• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:28 ]


    Faith is everything.

    Aggressieve giovanni xD. Sunset stort waarschijnlijk al half in als ze ziet wat voor blikken hij Jazmin geeft, en door t feit dat er een vrouw tegen hem aan stond.
    Zal voor de mannen dan wel te troosten zijn uiteraard haha.

    Pans_Daughter schreef:
    Aggressieve giovanni xD. Sunset stort waarschijnlijk al half in als ze ziet wat voor blikken hij Jazmin geeft, en door t feit dat er een vrouw tegen hem aan stond.
    Zal voor de mannen dan wel te troosten zijn uiteraard haha.

    Over mannen gesproken. Ik hoorde van Nikos dat hij zich wat bijgedraaid had. Hij zou Sunset eerder zien als zijn tweelingzus omdat deze haast hetzelfde zijn. Hij zal haar eerder steunen dan flirten. Mocht Sunset eerder beginnen te flirten (oké, dat zal niet gebeuren) dan zal deze mening gauw bijdraaien, maar ik denk dat hij het meisje eerder zou willen beschermen dan het bed inkrijgen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Is het een ramp als ik weer post? De rest heeft nog niet gereageerd, maar ik heb mijn post voor Jaz alweer klaar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk dat je inderdaad beter even kunt wachten tot er wat meer mensen hebben gereageerd. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Deryth schreef:
    Is het een ramp als ik weer post? De rest heeft nog niet gereageerd, maar ik heb mijn post voor Jaz alweer klaar.


    Voor mij niet hoor, ze ging zwemmen met Jack en Giovanni, en die hebben beiden gepost (:


    Faith is everything.

    Van mij wel, weet niet hoe Tirzaj erover denkt


    Bowties were never Cooler

    Uuhm, dan denk ik toch dat ik ze zo post, over een klein half uurtje ofzo. Ook met het oog op dat de andere drie nog op het strand zijn, plus dat ik nu al aan 700 woorden zit en ze anders wellicht wel heel erg lang gaat worden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hm, ik vind het altijd wel fijn om een volgorde aan te houden, zo kunnen de anderen ook nog beslissen of ze naar de zee komen. Als het te lang duurt is het natuurlijk een ander verhaal, maar zover is het nog niet. Maar goed, blijkbaar ben ik de enige daar zo in staat, haha.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 22:48 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Hm, ik vind het altijd wel fijn om een volgorde aan te houden, zo kunnen de anderen ook nog beslissen of ze naar de zee komen. Als het te lang duurt is het natuurlijk een ander verhaal, maar zover is het nog niet. Maar goed, blijkbaar ben ik de enige daar zo in staat, haha.


    Well, daar heb je wel een punt. Ik sla der wel even op en wacht nog even.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorry dat ik jullie heb laten wachten! Ik ben druk aan het schrijven, ik zal het zo plaatsen ;) Bedankt voor jullie geduld!


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Sempre schreef:
    Hm, ik vind het altijd wel fijn om een volgorde aan te houden, zo kunnen de anderen ook nog beslissen of ze naar de zee komen. Als het te lang duurt is het natuurlijk een ander verhaal, maar zover is het nog niet. Maar goed, blijkbaar ben ik de enige daar zo in staat, haha.


    Ik ben er eigenlijk ook wel voor om een vaste volgorde aan te houden

    Deryth schreef:
    (...)

    Well, daar heb je wel een punt. Ik sla der wel even op en wacht nog even.


    Sorry dat ik je heb laten wachten! Ik heb geschreven. The floor is all yours

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 15:25 ]


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Giovanni schreeuwde niet. Hij hield juist zijn stem laag, zodat hij niet ging schreeuwen


    Bowties were never Cooler

    Tirzaj, geen probleem, maar ik moet toch ook even Magari en Watahmaloehn afwachten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik kan tot morgen middag na mijn werk niet posten, dus ik ga jullie niet op mij laten wachten hoor, haha, sla June dan maar een keertje over, ze gaat wel in een strandstoel liggen zonnen


    We've lived in the shadows for far too long.

    MatthewMMurdock schreef:
    Giovanni schreeuwde niet. Hij hield juist zijn stem laag, zodat hij niet ging schreeuwen


    Sorry, zo interpreteerde ik het, ik zal de zin anders formuleren.


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!