijn tere ziel :P


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Naawww zielige Alex xd Let op zijn tere ziel :P


    Nawh. Wie weet pakt het wel goed voor Alex uit. Gabi is ook weer niet de ergste. We zullen zien.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Necessity schreef:
    (...)

    Naawww zielige Alex xd Let op zijn tere ziel :P


    Once again: hij is niet zielig hahaha


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    Hmm I don't really like dat. Als Finn weg is, gaat Em ook bijna dood denk ik.
    Idee: Kun je hem gewoon niet herschrijven naar een personage wat je wel aanstaat? Dat we de relatie tussen hen gewoon hetzelfde laten maar de rest kun je helemaal maken zoals je wilt?

    Overigens heb ik het een beetje met Marcello. Maar ga daar denk ik wel mee door, komt wss dat het nog niet voelt als mijn personage.

    Uhh bd verzinnen.
    Doe maar 17 december dan (das mijn eigen haha) ~ voor Emiel
    What's Manu en Marce hun bd?



    :c ( we hebben beide 3 personages dus snap ik wel) maar als ik hem zou veranderen, dan zou ik hem wel helemaal een nieuwe wending geven dus andere fc etc etc. Misschien dat hij een spreuk heeft gebruikt dat hem een ander persoon maakt idk :') Misschien dan zou ik wel liever met hem spelen ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH