• Ja sorry dat ik het vraag. Het is trouwens niet zo dat ik hier mee vraag of hij anorexia heeft, want ik weet dat is niet zo, dat heeft hij zelf gezegt. Maar toch... 33 kilo onder je gewicht wegen is toch wel zwaar ondergewicht! :O

    xx


    Scream for mercy!

    1 Woord; Neen

    tja miß met al die streß en ze zijn altijd al magerder geweest he

    Nee


    I am an idiot, I move.

    HERE WE GO AGAIN.
    Laat die gozur. Ga je bezig houden met je eigen gezondheid. Gustav heeft overgewicht. Bill heeft anorexia. Laten we dan ook meteen Toms seksverslaving aankondigen en Georgs pedofilie. JUST SHUT UP FOR ONE SECOND!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Trouwens ook die foto van zijn nieuwe tattoo, je kunt gewoon zijn ribben zien! Ja bij mij ook wel, maar niet zo erg als bij hem! Echt hoor... Ik schrok wel toen ik dat zag! Oo


    xx


    Scream for mercy!

    amai, ik ben 1.70 ofzo en weeg 51 kilo Ö
    nee,niet goed!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    HERE WE GO AGAIN.
    Laat die gozur. Ga je bezig houden met je eigen gezondheid. Gustav heeft overgewicht. Bill heeft anorexia. Laten we dan ook meteen Toms seksverslaving aankondigen en Georgs pedofilie. JUST SHUT UP FOR ONE SECOND!



    Ik zeg toch duidelijk dat ik weet dat hij geen anorexia heeft... -_-


    Scream for mercy!

    (...)


    Ik zeg toch duidelijk dat ik weet dat hij geen anorexia heeft... -_-

    nee. maar toch zijken dat hij te dun is. Tom is toch ook dun.. HET ZIT IN DE GENEN SCHATTEBOUT. het is logisch dat als de rest van je familie dun is, jij dat ook bent. er zijn alleen soms uitzonderingen. k vind dit hele topic BULLSHIT. en dat mag je weten ook


    The economy is suffering, let it DIE!

    Zolang hij niet op sterven ligt maakt het niks uit.


    blame the bully.

    Zolang hij niet op sterven ligt maakt het niks uit.


    Oké, daar moet ik je gelijk geven...!


    Scream for mercy!

    Effe iets anders: ik heb nou nog stééds Bills nieuwe tattoo niet gezien. Kun je 's een link geven ofzo naar die foto? (A)
    Dankee <3
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Effe iets anders: ik heb nou nog stééds Bills nieuwe tattoo niet gezien. Kun je 's een link geven ofzo naar die foto? (A)
    Dankee <3
    xX



    Ja meid, dit is een quizlet maar met de foto van Bills nieuwe tattoo

    http://www.quizlet.nl/quiz/251452/billwhy-have-you-raped-me25/results.php

    Alsjeblieft! (A)

    xx


    Scream for mercy!

    ik vind zijn tattoo trouwens niet mooi.. als k hem was had k het anders neer gezet. maar dat is mijn mening.. x'D lekker offtopic maar whatev


    The economy is suffering, let it DIE!

    NEE! Het is ongezond! Maar wat wil je als je volgestopt word met pillen, dagenlang op bent en tourt voor je leven, en het ook nog eens in de familie zit? Dit is het honderdduizendste topic, kappen nou!


    Your make-up is terrible

    ik vind zijn tattoo trouwens niet mooi.. als k hem was had k het anders neer gezet. maar dat is mijn mening.. x'D lekker offtopic maar whatev


    Tjaa... Die tattoo is ook veel te groot, hij verneukt zijn huid gewoon! Maar achter dat tekstje zit volgens hem ook nog een verhaal dat hij verdomme niet wil vertellen! Maarj, hij heeft ook nog een privé leven!


    xx


    Scream for mercy!