• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:28 ]


    Faith is everything.

    We hebben in vrijgezellen meisjes trouwens wel een K3 vibe going. I mean een brunette, een blondine, en een roodharige


    Bowties were never Cooler

    Mijn relatie lijstje is klaar en staat op de vorige pagina. Mocht iemand ergens niet mee eens zijn, of het graag anders zien dan hoor ik dat wel. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sunset Dyani Wade || Koh Tao


    Addison Amelia Montgomery
    Sunset ziet Addison een beetje dubbel. Ze lijkt haar heel aardig, maar ook arrogant. Sunset zal een beetje de kat uit de boom kijken om echt te zien hoe Addison's karakter in elkaar steekt.

    Krista Bengstsson
    Sunset kijkt tegen haar op, dat staat vast. Qua verdere 'relatie' kan dit alle kanten opgaan.

    Nikos Payne
    Sunset is geïntrigeerd door deze man. Hij is knap, charmant en een tikkeltje mysterieus. Het maakt het meisje verlegen en onzeker, en dat kan zowel goed als slecht uitpakken. Sunset zal wat afstandelijk zijn van de man in het begin, omdat ze hem niet kent en zijn bedoelingen niet weet. Maar zodra hij haar vertrouwen heeft, zal ze misschien wat meer open bloeien

    Lloyd Devin Thompson
    Sunset vind Lloyd meer een flirt, en blijft daarom zeker de eerste tijd afstandelijk tegen hem doen. Zodra ze hem vertrouwd, zal ze, net zoals bij de andere mannen, wel wat opener worden.

    Jason Harry Boreas
    Net zoals bij de andere mannen, zal Sunset een beetje afstandelijk zijn tegen Jason. In de loop van tijd zal dit minder worden en zal er misschien wel wat onschuldig geflirt vanaf Sunset komen.

    Kan iedereen zich hierin vinden?

    Pans_Daughter schreef:
    Sunset Dyani Wade || Koh Tao


    Addison Amelia Montgomery
    Sunset ziet Addison een beetje dubbel. Ze lijkt haar heel aardig, maar ook arrogant. Sunset zal een beetje de kat uit de boom kijken om echt te zien hoe Addison's karakter in elkaar steekt.

    Kan iedereen zich hierin vinden?


    Yes.


    Faith is everything.

    Pans_Daughter schreef:
    Sunset Dyani Wade || Koh Tao


    Addison Amelia Montgomery
    Sunset ziet Addison een beetje dubbel. Ze lijkt haar heel aardig, maar ook arrogant. Sunset zal een beetje de kat uit de boom kijken om echt te zien hoe Addison's karakter in elkaar steekt.

    Krista Bengstsson
    Sunset kijkt tegen haar op, dat staat vast. Qua verdere 'relatie' kan dit alle kanten opgaan.

    Nikos Payne
    Sunset is geïntrigeerd door deze man. Hij is knap, charmant en een tikkeltje mysterieus. Het maakt het meisje verlegen en onzeker, en dat kan zowel goed als slecht uitpakken. Sunset zal wat afstandelijk zijn van de man in het begin, omdat ze hem niet kent en zijn bedoelingen niet weet. Maar zodra hij haar vertrouwen heeft, zal ze misschien wat meer open bloeien

    Lloyd Devin Thompson
    Sunset vind Lloyd meer een flirt, en blijft daarom zeker de eerste tijd afstandelijk tegen hem doen. Zodra ze hem vertrouwd, zal ze, net zoals bij de andere mannen, wel wat opener worden.

    Jason Harry Boreas
    Net zoals bij de andere mannen, zal Sunset een beetje afstandelijk zijn tegen Jason. In de loop van tijd zal dit minder worden en zal er misschien wel wat onschuldig geflirt vanaf Sunset komen.

    Kan iedereen zich hierin vinden?



    Ik kan Krista hierin wel vinden c:


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jack's eerste indrukken lijstje:

    Daniel Young
    Jack zou een vriendschap met Daniel zeker niet uitsluiten, maar hij zal wat tijd nodig hebben om zich over Daniel's lichte arrogantie heen te zetten. Ik denk dat de twee wel partners in crime kunnen worden, de vrouwen een beetje uitdagend etc.

    Giovanni Raf
    Een goede vriend, dat zou Giovanni zeker wel kunnen worden voor Jack. Hij respecteert de jongen ontzettend, vooral zijn standvastigheid wat betreft zijn relatie. Jack zou zich er ook in herkennen, zo was hij immers ook voor Addison vreemdging. De goedbedoelde tips van Gio om het eerst uit te maken zal Jack niet van harte aannemen, hij is hier immers om lol te hebben en wat hem betreft is het echt al klaar tussen hemzelf en Addison.

    Jazmín Valeria Fuensanta
    Jazmín is een heel ander meisje dan Jack's huidige vriendin Addison en dat is ook precies de reden waarom hij naar haar toe zou trekken. Hij is namelijk klaar met schijnheiligheid en zou het zeker waarderen als Jazmín interesse in hem toont. Toch zal hij niet snel de eerste stap maken, vooral omdat hij met het programma meedoet om eens verleidt te worden en niet weer degene te zijn die erachteraan moet.

    June Jennifer Melcom
    Jack vindt Juno ook zeker een prachtige verschijning en zal een gesprek en geflirt met haar zeker niet afwijzen. Hij zal daarnaast ook vriendschappelijk gezien prima met haar om kunnen gaan, dus mocht blijken dat er geen romantische klik is, dan hoopt Jack op een hechte vriendschap.

    Vanessa Rosa Flemming
    Van de drie meiden zal Jack het minste hebben met Vanessa. Ze zullen lijnrecht tegenover elkaar komen staan als Jack beseft waarom ze meedoet en haar snel hypocriet noemen. Ook wat betreft haar uiterlijk doet ze het minst met hem en dat zal er niet beter op worden als Jack haar beter leert kennen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MatthewMMurdock schreef:
    We hebben in vrijgezellen meisjes trouwens wel een K3 vibe going. I mean een brunette, een blondine, en een roodharige


    haha lol!


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Mijn relatielijstje komt er aan,

    En als ik jullie relatielijstjes zo lees heb ik een echte bitch gecreëerd...


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Het zijn eerste indrukken he, wellicht verandert het nog als je eenmaal aan het schrijven bent. (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    Het zijn eerste indrukken he, wellicht verandert het nog als je eenmaal aan het schrijven bent. (;


    Precies dit. Misschien, als de reden voor haar deelname niet te veel naar voren komt, dat Jack haar wel interessant gaat vinden. Het is maar net hoe je het gaat aanpakken (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Lloyd Devin Thompson • Koh Tao


    — Sunset Dyani Wade • in een relatie
    Sunset is nogal afstandelijk, dit houdt Lloyd echter niet tegen om met haar te flirten. Ik denk dat hij meer zijn best zou doen om het vertrouwen van de verlegen Sunset te winnen.

    — Addison Amelia Montgomery • in een relatie
    Addison lijkt een zelfverzekerde meid en Lloyd vindt haar daardoor nog aantrekkelijker dan dat hij al vond. Hij vindt haar bloedmooi en is van plan om veel tijd met haar door te brengen.

    — Krista Bengstsson • in een relatie
    Krista zal met haar uiterlijk veel indruk maken bij Lloyd. Ze is het type meisje waar Lloyd, mocht hij op zoek zijn, wel op zou kunnen vallen. Hij zal haar dat ook op verschillende manieren - subtiel - duidelijk maken.

    — Nikos Payne • vrijgezel
    Nikos en Lloyd zie ik een goede vriendschap hebben, ze hebben veel gemeen en ik denk dat Lloyd hem graag zou mogen. Zo zijn ze allebei flirterig en steken dit niet onder stoelen en banken. Ik denk dat ze vaker gebroederlijk vertellen over hun veroveringen.

    — Jason Harry Boreas • vrijgezel
    Lloyd zou het opzich wel met deze jongen kunnen vinden. Jason is erg relaxt in de omgang, en zo is Lloyd ook. Verder zie ik ze uiteindelijk wel vrienden worden.


    someone out there feels better because you exist

    Giovanni komt zo


    Bowties were never Cooler

    Sempre schreef:
    (...)

    Precies dit. Misschien, als de reden voor haar deelname niet te veel naar voren komt, dat Jack haar wel interessant gaat vinden. Het is maar net hoe je het gaat aanpakken (;


    Haha okee

    Deryth schreef:
    Het zijn eerste indrukken he, wellicht verandert het nog als je eenmaal aan het schrijven bent. (;


    Ja dat had ik door! Aan de ene kant wel grappig dat jullie allemaal soort gelijk over Vanessa denken. Aan de andere kant, het is niet helemaal hoe ik over haar dacht, maar dat is niet erg, dat is een leerpunt voor mij om dingen de volgende keer anders te beschrijven of dat ik Vanessa nu zelf ook op een andere zie, waardoor ik misschien anders kan gaan schijven, dan dat ik het in mijn hoofd bedacht had...

    Laten we eerste, maar eens gaan schijven!

    - Vanavond word een mix avond, laatste beetje huiswerk voor de vakantie & schijven. Ik zorg dat mijn relatielijst vanavond nog geplaatst worden dat ik een stukje schrijf! -


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Bylot schreef:
    Lloyd Devin Thompson • Koh Tao

    — Sunset Dyani Wade • in een relatie
    Sunset is nogal afstandelijk, dit houdt Lloyd echter niet tegen om met haar te flirten. Ik denk dat hij meer zijn best zou doen om het vertrouwen van de verlegen Sunset te winnen.

    — Addison Amelia Montgomery • in een relatie
    Addison lijkt een zelfverzekerde meid en Lloyd vindt haar daardoor nog aantrekkelijker dan dat hij al vond. Hij vindt haar bloedmooi en is van plan om veel tijd met haar door te brengen.

    — Krista Bengstsson • in een relatie
    Krista zal met haar uiterlijk veel indruk maken bij Lloyd. Ze is het type meisje waar Lloyd, mocht hij op zoek zijn, wel op zou kunnen vallen. Hij zal haar dat ook op verschillende manieren - subtiel - duidelijk maken.

    — Nikos Payne • vrijgezel
    Nikos en Lloyd zie ik een goede vriendschap hebben, ze hebben veel gemeen en ik denk dat Lloyd hem graag zou mogen. Zo zijn ze allebei flirterig en steken dit niet onder stoelen en banken. Ik denk dat ze vaker gebroederlijk vertellen over hun veroveringen.

    — Jason Harry Boreas • vrijgezel
    Lloyd zou het opzich wel met deze jongen kunnen vinden. Jason is erg relaxt in de omgang, en zo is Lloyd ook. Verder zie ik ze uiteindelijk wel vrienden worden.



    I fully agree on Lloyd & Addison ^^


    Faith is everything.

    * Vanessa Rosa Flemming * Koh Kood


    • Jack Nicholas Aodth • In een relatie •
    Vanessa vind Jack is een knappe verschijning, maar zal ze niet haar persoonlijke verhalen niet aan hem vertellen. Ze vind hem een typisch voorbeeld van een man die vrouwen met weinig respect zou behandelen, vooral nadat hij vreemd gaat. Ze zou (vooral in het begin) proberen om niet te close met hem te worden, omdat ze bang is dat hij het type jongen is waardoor ze vaker is gekwetst en ze bang is dat ze gevoelens voor hem krijgt. Ondanks alles kan Vanessa het niet laten af en toe te flirten met Jack(Mochten ze toch in gesprek komen, hebben ze wel raak vlakken, namelijk dat haar contact met haar vaders slecht is en hij geen contact heeft met zijn moeder)

    • Daniel Young • In een relatie •
    Al snel merkt Vanessa dat Daniel van aandacht houd, hij is erg dominant en arrogant, want Vanessa niet echt aantrekkelijk vind, maar ze is hier voor het spel en ze speelt het spelletje mee en zou zo af en toe met Daniel flirten.

    • Giovanni Rafaele Vinci • In een relatie •
    Vanessa merkt al snel dat Giovanni een goed gevoel voor humor bezit, maar dat hij in de groep nog wat terughoudend is. Dat geheimzinnige dat om hem heen hangt en zijn looks trekt Vanessa wel aan. Ze zou zeker met hem flirten en proberen een gesprek te voeren

    • Jazmín Valeria Fuensanta • Vrijgezel •
    Vanessa vind Jazmín een Interessante verschijning. Jazmín is rebels, spelend en uitdagend, precies zo als Vanessa zich voor doet. Of de twee elkaar gaan mogen moet er om spannen. Ze zijn in delen het zelfde en in delen helemaal niet. Vanessa neemt zich voor om, als het om Jazmín gaat, op de achtergrond te blijven en later een besluit neemt of ze Jazmín aardig vind of niet. Vanessa is wel wat gewent en zal zonder probleem terug snauwen als er irritatie gaat spelen tussen de beide dames. Vanessa voelt vanaf begin af aan al een kleine jaloezie voor Jazmín

    • June Jennifer Melcom • Vrijgezel •\
    Vanessa vind June vanaf het begin af aan al een vervelend aanwezig populair type. Ze heeft zich voorgenomen voorlopig aardig te blijven doen, omdat ze bang is dat als ze zich tegen iedereen als een bitch gaat gedragen ze net zo goed niet had moeten komen.



    Kan iedereen zich hier in vinden?


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!