• Ik vind het zo vreemd...
    Iedereen heeft een bff, mr ik heb myn soulmate nog steeds niet gevonden...
    Zou ik haar nog ooit vinden?
    Xxx me

    Ik heb er ook geen hoor. Ik heb alleen veel heel goede vrienden, alleen geen 'beste', om het zo te zeggen. ^^


    What would Emma do?

    Ik heb een beste vriendin, maar daar praat ik heel weinig mee de laatste tijd. En ik zie soulmate als iets heel anders eigenlijk. Jouw tijd komt nog wel trouwens c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat is lang niet zo vreemd als je misschien denkt. Je bent twaalf, dus je hebt nog heel veel tijd om een beste vriend of vriendin te vinden. Bovendien is er ook helemaal niets mis mee om gewoon vrienden te hebben, in plaats van één persoon met wie je altijd rondhangt. Ik snap dat dit iets is waar je je misschien zorgen over maakt, maar uiteindelijk komt het allemaal vanzelf wel goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dacht ooit dat ik mijn bff-soulmate had gevonden, maar dat had ik ook mis. Mis haar nog even erg als vroeger, maar zij mij duidelijk niet. Pas op met beste vriendinnen, sommige zijn nog wel eens back-stabbers. Ik heb nu drie beste vriendinnen, of het ook soulmates zijn, geen idee, maar tegenwoordig moet je niet zoveel waarde hechten aan een woord als dat.
    En je bent nog jong, uiteindelijk vind je iemand en geloof me, dan voel je vanbinnen vanzelf een klik! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Diplodocus schreef:
    Ik heb er ook geen hoor. Ik heb alleen veel heel goede vrienden, alleen geen 'beste', om het zo te zeggen. ^^


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Laleah schreef:
    Ik dacht ooit dat ik mijn bff-soulmate had gevonden, maar dat had ik ook mis. Mis haar nog even erg als vroeger, maar zij mij duidelijk niet. Pas op met beste vriendinnen, sommige zijn nog wel eens back-stabbers.

    Dit dus.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 7:49 ]

    Het kan ook een hem zijn hoor :')

    KyloRen schreef:
    (...)
    Dit dus.


    High-five! Fake bitches be gone xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik dacht ooit dat ik mijn bff-soulmate had gevonden, maar dat had ik ook mis. Mis haar nog even erg als vroeger, maar zij mij duidelijk niet. Pas op met beste vriendinnen, sommige zijn nog wel eens back-stabbers.


    Dit. En dan niet één keer. Ik ben voor mijn gevoel eigenlijk al mijn vrienden elke keer wel zo'n beetje kwijt geraakt en elke keer als je denkt nieuwe te hebben gevonden... Ik begin redelijk pessimistisch te worden over het hele vriendinnen gebeuren. Je moet er gewoon zelf voor zorgen dat je de dingen doet die je leuk vindt en met de mensen omgaat waar jij op dat moment behoefte hebt. Maak je alsjeblieft niet druk over dat het lijkt alsof iedereen een bff heeft. Ik weet vrijwel zeker dat ook die meeste vriendschapsrelaties echt niet eeuwig stand gaan houden. Sommigen wel hoor, maar het meeste is tijdelijke schijn naar mijn ervaring.


    Happy Birthday my Potter!

    Diplodocus schreef:
    Ik heb er ook geen hoor. Ik heb alleen veel heel goede vrienden, alleen geen 'beste', om het zo te zeggen. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Er zijn heel veel mensen die dat niet hebben. Mijn eigen beste vriendin ken ik al vanaf de basisschool en ik noem haar ook eigenlijk alleen mijn beste vriendin omdat dat van vroeger uit komt. Ik ben nog steeds hele goede vriendinnen met haar, maar er zijn nu nieuwe vriendinnen bij gekomen waarmee ik het minstens net zo goed kan vinden, maar de titel beste vriendin komt toch telkens alleen bij haar uit. Zelfs nu we heel hecht zijn geworden met een ander meisje erbij.

    Ik denk dat, als 'beste vriendinnen zijn' nooit zo'n hit was geweest op de basis school, ik haar nu ook niet zo zou noemen. Maar ik moet zeggen dat ik sowieso erg voorzichtig ben met vriendschappen benoemen, want ik heb vaak gemerkt dat zoiets meer pijn doet als blijkt dat het toch geen vrienden zijn.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Misschien staat je beste vriendin nu wel dichter bij je dan je denkt..


    You are my piece of paradise.

    Ik heb nauwelijks vrienden en de vriendschappen die ik heb, kennen weinig diepgang. De vriendschappen ik daarentegen op het internet heb, kennen wel wat meer diepgang.


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook geen beste vriend.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Wolfram schreef:
    Het kan ook een hem zijn hoor :')

    Welja, blijkbaar had zij een haar in gedachten, misschien heeft ze het gevoel dat ze beter/gemakkelijker kan aansluiten op meisjes. Maar ik snap je wel, haha. (;


    Ik heb vroeger ook wel daarmee gezeten, dat mijn vrienden allemaal elkaars BF(F) waren en ik het gevoel had dat ik erbuiten stond (al was ik niet per se de enige, zo kan het voelen maar vaak is dat niet zo). Nu voel ik dat echt niet meer zo. Ik heb gewoon vrienden, en soms zeggen een paar wel dat ze beste vrienden zijn, maar het valt allemaal best mee. Ik denk dat het met het stijgen van de leeftijd minder kan worden.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…