• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1
    Speeltopics

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 19:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yubby schreef:
    @Naomi Milou is meer levenswijs enzo maar echt heel lui als het aankomt op leren. Ze ziu het wel kunnen maar willen is wat anders. Gewoon stereotype troublemaker/back in class crew bad girl


    Mhhh. They could be friends. Jeaden is ook niet bepaald het lieve jongetje, hoewel hij in mijn optiek niet echt heel slecht is, maar meer het gevoel heeft dat hij badass is, dan dat hij werkelijk is doordat hij zo beïnvloedbaar is x'D. Ze kunnen elkaar ipv van school hebben leren kennen in een club ofzo?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    What about 'The Dot?'


    Yes c: adoreble


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nog mensen die een relatie met Mana willen:3? ( ik heb een goede koosnaam voor haar nodic :x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Nog mensen die een relatie met Mana willen:3? ( ik heb een goede koosnaam voor haar nodic :x )


    Tessa is beetje loner,
    Weet niet of je er iets mee kan.

    DownTheRoad schreef:
    (...)

    Tessa is beetje loner,
    Weet niet of je er iets mee kan.


    I like her c: Ik denk wel dat Mana erg naar haar opkijkt. Zeker omdat ze zelf nog niet zoveel durft haha, good friends? :,)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    I like her c: Ik denk wel dat Mana erg naar haar opkijkt. Zeker omdat ze zelf nog niet zoveel durft haha, good friends? :,)


    Nicee, is goed c:

    DownTheRoad schreef:
    (...)

    Nicee, is goed c:


    Ik heb evt Jeaden nog voor Tessa... maar Tessa rookt soms en drinkt weinig dus weet niet of die twee wel ooit in aanraking gekomen kunnen zijn...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik heb evt Jeaden nog voor Tessa... maar Tessa rookt soms en drinkt weinig dus weet niet of die twee wel ooit in aanraking gekomen kunnen zijn...


    Ja inderdaad.

    Ging de topic nog vandaag open of ben ik nu té enthousiast? :9~

    Voel je niet gestrest door deze vraag, zo bedoel ik dit echt niet


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik vind het allemaal prima en ik heb Milou en Beau voor je Saar :) en ook voor de rest


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    Ik vind het allemaal prima en ik heb Milou en Beau voor je Saar :) en ook voor de rest


    Yay c: heb je ideetjes?

    En morgen kan ik vast amper tot niet reageren i.v.m mijn eindwerk :(


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Boo


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Yay c: heb je ideetjes?

    En morgen kan ik vast amper tot niet reageren i.v.m mijn eindwerk :(


    Mijn internet doet nogal moeilijk dus ik kan niet op mijn laptop enkel op telefoon dus heb jij ze? (rollen bekijken op je telefoon is nogal vervelend)


    I just caught the wave in your eyes

    Het speeltopic komt eraan hoor! Heb het alleen zoooo druk


    Big girls cry when their hearts are breaking

    veel succes met je drukke persiode ! Ik ken het gevoel :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH