• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1
    Speeltopics

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 19:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm, misschien dat Beau en Ella elkaar kennen van de basisschool. Ella werd destijds best gepest om haar haren en gezien Beau een nerd is volgens de beschrijving, kunnen ze misschien destijds naar elkaar toegetrokken zijn? Dat ze nu nogsteeds wel goed met elkaar omgaan en ze misschien ooit een 'kinderrelatie' (als in, een relatie in de tweede en elkaars eerste zoen zijn) hebben gehad, maar dat gewoon is verwaterd en ze nu dus gewoon vrienden zijn. Ella zal dan best wel beschermend tegenover hem zijn.


    Awh ja dat is schattig (: Beau is wel redelijk onhandig als het aankomt op meisjes en een tikkeltje verlegen dus wellicht is hij nog wel 'awkward' over de kus – ook al betekende het vrij weinig – maar hij zal zeker veel om haar geven


    I just caught the wave in your eyes

    MT,
    ik zoek relaties met Tessa. (Pagina 5)

    DownTheRoad schreef:
    MT,
    ik zoek relaties met Tessa. (Pagina 5)


    Ik heb Johannes voor relaties c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik heb Johannes voor relaties c:


    Friends?

    DownTheRoad schreef:
    (...)

    Friends?


    sure c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    DownTheRoad schreef:
    MT,
    ik zoek relaties met Tessa. (Pagina 5)


    Ik heb Jeaden pagina 4. Ik lees zo even jouw rol (';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zoek nog een ex voor Daley en de rest is allemaal goed en leuk trouwens c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zoek nog een ex voor Mo (maybe a guy bc secrets hihi) en misschien een best friend voor Naomi.


    El Diablo.

    watahmaloehn schreef:
    Ik zoek nog een ex voor Daley en de rest is allemaal goed en leuk trouwens c;


    Misschien Ella? Ik had namelijk niet echt een heel goed idee voor een relatie tussen hen namelijk.


    Overigens, ik denk dat ik misschien mijn facelaim ga veranderen, maar ik twijfel een beetje dus misschien kunnen jullie mij helpen met kiezen! (:

    Huidige faceclaim:



    Eventuele, nieuwe faceclaim:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 15:06 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Falahee schreef:
    Ik zoek nog een ex voor Mo (maybe a guy bc secrets hihi) en misschien een best friend voor Naomi.


    Jeaden ex van Mo anders? x')

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 15:16 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Jeaden ex van Mo anders? x')


    Is goed haha


    El Diablo.

    @Sempre, yes is goed! En ik vind de tweede wel heel mooi maar ze lijken veel op elkaar haha.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Haha, van de eerste kan ik geen naam vinden, maar de tweede is Daria Sidorchuk alleen ze heeft dus niet zo'n heel erg fel rood haar, dus daarom twijfel ik een beetje.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Haha, van de eerste kan ik geen naam vinden, maar de tweede is Daria Sidorchuk alleen ze heeft dus niet zo'n heel erg fel rood haar, dus daarom twijfel ik een beetje.


    Ik vind je huidige fc echt super knap. Siriusly. <3.<3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik vind je huidige fc echt super knap. Siriusly. <3.<3


    Awh thanks!

    (& Ik hou van de sirius-ly pun hahaha)


    When time and life shook hands and said goodbye.