• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1
    Speeltopics

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 19:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boo c:

    Ik maak zo Johannes verder af ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Sempre & Dumbledore Ik vind het helemaal goed! c:


    El Diablo.

    Valentijn is ook bijna af. Hij is nieuw op school, dus heeft nog geen relaties. Als iemand hem wel aardig zou vinden, hoor ik dat graag voor eventuele toekomstige relaties.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Valentijn is ook bijna af. Hij is nieuw op school, dus heeft nog geen relaties. Als iemand hem wel aardig zou vinden, hoor ik dat graag voor eventuele toekomstige relaties.


    Oh Ella zal denk ik wel op hem gaan crushen, maar voldoet niet aan het beeld waarop hij valt dus dat zal vrij onbeantwoord blijven gok ik hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh Ella zal denk ik wel op hem gaan crushen, maar voldoet niet aan het beeld waarop hij valt dus dat zal vrij onbeantwoord blijven gok ik hahaha


    Well hij kan in principe op iedereen vallen, maar dat is zijn voorkeur haha dus wie weet (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik probeer Jeaden vanavond helemaal af te hebben

    Edit: Ik denk verander ik hem een stuk, dus beschouw mijn rol nog even als een ? maar wel met zelfde naam + Fc

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 18:40 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Een vraagje, kun je in Havo een lessenpaket Wetenschappen/ verzorging ofzo kiezen? en zo ja welke vakken zitten daar zo ongeveer in?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Een vraagje, kun je in Havo een lessenpaket Wetenschappen/ verzorging ofzo kiezen? en zo ja welke vakken zitten daar zo ongeveer in?


    Dat pakket is er helaas niet , ik denk dat Natuur en gezondheid er dan het meest bij in de buurt komt. Verzorging wordt meestal in de tweede gegeven en wetenschappen wordt niet gegeven. Wellicht kun je dan natuur- en scheikunde kiezen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iemand die een relaties ziet met Gabrielle?
    Alles is mogelijk. c:

    Is Johannes goed zo? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Is Johannes goed zo? :3


    Ja, ziet er goed uit! :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hij staat open voor relaties :3 ik reageer wss laat, want ik ge de mol kijken ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^ Ik denk dat Jeaden en Johannes wel goede vrienden kunnen zijn? Ze doen allebei havo en houden van dansen..en maybe heeft Eli een lichte crush op de jongen.

    Ik zal morgen alle rollen bekijken & rol lijstje maken. Als iemand al een idee heeft voor mijn personage (pagina 4, Jeaden) dan hoor ik dit graag in praattopic/gb/pb, maakt niet uit. Alles is open. ^^

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 23:30 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    ^ Ik denk dat Jeaden en Johannes wel goede vrienden kunnen zijn? Ze doen allebei havo en houden van dansen..en maybe heeft Eli een lichte crush op de jongen.

    Ik zal morgen alle rollen bekijken & rol lijstje maken. Als iemand al een idee heeft voor mijn personage (pagina 4, Jeaden) dan hoor ik dit graag in praattopic/gb/pb, maakt niet uit. Alles is open. ^^


    Is goed c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nog iemand met interesse? Vijanden etc mogen ook.

    Ik ga zo een lijstje maken van wat hij van de andere personages vind, but i hope he will atleast have some friends... ( exept for Jeaden, he is his best friend meheh :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH