• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:28 ]


    Faith is everything.

    Asuka schreef:
    (...)
    Dankjewel, top van je. c:

    @Polovina, Om eerlijk te zijn begin ik me hier wel lichtelijk aan te irriteren, het ging niet enkel over de post van Nikos, maar het is in het algemeen... ik weet dat het waarschijnlijk enthousiasme is, maar je moet wel even wachten op anderen. Het is niet alsof je weken moet wachten voordat iemand antwoord. Het is geen bedoeling dat dit rpg een sneltrein wordt, er zijn mensen met drukkere levens. Ikzelf kan me hier heel erg aan irriteren, maar dat betekend niet dat ik niet enthousiast ben. Ik vind het jammer dat het zo gaat, want op deze manier ben ik al snel geneigd om Krista zelf buiten te sluiten (wat ten eerste tegen de regels is), omdat ik er geen behoefte aan heb om ieder uur te antwoorden.
          Bovendien vind ik haar overgang wel ineens erg heftig, maar dat kan aan mij liggen.

    Ik wil dit leuk houden en niet gaan lopen muggenziften op alles, maar sommige dingen kan ik gewoon niet overheen lezen om eerlijk te zijn. Er zijn dingen die mij irriteren en dat spreek ik dan ook uit. Ik wil niet dat iemand stopt met het rpg, ik wil zelf ook niet stoppen, maar ik wil me hier wel vermaken. Het laatste dat ik hiermee wil doen is mensen wegpesten, want dit is al een wat kleinschaliger rpg en ik wil het gewoon gezellig houden. Het zijn wat pointers voor in het vervolg. Probeer er gewoon wat op te letten, want het zou jammer zijn dat dit rpg zou sluiten omdat er teveel frustraties opbouwen. Het leven is al zwaar genoeg, laten we dit lekker luchtig en leuk houden. ;D


    Het is inderdaad ook enthousiasme, want ik ben zelf een redelijk enthousiast persoon, maar ik ben van oudere websites waar ik niet meer opzit vanwege het feit dat je ervoor moest betalen eenmaal gewend dat je zo snel mogelijk moet terugreageren, omdat dat daar altijd de manier was om alles levend te houden, wat ik heel graag wil. Daarom ben ik sneller geneigd om meteen terug te reageren omdat het zo begon voor mij met RPG's. Dat ik snel/vaak reageer is waarschijnlijk omdat ik deze dagen ook bijna niks te doen heb (naast me zusje uit mijn kledingkast jagen), wat snel gaat afkicken na de vakantie vanwege toetsweken waardoor ik dan nog heel actief ben omdat het over een a twee weken anders is. Je hoeft van mij echt niet elk uur te reageren( zelfs jaren wachten voor een reactie is geen punt) maar ik ben zelf de persoon die heel snel terug reageer en dat is iets wat ik van nature heb. Ik bied me excuses aan voor dat en ik probeer daarop te letten. Daar hou ik het nu op, want anders wordt mijn zin in deze RPG zwaar verminderd wat kan leiden op geen reacties aan mijn kant.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    @Polovina, misschien is het anders een tip om minstens twee posten te wachten voor je zelf reageert? Misschien als dat zo doet dat je niet te vlug gaat reageren waardoor er voor de andere ook geen irritaties komen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    @Polovina, misschien is het anders een tip om minstens twee posten te wachten voor je zelf reageert? Misschien als dat zo doet dat je niet te vlug gaat reageren waardoor er voor de andere ook geen irritaties komen?



    Als dat geen kritiek daardoor komt zal ik het proberen, want als ik ergens niet tegen kan is het kritiek.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)


    Als dat geen kritiek daardoor komt zal ik het proberen, want als ik ergens niet tegen kan is het kritiek.


    Ik denk niet dat je hier kritiek van zal krijgen want hiermee geef je andere iets meer ruimte/tijd om te reageren. Bij ons in het topic wordt in een soort van volgorde gereageerd en dat werkt ook prima.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Polovina schreef:
    (...)

    Het is inderdaad ook enthousiasme, want ik ben zelf een redelijk enthousiast persoon, maar ik ben van oudere websites waar ik niet meer opzit vanwege het feit dat je ervoor moest betalen eenmaal gewend dat je zo snel mogelijk moet terugreageren, omdat dat daar altijd de manier was om alles levend te houden, wat ik heel graag wil. Daarom ben ik sneller geneigd om meteen terug te reageren omdat het zo begon voor mij met RPG's. Dat ik snel/vaak reageer is waarschijnlijk omdat ik deze dagen ook bijna niks te doen heb (naast me zusje uit mijn kledingkast jagen), wat snel gaat afkicken na de vakantie vanwege toetsweken waardoor ik dan nog heel actief ben omdat het over een a twee weken anders is. Je hoeft van mij echt niet elk uur te reageren( zelfs jaren wachten voor een reactie is geen punt) maar ik ben zelf de persoon die heel snel terug reageer en dat is iets wat ik van nature heb. Ik bied me excuses aan voor dat en ik probeer daarop te letten. Daar hou ik het nu op, want anders wordt mijn zin in deze RPG zwaar verminderd wat kan leiden op geen reacties aan mijn kant.


    Ik wil hier zelf toch ook nog even op reageren.
    Ik snap dat je enthousiast bent, wij zijn ook enthousiast over deze RPG en willen deze RPG ook laten slagen. Dat van die andere websites, I get that. Maar iedere website is anders, en op iedere website zijn de regels anders qua RPGen. Het punt wat Asuka bedoelt, is gewoon, dat je gelijk reageert op een post, terwijl de andere gesprekspartner(s) dat nog niet gedaan hebben, en je ze dan dus enigszins overruled. Dat is gewoon een ongeschreven regel hier, dat je gewoon wacht tot je andere gesprekspartner(s) ook gereageerd hebben, voor je zelf weer post. Verder zou ik ook graag willen weten waar de totale omslag van Krista ineens vandaan komt? Is dat omdat dit gezegd is/word? Want dat zou echt heel jammer zijn. Ik hoop ook echt niet dat je dit ziet als kritiek, maar als punten ter verbetering.


    Faith is everything.

    Polovina schreef:
    (...)

    Het is inderdaad ook enthousiasme, want ik ben zelf een redelijk enthousiast persoon, maar ik ben van oudere websites waar ik niet meer opzit vanwege het feit dat je ervoor moest betalen eenmaal gewend dat je zo snel mogelijk moet terugreageren, omdat dat daar altijd de manier was om alles levend te houden, wat ik heel graag wil. Daarom ben ik sneller geneigd om meteen terug te reageren omdat het zo begon voor mij met RPG's. Dat ik snel/vaak reageer is waarschijnlijk omdat ik deze dagen ook bijna niks te doen heb (naast me zusje uit mijn kledingkast jagen), wat snel gaat afkicken na de vakantie vanwege toetsweken waardoor ik dan nog heel actief ben omdat het over een a twee weken anders is. Je hoeft van mij echt niet elk uur te reageren( zelfs jaren wachten voor een reactie is geen punt) maar ik ben zelf de persoon die heel snel terug reageer en dat is iets wat ik van nature heb. Ik bied me excuses aan voor dat en ik probeer daarop te letten. Daar hou ik het nu op, want anders wordt mijn zin in deze RPG zwaar verminderd wat kan leiden op geen reacties aan mijn kant.

    Dit rpg blijft ook wel in leven als je niet constant reageert. Ik snap goed dat je nu tijd in wilt halen, maar het werkt zo gewoon niet. Op deze manier krijg je toch al snel een orpg effect en dat is gewoon jammer. Ik wil Nikos graag interacties geven met Krista, maar als ik snel moet reageren omdat ze anders weer verder gaat is dat gewoon niet leuk. Je zin hoeft niet te verminderd worden en het is niet bedoeld als kritiek. Het is gewoon een punt waar je aan zou kunnen werken. Quizlet werkt anders dan die andere site en het zou jammer zijn dat er op deze manier straks niemand meer interacties met Krista — of je verdere rollen — aangaat om deze reden. Ik probeer je alleen maar te helpen, want het lijkt nu alsof jij anderen negeert omdat ze te traag reageren. Kijk, ik begrijp nu waar het vandaan komt, daarom vraag ik je netjes om daaraan te werken.
          Bij die oude rpg site waar ik op zat was het ook één grote sneltrein en dat heb ik hier zeker af moeten leren. Als ik (een vreselijk koppig persoon) het al kan, dan moet jij het ook kunnen. Het is niet alleen om anderen gelukkig te maken, maar ook om het voor jezelf makkelijker te houden. Nogmaals, het is geen commentaar, ik probeer je iets te leren. Iedere site werkt anders, zo werkt Quizlet nou eenmaal.

    & Zoals Deryth, er is meestal in rpg's een volgorde. Niemand valt je aan, we proberen alleen maar te helpen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 13:12 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Deryth schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat je hier kritiek van zal krijgen want hiermee geef je andere iets meer ruimte/tijd om te reageren. Bij ons in het topic wordt in een soort van volgorde gereageerd en dat werkt ook prima.


    Dat kan ook, als ik me dan niet vergis in volgorde ( wat te vaak gebeurt). Ik hou het even erop dat ik mijn personage weg van de groep liep ( wat ik in mijn leven te vaak doe) waardoor ik geen fout kan maken, want tenzij er iemand naar der toe komt. Gewoontes zijn en blijven moeilijk om af te leren.

    @Asuka : Ik weet dat je het niet aanvallend bedoelt ( in mijn hoofd weet ik dat ook), maar voor mij voelde het wel een beetje als aanvallen, wat vooral komt vanwege een persoonlijkheidsstoornis die ik helaas bezit, waardoor ik tegen aanvullend advies om iets te doen sneller vat als kritiek en daar moeite mee heb.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 13:18 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Dat kan ook, als ik me dan niet vergis in volgorde ( wat te vaak gebeurt). Ik hou het even erop dat ik mijn personage weg van de groep liep ( wat ik in mijn leven te vaak doe) waardoor ik geen fout kan maken, want tenzij er iemand naar der toe komt. Gewoontes zijn en blijven moeilijk om af te leren.


    Je moet niet je personage af gaan laten zonderen van de rest omdat je bang bent iets verkeerds te doen. We zijn met hele groep en helpen elkaar daar allemaal waar kan. Als je bang bent dat je je gaat vergissen in de volgorde neem dan aan wat ik je eerder voorstelde; wacht twee posten met reageren voor jij dat doet. Dan zien de andere ook wel dat je je best doet. Ik snap dat het soms veel is, vooral wanneer je personage in een groep zit dan lijkt het soms een grote warboel. Ikzelf raak ook even de weg kwijt dan — en ik geloof andere soms zelfs ook — die 'wacht twee posten met reageren'pas ik dan ook op mezelf toe en dat helpt echt.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 13:20 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Polovina schreef:
    (...)

    Dat kan ook, als ik me dan niet vergis in volgorde ( wat te vaak gebeurt). Ik hou het even erop dat ik mijn personage weg van de groep liep ( wat ik in mijn leven te vaak doe) waardoor ik geen fout kan maken, want tenzij er iemand naar der toe komt. Gewoontes zijn en blijven moeilijk om af te leren.

    @Asuka : Ik weet dat je het niet aanvallend bedoelt ( in mijn hoofd weet ik dat ook), maar voor mij voelde het wel een beetje als aanvallen, wat vooral komt vanwege een persoonlijkheidsstoornis die ik helaas bezit, waardoor ik tegen aanvullend advies om iets te doen sneller vat als kritiek en daar moeite mee heb.

    Ik begrijp het ergens wel, en het spijt me dat het gewoon zo moet maar ook voor ons moet het leuk blijven natuurlijk. Maar babysteps zijn voor nu ook genoeg. Deryth met haar "wacht twee posts" is wel een goede regel op zich. Dan zien wij in ieder geval dat je je best doet. c; Dan krijgt niemand zomaar gezeik op haar kop en kunnen we lekker doorgaan, want ik heb er geen zin in om je te zien vertrekken.


    I'm your little ray of pitch black.

    Vanni komt in de namiddag. Nog even geduld aub


    Bowties were never Cooler

    Ik zal dat proberen ,wat lastig voor mij gaat worden, maar goed, alles om het voor de rest leuk te houden, no matter hoe moeilijk het voor mij is.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Ik zal dat proberen ,wat lastig voor mij gaat worden, maar goed, alles om het voor de rest leuk te houden, no matter hoe moeilijk het voor mij is.

    Hé, ik begrijp je wel hoor. Zoals ik al zei heb ik zelf ook die overgang moeten maken, dus ik weet zeker dat het jou ook gaat lukken. c: Zo hou je het voor jezelf ook leuk, want nu krijg je geen commentaar. Zo moet je denken. ^_^ Probeer er oprecht achter te zoeken dat we dit doen om je te helpen, niet om te bekritiseren. Het is gewoon erg vervelend voor iedere partij en daar moeten we samen gewoon even aan gaan werken. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Polovina schreef:
    Ik zal dat proberen ,wat lastig voor mij gaat worden, maar goed, alles om het voor de rest leuk te houden, no matter hoe moeilijk het voor mij is.


    Het lukt je wel, en anders helpt een van ons je wel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het best fijn om in kleinere groepjes te RPG'en eigenlijk en het is ook super leuk om het andere topic in de gaten te houden haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik vind het best fijn om in kleinere groepjes te RPG'en eigenlijk en het is ook super leuk om het andere topic in de gaten te houden haha


    Dat is zeker leuk, en ik ben je ook nog steeds echt dankbaar ervoor. Het was immers jouw idee, van de twee speeltopics! ^_^


    Faith is everything.