• Ik had een hoofdstuk, dat Oliver Ie's mysterious life heette. Ik had net het eerste hoofdstuk gemaakt toen ik een Beta-reader vroeg om mijn story te verbeteren. Ik had het net gedaan toen ik me realiseerde dat mijn hoofdstuk was losgekoppeld en ik zocht hem terug. Ik vond hem niet en vroeg aan twee vrijwilligers om de story voor mijn hoofdstuk terug te vinden. Nog altijd niet gevonden, maar intussen heeft Yayde mijn hoofdstuk ge-Beta-read. Intussen is het hoofdstuk nog altijd niet teruggevonden.

    Nu is de vraag: Hoe is het mogelijk dat een Beta-reader een hoofdstuk kan Beta-readen als de story's los zijn gekoppeld?


    :O:O:O:O:O:O:O:O

    Wacht, wat?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 18:18 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haar hoofdstuk is verloren geraakt in de Crash, en nu wil ze 'm terug, ze had 'm al laten readen, denk ik.
    Maar, ik denk dat Beta's de verzoeken blijven zien, die worden niet opeens gewist.


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Haar hoofdstuk is verloren geraakt in de Crash, en nu wil ze 'm terug, ze had 'm al laten readen, denk ik.
    Maar, ik denk dat Beta's de verzoeken blijven zien, die worden niet opeens gewist.


    Inderdaad. Zelfs wanneer de story niet meef bestaat blijft het hoofdstuk tussen onze aanvragen staan en kunnen we dit hoofdstuk ook lezen om te beantwoorden. Volgens mij krijgt diegene er dan alleen geen pb meer van, omdat de tekst ook niet kan worden aangepast.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 18:24 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Counterpoise schreef:
    Haar hoofdstuk is verloren geraakt in de Crash, en nu wil ze 'm terug, ze had 'm al laten readen, denk ik.
    Maar, ik denk dat Beta's de verzoeken blijven zien, die worden niet opeens gewist.


    comfort in c h a o s

    Als er een crash is geweest blijven wij alle aanvragen die ervoor zijn gedaan gewoon zien. Maar bij de laatste crash zijn geen hoofdstukken verloren gegaan dus dat klinkt een beetje vreemd in mijn oren...

    Hel schreef:
    Als er een crash is geweest blijven wij alle aanvragen die ervoor zijn gedaan gewoon zien. Maar bij de laatste crash zijn geen hoofdstukken verloren gegaan dus dat klinkt een beetje vreemd in mijn oren...

    Misschien is het nog van lang geleden?


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Misschien is het nog van lang geleden?


    Yayde is een nieuwe bèta, dus dat zou niet kunnen, lijkt me.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Misschien is het nog van lang geleden?


    Dat kan ook niet want wij hebben alle aanvragen voor de crash weggewerkt. Dan moet ze het hoofdstuk intussen verwijderd hebben en is deze niet gewoon kwijtgeraakt. De enige hoofdstukken die namelijk gekoppeld kunnen worden zijn de hoofdstukken van die mega crash aan het begin? van het jaar.

    Hel schreef:
    (...)

    Dat kan ook niet want wij hebben alle aanvragen voor de crash weggewerkt. Dan moet ze het hoofdstuk intussen verwijderd hebben en is deze niet gewoon kwijtgeraakt. De enige hoofdstukken die namelijk gekoppeld kunnen worden zijn de hoofdstukken van die mega crash aan het begin? van het jaar.

    Dan heeft ze, òf flink lopen kloten met google, via daar de aanvraag ingevult en alles, òf ze heeft inderdaad zelf een fout gemaakt.


    Let it come and let it be