• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1
    Speeltopics

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 19:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Daleyyyy give me ideas


    Okay ff kijken ik zie Beau niet echt op Daley afstappen behalve om hem bijles te geven. Wel is Beau een geek en zou hij het wel leuk vinden om samen met Daley Captain America comics te lezen en Marvel films te kijken. I don't know weet jij iets?


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    (...)

    Beau is een beetje een outcast zou je kunnen zeggen en Johannes is nogal extrovert dus... wat denk jij?

    ik heb ook nog eventueel een meisje als ik die krijg haha


    Misschien dat Johannes als klein kind nogal een ettertje was en hem plaagde om zijn naam? Maar nu er geen besef van heeft dat het Beau misschien heeft gekwetst?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Misschien dat Johannes als klein kind nogal een ettertje was en hem plaagde om zijn naam? Maar nu er geen besef van heeft dat het Beau misschien heeft gekwetst?


    Is goed! Misschien waren ze buurjongetjes maar gingen ze allebei naar een andere basisschool maar kwamen toen bij elkaar in de brugklas en waren ze allebei van 'Oh shit...'

    Ik ken trouwens serieus via-via iemand die Bo ter Ham heet. Het is sneu maar ik vind het grappig :') don't shoot me.


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    (...)

    Is goed! Misschien waren ze buurjongetjes maar gingen ze allebei naar een andere basisschool maar kwamen toen bij elkaar in de brugklas en waren ze allebei van 'Oh shit...'

    Ik ken trouwens serieus via-via iemand die Bo ter Ham heet. Het is sneu maar ik vind het grappig :') don't shoot me.


    Nahw hahah :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yubby schreef:
    (...)

    Ik heb even snel zijn innerlijk doorgelezen en misschien kan Beau hem zo nu en dan bijles geven? Wellicht kennen ze elkaar nog ergens anders van en zijn ze soort van vrienden? (Beau is echt een good guy dus misschien kan hij daarin Jeaden ook een beetje helpen..?)


    Ik vind het leuk c':. Jeaden zou zo en zo niet grapjes maken om de jongens zijn naam en zich niet schamen in zijn bijzijn. Ik denk dat Jeaden wel blij is met iemand die stabiel in zijn schoenen staat als vriend. (naast Johannes natuurlijk)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik vind het leuk c':. Jeaden zou zo en zo niet grapjes maken om de jongens zijn naam en zich niet schamen in zijn bijzijn. Ik denk dat Jeaden wel blij is met iemand die stabiel in zijn schoenen staat als vriend. (naast Johannes natuurlijk)


    Ja is goed! Jaden moet alleen niet raar opkijken als Beau dichtklapt als hij het grapje om zijn naam te vaak hoort maar dat is meer omdat Beau een gevoelig typetje is (en Johannes en Beau wordt ook nog leuk)...

    @Saar is het goed though?


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    (...)

    Ja is goed! Jaden moet alleen niet raar opkijken als Beau dichtklapt als hij het grapje om zijn naam te vaak hoort maar dat is meer omdat Beau een gevoelig typetje is (en Johannes en Beau wordt ook nog leuk)...

    @Saar is het goed though?


    Yes c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yubby schreef:
    (...)

    Ja is goed! Jaden moet alleen niet raar opkijken als Beau dichtklapt als hij het grapje om zijn naam te vaak hoort maar dat is meer omdat Beau een gevoelig typetje is (en Johannes en Beau wordt ook nog leuk)...

    @Saar is het goed though?


    Dus Johannes en Beau mogen elkaar niet of..? Word lastig voor arme Jeaden want hij is BFF met Johannes en hij heeft een crush op de jongen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Dus Johannes en Beau mogen elkaar niet of..? Word lastig voor arme Jeaden want hij is BFF met Johannes en hij heeft een crush op de jongen x'D


    Dat klinkt bekend c; (*coughs* Jamp *coughs*) nou ja het is meer gevoelig omdat Johannes Beau soort van pestte en mini Beau kon dat niet zo goed aan


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    (...)

    Dat klinkt bekend c; (*coughs* Jamp *coughs*) nou ja het is meer gevoelig omdat Johannes Beau soort van pestte en mini Beau kon dat niet zo goed aan


    Ohoh.. Nooo het is not like Jamp x'D Jeaden is niet zoals hém :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ohoh.. Nooo het is not like Jamp x'D Jeaden is niet zoals hém :p


    Who's jamp i'm curious now heheh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Who's jamp i'm curious now heheh


    Een ship waaronder mijn karakter en dat van Linde in een andere Rp, waar mijn karakter een crush op haar personage had. c'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Raccoon schreef:
    (...)

    Who's jamp i'm curious now heheh


    In een andere RPG was Naomi haar karakter (Campbell) hopeloos verliefd soort van geobsedeerd met James


    I just caught the wave in your eyes

    Hahaha :') goed dat Jeaden niet geobsedeerd is door Johannes :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    sssh Yu. Straks durft niemand in deze RP meer met mij te spelen D';. Ik heb naast Cam en nog steeds ook zat andere perso's gehad die geen crush hadden overigens. So don't worry x'D.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya