• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1
    Speeltopics

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 19:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Philip schreef:
    sssh Yu. Straks durft niemand in deze RP meer met mij te spelen D';. Ik heb naast Cam en nog steeds ook zat andere perso's gehad die geen crush hadden overigens. So don't worry x'D.


    Hehehe ik jaag gewoon iedereen weg ;p ach joh ik heb ook genoeg drama ships gehad dus ik moet ook maar mijn mond houden


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    (...)

    Hehehe ik jaag gewoon iedereen weg ;p ach joh ik heb ook genoeg drama ships gehad dus ik moet ook maar mijn mond houden


    Victoire was juist echt normaal.. maar ik denk trof ik je dus in een goede RP... of je vond cam al té erg... opzich viel Cam wel mee... alleen James werd tienduizend keer in een post genoemd. Meer niet. Ehehehh ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Victoire was juist echt normaal.. maar ik denk trof ik je dus in een goede RP... of je vond cam al té erg... opzich viel Cam wel mee... alleen James werd tienduizend keer in een post genoemd. Meer niet. Ehehehh ^^.


    Victoire was niet van mij dus misschien ligt het daar aan :'D.

    Ik heb nu trouwens ook Milou (: • • • ben nog niet tevreden though want ze is nu vet cliché denk dat ik dr meer badass ga maken


    I just caught the wave in your eyes

    Hehehe njah ik heb vaak ook niet veel normale ships


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yubby schreef:
    (...)

    Victoire was niet van mij dus misschien ligt het daar aan :'D.

    Ik heb nu trouwens ook Milou (: • • • ben nog niet tevreden though want ze is nu vet cliché denk dat ik dr meer badass ga maken


    Oh dat was echt de grootste faal in history... Ik ging kijken en bij nader inzien wist ik dat je geen Victoire had... ik dacht had je Victoire/ Briana maar je had Briana / Hugo x'D. Just please ignore it and forgive me one time in the future :'3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Raccoon schreef:
    Hehehe njah ik heb vaak ook niet veel normale ships


    Ik benoem vandaag Gabriela en August een 'ship.' Namelijk #GastGaust.
    Slechtste ship name ooit, maar ze zijn wel normaal x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik benoem vandaag Gabriela en August een 'ship.' Namelijk #GastGaust.
    Slechtste ship name ooit, maar ze zijn wel normaal x'D


    Geen dee wie dat zijn :') buuuut ik heb nu ook nog Milou voor Jeaden (en de rest)


    I just caught the wave in your eyes

    someone wanna be friends with Manami? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @ Yubby Ik denk dat Jeaden wel licht geintimideerd kan voelen door het meisje, gezien ze zo slim is, maar dit kan evt veranderen als ze ietsjes uitgewerkt is want nu weet ik het niet zo zeker. Als jij een idee heb is dat ook welkom, gezien jij al ongeveer een idee hebt hoe ze word/is.

    @ Raccoon Misschien kan Jeaden bij haar ouders in de sushi zaak werken of bij het eetcafeetje dicht bij school, waardoor ze elkaar kennen?

    Ik denk moet ik binnenkort maar even mijn relatielijstje bijwerken gezien die helemaal niet meer klopt zo x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @Saar, I want relationship!! c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Philip schreef:
    @ Yubby Ik denk dat Jeaden wel licht geintimideerd kan voelen door het meisje, gezien ze zo slim is, maar dit kan evt veranderen als ze ietsjes uitgewerkt is want nu weet ik het niet zo zeker. Als jij een idee heb is dat ook welkom, gezien jij al ongeveer een idee hebt hoe ze word/is.

    @ Raccoon Misschien kan Jeaden bij haar ouders in de sushi zaak werken of bij het eetcafeetje dicht bij school, waardoor ze elkaar kennen?

    Ik denk moet ik binnenkort maar even mijn relatielijstje bijwerken gezien die helemaal niet meer klopt zo x'D



    Ja lijkt me leuk! Misschien dan in het café? Gezien de sushizaak wat persoonlijker is.

    @Nouchos. SURE! :3 what kind of relationship ya want?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    Ja lijkt me leuk! Misschien dan in het café? Gezien de sushizaak wat persoonlijker is.

    @Nouchos. SURE! :3 what kind of relationship ya want?


    Okiii ^^ hoe noemen we het zaakje eheheh. Ik ben atm inspiratieloos :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ehm 'T Cafeetje? :') De kroeg idk


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ehm 'T Cafeetje? :') De kroeg idk


    What about 'The Dot?'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @Naomi Milou is meer levenswijs enzo maar echt heel lui als het aankomt op leren. Ze ziu het wel kunnen maar willen is wat anders. Gewoon stereotype troublemaker/back in class crew bad girl


    I just caught the wave in your eyes