• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1
    Speeltopics

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 19:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yubby went Incroyable with a capital i


    I just caught the wave in your eyes


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yesh c: Oh en Sanne de begin post moet ietsje geupdate worden in het speel en rollentopic denk ik ( als je hulp nodig hebt help ik graag ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Yesh c: Oh en Sanne de begin post moet ietsje geupdate worden in het speel en rollentopic denk ik ( als je hulp nodig hebt help ik graag ^^ )


    Die van het rollentopic heb ik geüpdatet, hier en daar nog wat namen veranderen maar voor de rest klopt die. Die kopieer ik zo naar het speeltopic. Thanks tho C:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iemand voor Beau en Milou?


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb Valentijn en Martine, maar die zitten beiden niet in dezelfde klas haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb Shane ook!
    Ik zoek trouwens nog iets van een crush voor hem..


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    Ik heb Shane ook!
    Ik zoek trouwens nog iets van een crush voor hem..


    Ik heb Naomi als je wil?


    El Diablo.

    Dumbledore schreef:
    Ik heb Valentijn en Martine, maar die zitten beiden niet in dezelfde klas haha.


    Valentijn kan denk wel bij Jeaden en Johannes zitten.. voor of achter ze. Ze waren toch alle drie vrienden? x') en kunnen ze dus samen met zn alle gaan roken ofzo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Valentijn kan denk wel bij Jeaden en Johannes zitten.. voor of achter ze. Ze waren toch alle drie vrienden? x') en kunnen ze dus samen met zn alle gaan roken ofzo


    Well Valentijn is dit jaar pas begonnen op school, maar het zou leuk zijn als zij hem er zo langzaamaan bij betrekken? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I got my girl Manami :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Well Valentijn is dit jaar pas begonnen op school, maar het zou leuk zijn als zij hem er zo langzaamaan bij betrekken? c:


    Jeaden en Valentijn kenden elkaar al omdat ze buren waren, toch? x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Jeaden en Valentijn kenden elkaar al omdat ze buren waren, toch? x')


    Oh ja klopt, sorry haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Philip schreef:
    (...)

    Valentijn kan denk wel bij Jeaden en Johannes zitten.. voor of achter ze. Ze waren toch alle drie vrienden? x') en kunnen ze dus samen met zn alle gaan roken ofzo


    Ik vind het goed c: wie van de drie gaat als eerste posten? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Falahee schreef:
    (...)

    Ik heb Naomi als je wil?


    Als crush of als aanspreekpunt voor nu?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.