• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    • Rollentopics 1
    • Praattopics 1
    • Speeltopics

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 19:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou wel willen meedoen, maar mijn kennis van het Nederlandse schoolsysteem is gewoon onbestaand.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sempre schreef:
    Haha, van de eerste kan ik geen naam vinden, maar de tweede is Daria Sidorchuk alleen ze heeft dus niet zo'n heel erg fel rood haar, dus daarom twijfel ik een beetje.


    Hm, well they're both really pretty indeed haha.
    En wat is de reden they broke up? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    En iemand die nog een hekel heeft aan daley en andersom?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    En iemand die nog een hekel heeft aan daley en andersom?


    Ik had (idk of je gelezen had) maar voor Daley en Jeaden in gedachten dat ze soort van vrienden waren, maar Jeaden is nogal beïnvloedbaar waar Daley gebruik van kan maken? Like ook met pokeren enz.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Hm, well they're both really pretty indeed haha.
    En wat is de reden they broke up? c;


    Ehm, ja, goede vraag. Misschien dat ze een jaar een relatie hebben gehad maar gewoon veel ruzie hadden over kleine dingen en samen hebben besloten om het maar af te kappen. Het is denk ik wel leuk als ze net uit elkaar zijn in het RPG, dat er soms nog wel wederzijdse jaloezie is en ze wel afgeproken hebben om vrienden te blijven, dat veel moeilijker is dan ze hadden gedacht?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Philip schreef:
    (...)

    Ik had (idk of je gelezen had) maar voor Daley en Jeaden in gedachten dat ze soort van vrienden waren, maar Jeaden is nogal beïnvloedbaar waar Daley gebruik van kan maken? Like ook met pokeren enz.


    Ja ik had het gelezen en vond het zeker een leuk idee, Daley zou het zeker wel handig vinden misschien ook als hij wat geld moet lenen etc.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ehm, ja, goede vraag. Misschien dat ze een jaar een relatie hebben gehad maar gewoon veel ruzie hadden over kleine dingen en samen hebben besloten om het maar af te kappen. Het is denk ik wel leuk als ze net uit elkaar zijn in het RPG, dat er soms nog wel wederzijdse jaloezie is en ze wel afgeproken hebben om vrienden te blijven, dat veel moeilijker is dan ze hadden gedacht?


    Dat is leuk! c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wasikowska schreef:
    Ik zou wel willen meedoen, maar mijn kennis van het Nederlandse schoolsysteem is gewoon onbestaand.


    Ik begrijp er ook niet veel van, maar daarom wil ik juist meedoen hah :') Dan leer ik bij ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand nog iets met Boterham?


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    Iemand nog iets met Boterham?


    Got Johannes :')


    (and maybe a girl if i can get another perso :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yubby schreef:
    Iemand nog iets met Boterham?


    Hmmmm... ik weet zo gauw niks voor Boterham en Jeaden... jij miss iets?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Hmmmm... ik weet zo gauw niks voor Boterham en Jeaden... jij miss iets?


    Ik heb even snel zijn innerlijk doorgelezen en misschien kan Beau hem zo nu en dan bijles geven? Wellicht kennen ze elkaar nog ergens anders van en zijn ze soort van vrienden? (Beau is echt een good guy dus misschien kan hij daarin Jeaden ook een beetje helpen..?)


    I just caught the wave in your eyes

    Raccoon schreef:
    (...)

    Got Johannes :')


    (and maybe a girl if i can get another perso :') )


    Beau is een beetje een outcast zou je kunnen zeggen en Johannes is nogal extrovert dus... wat denk jij?

    ik heb ook nog eventueel een meisje als ik die krijg haha


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    Iemand nog iets met Boterham?


    Daleyyyy give me ideas


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Daleyyyy give me ideas


    NOUCHOS


    I just caught the wave in your eyes