• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:28 ]


    Faith is everything.

    Nee klopt. Zoizo duurt dat altijd even


    Bowties were never Cooler

    Ik ga nu even alles op een rijtje zetten voor mezelf, ging allemaal even te snel :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ga eventjes de reactie Lloyd verwerken in mijn tekst aangezien ik nu zie dat Bylot op hetzelfde tijdstip reageerde als ik :')


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Vanni gaat niet blij zijn met Vanessa


    Bowties were never Cooler



    Jack Nicholas Aodth
    Denk dat deze twee het wel met elkaar kunenn vinden, althans Daniel met hem.


    Giovanni Rafaele Vinci
    Hij zou zeker een bepaalde competitiegevoel bij hem krijgen en zou niet goed met hem door een deur kunnen.

    Jazmín Valeria Fuensanta
    Absolutely crushing. Hij vind haar te gek en zeker omdat zijn vriendin niet de aller opperste is en zij precies weet wat ze wilt vind hij haar interessant en vreselijk aantrekkelijk.

    June Jennifer Melcom
    Hij houdt van haar aandacht en weet zeker dat ze het wel gezellig kunnen hebben, en het maakt niet uit op wat voor manier al zou David zeker niet gemakkelijk vreemdgaan of hij moet echt verleid worden.

    Vanessa Rosa Flemming
    Zou zeker haar lichaam erg leuk vinden en zou er erg open-minded in gaan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik schrijf morgen weer een post, dan betrek ik Lloyd daar ook direct in c:


    Faith is everything.

    Polovina, even een tip voor de volgende keer, het is wel zo netjes te wachten op de reactie van anderen... ik was namelijk aan de beurt met Nikos. Dit vind ik namelijk niet zo netjes.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Polovina, even een tip voor de volgende keer, het is wel zo netjes te wachten op de reactie van anderen... ik was namelijk aan de beurt met Nikos. Dit vind ik namelijk niet zo netjes.



    Oeps, ik heb er eventjes niet op gelet. Sorry!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Pans_Daughter schreef:
    (...)

    Ja, sunset zal dan niet voor de tv weg te slaan zij. Arm ding xD


    Het is niet zo dat ze onbeperkt naar beelden kunnen kijken, ik dacht zelf namelijk aan zo'n 15/20 minuten per dag, en dat dan elke avond zo rond een uur of 8/9.


    Faith is everything.

    Oke, dat is prima :)

    Pans_Daughter schreef:
    Oke, dat is prima :)


    Even een kleine kanttekening bij je post; het tv scherm waar ze de beelden op te zien krijgen, bevind zich in een aparte ruimte in het huis. Dus als Sunset beelden aan het bekijken is, kunnen de anderen dat dus niet zien.


    Faith is everything.

    Oh, negeer dat stuk dan maar XD, dank je wel tho :)

    Pans_Daughter schreef:
    Oh, negeer dat stuk dan maar XD, dank je wel tho :)

    Om eerlijk te zijn denk ik dat het beter is als je je post even veranderd, puur omdat anderen anders in de war kunnen raken. c: Dit is echt niet om vervelend te doen, maar zelf ben ik niet iemand die eerst het praattopic leest voordat ik iets post — toevallig nu wel, maar dadelijk denkt iedereen dat daar die tv's zijn omdat er iets veranderd is in het rpg of zo. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Om eerlijk te zijn denk ik dat het beter is als je je post even veranderd, puur omdat anderen anders in de war kunnen raken. c: Dit is echt niet om vervelend te doen, maar zelf ben ik niet iemand die eerst het praattopic leest voordat ik iets post — toevallig nu wel, maar dadelijk denkt iedereen dat daar die tv's zijn omdat er iets veranderd is in het rpg of zo. ^_^


    Oke, dan doe ik dat even ;)

    Pans_Daughter schreef:
    (...)

    Oke, dan doe ik dat even ;)

    Dankjewel, top van je. c:

    @Polovina, Om eerlijk te zijn begin ik me hier wel lichtelijk aan te irriteren, het ging niet enkel over de post van Nikos, maar het is in het algemeen... ik weet dat het waarschijnlijk enthousiasme is, maar je moet wel even wachten op anderen. Het is niet alsof je weken moet wachten voordat iemand antwoord. Het is geen bedoeling dat dit rpg een sneltrein wordt, er zijn mensen met drukkere levens. Ikzelf kan me hier heel erg aan irriteren, maar dat betekend niet dat ik niet enthousiast ben. Ik vind het jammer dat het zo gaat, want op deze manier ben ik al snel geneigd om Krista zelf buiten te sluiten (wat ten eerste tegen de regels is), omdat ik er geen behoefte aan heb om ieder uur te antwoorden.
          Bovendien vind ik haar overgang wel ineens erg heftig, maar dat kan aan mij liggen.

    Ik wil dit leuk houden en niet gaan lopen muggenziften op alles, maar sommige dingen kan ik gewoon niet overheen lezen om eerlijk te zijn. Er zijn dingen die mij irriteren en dat spreek ik dan ook uit. Ik wil niet dat iemand stopt met het rpg, ik wil zelf ook niet stoppen, maar ik wil me hier wel vermaken. Het laatste dat ik hiermee wil doen is mensen wegpesten, want dit is al een wat kleinschaliger rpg en ik wil het gewoon gezellig houden. Het zijn wat pointers voor in het vervolg. Probeer er gewoon wat op te letten, want het zou jammer zijn dat dit rpg zou sluiten omdat er teveel frustraties opbouwen. Het leven is al zwaar genoeg, laten we dit lekker luchtig en leuk houden. ;D


    I'm your little ray of pitch black.