• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    • Rollentopics 1
    • Praattopics 1
    • Speeltopics

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 19:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga zo ook een lijstje maken voor Shane met wat hij van iedereen vindt!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Ik probeer ook nog een relatie lijstje in elkaar te flansen, vanavond. x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als je andere ideeën heb voor relaties met Jeaden of betere ideeën dan zou ik deze graag willen horen :'3

    Voor nu:

    Johannes Frederick Joncker

    Sinds Johannes is blijven zitten op het havo en bij Jeaden in de klas kwam, zijn deze jongens al onafscheidelijk. Jeaden is graag bij Johannes en vind het dan ook nodig om zijn grootste passie met de jongen te delen die ze samen hebben namelijk dansen. Jeaden neemt vaak Johannes mee naar de buitenwijken, waar vele niet willen komen. Jeaden heeft een kleine crush op zijn beste vriend. Hij is hier lichtelijk van bewust van maar zal het nooit tegen de jongen zelf zeggen.

    Valentijn Robbert van Gestel


    Misschien kunnen Valentijn en Jeaden elkaar kennen omdat Valentijn, Jeadens nieuwe buurjongen is/ of nieuwe jongen in de straat. Maakt niet uit. Als hij rijbewijs heeft zal Jeaden al helemaal blij zijn. Hoeft hij niet meer te fietsen eheheh.

    Shane de Jong

    Ik denk niet dat Jeaden en Shane echt vrienden zullen zijn. Ik denk dat als ze elkaar tegen komen ze wel vriendelijk naar elkaar zijn, maar verder niet.

    Mohammed Fatih Idrissi

    Ik denk is het wel leuk dat Mo en Jeaden vrienden zijn, maar dan is Mo zijn ‘Slechte’ vriend snap je, die zorgt dat Jeaden aan het verkeerde spul zit zoals joints enzo.

    Daley van Beek

    Ik denk dat ze wel soort of vrienden kunnen zijn. Like smoke buddies gezien Jeaden verslaafd aan roken is geworden. Ik denk dat hij ook wel geïnteresseerd zijn om mee te pokeren.


    Naomi Catarina DiMarco

    Misschien kunnen Jeaden en Naomi normale vrienden zijn, waar Jeaden soms probeert Naomi aan het dansen te krijgen (gezien hij het zelf doet) en weet dat ze het kan? Something like that

    Martine Justine Hester

    Ik las in jouw relatie lijstje dat Martine wel graag bevriend zou willen worden met Jeaden.. nu doen ze vriendelijk naar elkaar en worden ze pas friends in RP zelf?

    Ella Loraine van Riddershoven

    Misschien kan Ella gezorgd hebben dat Jeaden bij haar moeder kon werken en dat ze bevriend zijn? Jeaden zou haar zo en zo een knap meisje vinden,

    Dana linnekamp


    Komt

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 10:29 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Als je andere ideeën heb voor relaties met Jeaden of betere ideeën dan zou ik deze graag willen horen :'3

    Voor nu:



    Valentijn Robbert van Gestel


    Misschien kunnen Valentijn en Jeaden elkaar kennen omdat Valentijn, Jeadens nieuwe buurjongen is/ of nieuwe jongen in de straat. Maakt niet uit. Als hij rijbewijs heeft zal Jeaden al helemaal blij zijn. Hoeft hij niet meer te fietsen eheheh.


    Martine Justine Hester

    Ik las in jouw relatie lijstje dat Martine wel graag bevriend zou willen worden met Jeaden.. nu doen ze vriendelijk naar elkaar en worden ze pas friends in RP zelf?



    Beide ideeën klinken goed! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Relatielijstje van Shane de Jong. Let me know what you think!

    Johannes Frederick Joncker

    Gezien Johannes een niveau hoger studeert en veel met sport doet zal Shane best een beetje tegen hem op kijken. Hij zal dit echter nooit laten merken.

    Valentijn Robbert van Gestel

    Shane zal hem zeker een aardige jongen vinden en proberen bevriend met hem te raken.

    Alexander Jeaden Kleinenhoven

    Alexander en Shane zijn geen vrienden. Vriendelijk zijn ze wel tegen elkaar, maar daar houdt het dan ook bij op.

    Mohammed Fatih Idrissi

    Mohammed en Shane hebben dezelfde hobby, voetbal, en hun karakters lijken op elkaar. Ik denk dat ze goede vrienden zouden kunnen zijn, alhoewel Shane zijn drugsgebruik wel afkeurt.

    Daley van Beek

    Nog in overleg.


    Naomi Catarina DiMarco

    Shane vindt Naomi een hele aantrekkelijke dame en zou zeker toenadering zoeken.

    Martine Justine Hester

    Shane vindt het moeilijk om hoogte te krijgen van Martine. Hij vindt haar zelfs een beetje raar. Echter zal hij wel aardig tegen haar doen.

    Ella Loraine van Riddershoven

    Shane zal het zeker waarderen dat Ella een bad-girl is. Ik denk dat ze wel vrienden zouden kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 20:08 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Johannes Lijstje :



    Alexander 'Jeaden' O'Kleinenhoven: Hannes heeft Jeaden pas laat in zijn leven leren kennen en zou zich geen betere beste friend kunnen wensen. Hoewel ze qua karakter niet hetzelfde zijn, delen ze wel hun passie samen en dat vind Hannes wel belangerijk. Ook vertrouwd hij Jea blindelings en zou nooit lang kwaad op de jongen kunnen zijn. Zijn leven is een groot avontuur en dat is één die hij het liefst met zijn beste vriend wil delen.

    Shane de Jong: Johannes mag Shane wel. Hij heeft een soort gelijkaardige situatie gehad met zijn ouders rond dezelfde leeftijd en misschien dat ze elkaar daardoor ook wat beter leren kennen hebben. Daarnaast ziet hij de jongen vaak voetballen en kijkt vaak wel mee hoe hij met een bal kan 'toveren'


    Naomi Catarina DiMarco: Ik denk wel dat de twee goed overweg met elkaar kunnen. Hannes zal sowieso eens in een dronken bui met haar geflirt hebben en misschien dat ze elkaar zo hebben leren kennen?

    Martine Justine Hester: Volgens mij gaan die twee niet goed samen. Voor zover ik heb gelezen staat dat ze humeurig is rap prikkelbaar en spottend. Zet die twee samen in een kamer en Johannes zal een inzinking krijgen denk ik :') He needs to be his happy active self. Misschien rivalen?

    Daley van Beek Hmm moeilijke. We kunnen misschien doen dat ze vroeger erg goede vrienden waren, maar Daley het vertrouwen van Johannes geschonden heeft en het daarom erg genant kan zijn tussen de twee?

    Gabrielle Demi De Vos Johannes zal haar zeker wel mogen. Net een onschuldig vogeltje die toch haar snavel kan opentrekken als het moet. Ik zie Gabrielle wel als een ex van Hannes of goede vriendin. Zo iemand waarvan de moeders goed bevriend zijn en ze hun kinderen overdreven aan elkaar willen koppelen ofso :')

    Ella Loraine Van Riddershoven Hmm . Misschien dat de twee elkaar kennen maar meer niet? Ik zie Hannes wel als 12 jarige haar een 'rooie' noemen of wat kwetsende dingen zonder het te beseffen. We kunnen daar misschien wel iets mee doen?

    Mohammed Fatih Idrissi: Opzich denk ik goede vrienden, hoewel Johannes altijd de waarheid van zijn vrienden verwacht. HEt kan zijn dat Mohammed hem soms eens manipuleert ( Johannes is best naief) om zo zijn zin te krijgen?

    Dana Linnekamp:

    Valentijn Robbert van Gestel: Gezien Valentijn nieuw is en ook niet zo zelfzeker(?) kan het misschien zijn dat Johannes hem op het begin een raar joch vind , maar later zie ik ze wel overeen komen .






    Als jullie het niet eens zijn met iets , laat dan gelieve wat weten. Het is wat vaak om gedachtes van personages op te schrijven als ik maar van enkelen weet wat ze van Johannes vinden :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Johannes Lijstje :



    Alexander 'Jeaden' O'Kleinenhoven: Hannes heeft Jeaden pas laat in zijn leven leren kennen en zou zich geen betere beste friend kunnen wensen. Hoewel ze qua karakter niet hetzelfde zijn, delen ze wel hun passie samen en dat vind Hannes wel belangerijk. Ook vertrouwd hij Jea blindelings en zou nooit lang kwaad op de jongen kunnen zijn. Zijn leven is een groot avontuur en dat is één die hij het liefst met zijn beste vriend wil delen.

    Shane de Jong: Johannes mag Shane wel. Hij heeft een soort gelijkaardige situatie gehad met zijn ouders rond dezelfde leeftijd en misschien dat ze elkaar daardoor ook wat beter leren kennen hebben. Daarnaast ziet hij de jongen vaak voetballen en kijkt vaak wel mee hoe hij met een bal kan 'toveren'


    Naomi Catarina DiMarco: Ik denk wel dat de twee goed overweg met elkaar kunnen. Hannes zal sowieso eens in een dronken bui met haar geflirt hebben en misschien dat ze elkaar zo hebben leren kennen?

    Martine Justine Hester: Volgens mij gaan die twee niet goed samen. Voor zover ik heb gelezen staat dat ze humeurig is rap prikkelbaar en spottend. Zet die twee samen in een kamer en Johannes zal een inzinking krijgen denk ik :') He needs to be his happy active self. Misschien rivalen?

    Daley van Beek Hmm moeilijke. We kunnen misschien doen dat ze vroeger erg goede vrienden waren, maar Daley het vertrouwen van Johannes geschonden heeft en het daarom erg genant kan zijn tussen de twee?

    Gabrielle Demi De Vos Johannes zal haar zeker wel mogen. Net een onschuldig vogeltje die toch haar snavel kan opentrekken als het moet. Ik zie Gabrielle wel als een ex van Hannes of goede vriendin. Zo iemand waarvan de moeders goed bevriend zijn en ze hun kinderen overdreven aan elkaar willen koppelen ofso :')

    Ella Loraine Van Riddershoven Hmm . Misschien dat de twee elkaar kennen maar meer niet? Ik zie Hannes wel als 12 jarige haar een 'rooie' noemen of wat kwetsende dingen zonder het te beseffen. We kunnen daar misschien wel iets mee doen?

    Mohammed Fatih Idrissi: Opzich denk ik goede vrienden, hoewel Johannes altijd de waarheid van zijn vrienden verwacht. HEt kan zijn dat Mohammed hem soms eens manipuleert ( Johannes is best naief) om zo zijn zin te krijgen?

    Dana Linnekamp:

    Valentijn Robbert van Gestel: Gezien Valentijn nieuw is en ook niet zo zelfzeker(?) kan het misschien zijn dat Johannes hem op het begin een raar joch vind , maar later zie ik ze wel overeen komen .






    Als jullie het niet eens zijn met iets , laat dan gelieve wat weten. Het is wat vaak om gedachtes van personages op te schrijven als ik maar van enkelen weet wat ze van Johannes vinden :')


    Voor Martine en Valentijn klinkt het goed! :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben vanaf zaterdag aanstaande (5 maart) een week lang in Bosnië om hier vrijwilligerswerk te doen. Ik ga samen met andere studenten van de opleiding die ik doe een basisschool opknappen om de kindjes daar een paar mooie en nieuwe klaslokalen te geven.
    Ik kom 12 maart weer terug en zal dan 's avonds even proberen te reageren.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Raccoon schreef:
    Ella Loraine Van Riddershoven Hmm . Misschien dat de twee elkaar kennen maar meer niet? Ik zie Hannes wel als 12 jarige haar een 'rooie' noemen of wat kwetsende dingen zonder het te beseffen. We kunnen daar misschien wel iets mee doen?


    Oh, dat vind ik eigenlijk echt super leuk. Misschien Ella nog steeds een enorme hekel aan hem heeft en hij nu niet echt weet waarom, omdat hij het destijds zei zonder dat hij echt besefte dat het kwetsend was?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik vind alle relaties goed ^^


    El Diablo.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh, dat vind ik eigenlijk echt super leuk. Misschien Ella nog steeds een enorme hekel aan hem heeft en hij nu niet echt weet waarom, omdat hij het destijds zei zonder dat hij echt besefte dat het kwetsend was?


    Is goed c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sorry ik heb geen humor maar ik vond t ff te leuk om mijn karakter Beau ter Ham te noemen...


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    Sorry ik heb geen humor maar ik vond t ff te leuk om mijn karakter Beau ter Ham te noemen...


    Ik moest toch even gniffelen toen ik het las haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik moest toch even gniffelen toen ik het las haha


    Moest toch even die kans grijpen bij zo'n RPG hahahaha. Anyway zijn karakter staat in grote lijnen dus wie wilt?


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    (...)

    Moest toch even die kans grijpen bij zo'n RPG hahahaha. Anyway zijn karakter staat in grote lijnen dus wie wilt?


    Hm, misschien dat Beau en Ella elkaar kennen van de basisschool. Ella werd destijds best gepest om haar haren en gezien Beau een nerd is volgens de beschrijving, kunnen ze misschien destijds naar elkaar toegetrokken zijn? Dat ze nu nogsteeds wel goed met elkaar omgaan en ze misschien ooit een 'kinderrelatie' (als in, een relatie in de tweede en elkaars eerste zoen zijn) hebben gehad, maar dat gewoon is verwaterd en ze nu dus gewoon vrienden zijn. Ella zal dan best wel beschermend tegenover hem zijn.


    When time and life shook hands and said goodbye.