Johannes Frederick Joncker
Sinds Johannes is blijven zitten op het havo en bij Jeaden in de klas kwam, zijn deze jongens al onafscheidelijk. Jeaden is graag bij Johannes en vind het dan ook nodig om zijn grootste passie met de jongen te delen die ze samen hebben namelijk dansen. Jeaden neemt vaak Johannes mee naar de buitenwijken, waar vele niet willen komen. Jeaden heeft een kleine crush op zijn beste vriend. Hij is hier lichtelijk van bewust van maar zal het nooit tegen de jongen zelf zeggen.
Valentijn Robbert van Gestel
Misschien kunnen Valentijn en Jeaden elkaar kennen omdat Valentijn, Jeadens nieuwe buurjongen is/ of nieuwe jongen in de straat. Maakt niet uit. Als hij rijbewijs heeft zal Jeaden al helemaal blij zijn. Hoeft hij niet meer te fietsen eheheh.
Shane de Jong
Ik denk niet dat Jeaden en Shane echt vrienden zullen zijn. Ik denk dat als ze elkaar tegen komen ze wel vriendelijk naar elkaar zijn, maar verder niet.
Mohammed Fatih Idrissi
Ik denk is het wel leuk dat Mo en Jeaden vrienden zijn, maar dan is Mo zijn Slechte vriend snap je, die zorgt dat Jeaden aan het verkeerde spul zit zoals joints enzo.
Daley van Beek
Ik denk dat ze wel soort of vrienden kunnen zijn. Like smoke buddies gezien Jeaden verslaafd aan roken is geworden. Ik denk dat hij ook wel geïnteresseerd zijn om mee te pokeren.
Naomi Catarina DiMarco
Misschien kunnen Jeaden en Naomi normale vrienden zijn, waar Jeaden soms probeert Naomi aan het dansen te krijgen (gezien hij het zelf doet) en weet dat ze het kan? Something like that
Martine Justine Hester
Ik las in jouw relatie lijstje dat Martine wel graag bevriend zou willen worden met Jeaden.. nu doen ze vriendelijk naar elkaar en worden ze pas friends in RP zelf?
Ella Loraine van Riddershoven
Misschien kan Ella gezorgd hebben dat Jeaden bij haar moeder kon werken en dat ze bevriend zijn? Jeaden zou haar zo en zo een knap meisje vinden,
Dana linnekamp
Komt